Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.
Lista stanowisk - Sekretarka
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent/ka Dyrektora
ManpowerGroup Warszawa praca stacjonarnaasystent umowa o pracę tymczasową pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. -
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej
Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski Toruń praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Sekretarka
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Sekretarka to osoba, która pomaga przełożonemu w organizacji pracy, czyli nadzoruje przebieg dnia pracy, np. w sprawach administracyjnych, w korespondencji, w sporządzaniu notatek, umawia na spotkania, zebrania, pośredniczy w kontaktach między szefem i interesantami oraz personelem. Ogólnie rzecz ujmując, jest to prawa ręka szefa.
WYMAGANIA
Sekretarka powinna mieć min. wykształcenie średnie. Mile widziane jest, gdy pracownik na tym stanowisku wykazuje umiejętności zdobyte w szkole policealnej o profilu administracyjno - biurowym lub na specjalistycznym kursie. Ważną cechą jest też dobra znajomość języka angielskiego i obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz posiadanie prawo jazdy kat. B. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: zdolności organizacyjnymi i interpersonalnymi, zaangażowaniem i umiejętnością samodzielnej pracy pod presją czasu oraz otwartością, kreatywnością, komunikatywnością i odpowiedzialnością, a także miłą aparycją. Ze względu na dostęp do wielu ważnych informacji sekretarka musi być osobą dyskretną i taktowną. Przeciwwskazaniem do wykonywania tego zawodu jest poważna wada słuchu, wymowy i wzroku. Najchętniej zatrudniane w tym zawodzie są kobiety do 40 lat.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro, tzw. sekretariat. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi. Czas pracy wynosi zazwyczaj 8 godzin. Praca ma charakter indywidualny, choć pod nadzorem szefa. Większość obowiązków osoba ta wykonuje w pozycji siedzącej, stąd mogą występować uciążliwości takie jak: (bóle pleców, rąk i barków, zmęczenie wzroku, itp.).
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Sekretarka może być zatrudniona wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, np. w koncernach, korporacjach, w większych firmach, we wszystkich gałęziach przemysłu, handlu, usługach, urzędach, instytucjach, szkołach, itp.
ZAROBKI
Zarobki sekretarki zależą od miejsca zatrudnienia i wielkości firmy oraz od zakresu odpowiedzialności i umiejętności tego pracownika. Gratyfikacja sekretarki kształtuje się od 1,500 zł. do 4,500 zł.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka Zarządu
Transgourmet Polska Poznań praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Wsparcia i Zarządzania Danymi Kontrahenta
Polskie Koleje Państwowe S.A. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Biura Zarządu
Gemini Polska Sp. z o.o. Gdańsk praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Sekretarz / Sekretarka w Biurze Zarządu
LIBRUS Katowice, al. Korfantego 193 praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat 5 000 zł brutto/mies. -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Starszy Referent w Sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej
Uniwersytet Wrocławski Wrocław, pl. M. Borna 9 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Benefit Systems SA Wrocław, ul. Powstańców Śląskich praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat -
Specjalista ds. Organizacyjnych i Sekretariatu
ELSERWIS SP. Z O.O. Rzgów praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Depresja a praca – co musisz wiedzieć
Światowa Organizacja Zdrowia prognozuje, że do 2030 roku depresja będzie najczęściej występującą chorobą na świecie.
– Według badań CBOS co piąty Polak ma przynajmniej łagodną depresję. Statystycznie rzecz biorąc, każdy z nas, niezależnie od roli w firmie, pracuje z osobą chorującą na depresję, choć często o tym nie wie – zauważa psycholog biznesu Joanna Marszalska.

Tłusty czwartek w pracy zdalnej – jak go obchodzić?
Tłusty czwartek zawsze wypada w czwartek po katolickim Popielcu, pierwszym dniu Wielkiego Postu. Od tłustego czwartku do Wielkanocy zawsze jest dokładnie 45 dni. Do celebrowania tego dnia w firmie większości pracowników nie trzeba przekonywać. Warto jednak wiedzieć, że tłusty czwartek można obchodzić też w pracy zdalnej. W jaki sposób?

Wskaźniki HR – które są odpowiednie dla Twojej firmy i dlaczego?
– Skuteczny HR opiera się na danych, a nie na intuicji. Firmy, które chcą efektywnie zarządzać zespołem, muszą monitorować kluczowe wskaźniki HR – tłumaczy specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz. Ekspertka podkreśla, że ważne jest dobranie odpowiednich wskaźników HR do swojej firmy. Jakie są opcje? Oto przewodnik po najważniejszych wskaźnikach HR z przykładami ich zastosowania.

Agent obsługi pasażerskiej – praca, obowiązki, zarobki
Presja czasu, szybkie podejmowanie decyzji w nagłych sytuacjach, drobiazgowe dbanie o procedury – to codzienność osób zajmujących się obsługą pasażerów na lotnisku. Praca agenta obsługi wymaga i doskonałej organizacji pracy, i sporej odporności psychicznej. Jednocześnie stanowisko to pozwala na atrakcyjne zarobki i realizowanie kariery w perspektywicznej branży lotniczej.

Praca w szpitalu – dla kogo, zarobki, gdzie szukać
Nie tylko lekarze i pielęgniarki – w szpitalach i innych ośrodkach opieki zdrowotnej pracują setki osób zajmujących różnorodne stanowiska, m.in. medyczne, techniczne, administracyjne i porządkowe. W jakich zawodach medycznych i niemedycznych można zaleźć pracę w szpitalu praktycznie od ręki i ile wynosi pensja na poszczególnych stanowiskach?
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?