Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Administracja biurowa

Lista stanowisk - Administracja biurowa

Polecane oferty - Administracja biurowa

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych; tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi; utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych; dbanie o jakość, poprawność oraz...

Administracja biurowa

Kierownik ds. Rejestracji

Kierownik do spraw rejestracji zajmuje się przede wszystkim rejestrowaniem nowych produktów, jako że jest to stanowisko obecne głównie w branży farmaceutycznej, produkty, które rejestruje specjalista to wszelkiego rodzaju medykamenty. Rejestracja leków w Polsce jest definiowana określonymi przepisami, dlatego też do obowiązków specjalisty należy monitorowanie wszelkich zmian w nich wprowadzanych, a także k...

Czytaj więcej

Kierownik Recepcji

Kierownik recepcji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania działu recepcji w hotelach, pensjonatach, etc. Kierownik recepcji kontroluje prace podległego personelu recepcjonistów, dba o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości hotelowych. Osoba zatrudniona w tym charakterze przygotowuje szczegółowe raporty z funkcjonowania recepcj...

Czytaj więcej

Maszynistka

Maszynistka, to osoba zajmująca się zawodowym przepisywaniem tekstów o różnej treści i przeznaczeniu. Niegdyś maszynistka korzystała z maszyny do pisania i stąd właśnie nazwa stanowiska; obecnie usługa przepisywania tekstów jest przeważnie realizowana zdalnie i za pośrednictwem komputera. Osoba zatrudniona w tym charakterze otrzymuje rękopis lub maszynopis danego tekstu, którym może być książka, praca naukowa, arty...

Czytaj więcej

Pracownik Biurowy

Pracownik biurowy, czy też biurowo-administracyjny, to odpowiednia profesja dla osób lubiących kontakt z ludźmi, skrupulatnych i dobrze zorganizowanych. Zadania pracownika biurowego są ściśle związane z koordynowaniem codziennej pracy biura czy sekretariatu. Zatrudnienie można znaleźć praktycznie w każdej branży.PRACOWNIK BIUROWY – ZAKRES OBOWIĄZKÓWW zależności od p...

Czytaj więcej

Pracownik Help Desk

Pracownik Help Desk to osoba, która pracuje w tzw. biurze pomocy i udzielania informacji oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów, np. w dziedzinie: IT, księgowości, prawie, zarządzaniu personelem, marketingu, finansach, reklamie. Istnieją również wewnętrzne help deski, które mają tę samą funkcję i są tylko dostępne dla pracowników firmy. Wsparcie typu help desk udzielane jest klientom przez darmowe linie tel...

Czytaj więcej

Recepcjonistka / Recepcjonista

Recepcjonista w administracji biurowej jest osobą, która odpowiada za obsługę gości odwiedzających firmę. Dba on o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, jest odpowiedzialny za pierwsze wrażenie, kontakt z gośćmi i umawianie spotkań.Do jego obowiązków należą m.in. organizacja i zapewnienie prawidłowej pracy recepcji, zarządzanie korespondencją, kontakt z kurierami czy utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów. O...

Czytaj więcej

Sekretarka

Sekretarka to osoba, która pomaga przełożonemu w organizacji pracy, czyli nadzoruje przebieg dnia pracy, np. w sprawach administracyjnych, w korespondencji, w sporządzaniu notatek, umawia na spotkania, zebrania, pośredniczy w kontaktach między szefem i interesantami oraz personelem. Ogólnie rzecz ujmując, jest to prawa ręka szefa. WYMAGANIA Sekretarka powinna mieć min. wykształc...

Czytaj więcej

Sekretarz Redakcji

Sekretarz redakcji zajmuje się wykonywaniem szeregu czynności administracyjnych i organizacyjnych, niezbędnych do funkcjonowania redakcji. Sekretarz sprawuje także nadzór nad kolejnymi wydaniami lub programami, przygotowywanymi w redakcji. Osoba obsadzona na tym stanowisku kontroluje prace wszystkich osób zatrudnionych w redakcji, niejednokrotnie uczestnicząc w kolegiach redakcyjnych. Wcześniej wymienione czynności nie stanowią ...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Administracja biurowa

  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

    Medicover Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​ pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:​...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Trakcja S.A.   Żyrardów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska Obsługa sekretariatu biura budowy - wsparcie w obsłudze bieżących kontraktów w zakresie pracy biurowej; Przygotowywanie wymaganej dokumentacji i dbanie o jej archiwizację, Tworzenie prostej korespondencji; Tworzenie zestawień i raportów; Bieżąca obsługa pism...
  • Kierownik Departamentu Administracji

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie właściwego administrowania nieruchomościami. Nadzór nad działalnością transportową, mechanizacją prac i sprzętem specjalistycznym na terenie działania Oddziału. Nadzór nad zarządzaniem obszaru utrzymania i rozwoju systemów informatycznych oraz...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?