Praca.pl Poradniki
Obsługa Klienta

Najnowsze artykuły - Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

Obsługa klienta to obszar zawodowy, który stwarza szerokie możliwości rozwoju kariery i z pewnością warto przyjrzeć się im bliżej. Sprawdź porady na temat pracy w handlu i customer service, dowiedz się, czego wymagają pracodawcy i jak rozwijać się w tej branży.

Storytelling w marketingu

Storytelling w marketingu

Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.

Obsługa klienta czy sprzedaż?

Obsługa klienta czy sprzedaż?

Jaką pracę wybrać? W obsłudze klienta czy w sprzedaży? Na dzisiejszym rynku pracy w wielu sytuacjach są to naczynia połączone. Pracownicy obsługi klienta w praktyce często prowadzą sprzedaż, a sprzedawcy zajmują się obsługą klienta. Jakie wyrażenia w ofercie pracy sygnalizuje, że prawdopodobnie na danym stanowisku będziesz zajmować się sprzedażą?

6 cech pracownika odpowiadającego za kontakt z klientem, których najbardziej poszukują pracodawcy

6 cech pracownika odpowiadającego za kontakt z klientem, których najbardziej poszukują pracodawcy

Podczas rekrutacji na stanowiska związane z kontaktem z klientem najważniejsze są umiejętności interpersonalne. Na co przede wszystkim stawiają pracodawcy? – Sprzedawcę powinna cechować chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności – dodaje Anna Kałahurska, HR Team Manager Eastern Europe, beeline Poland Sp. z o.o.

W czym mogę pomóc? Czyli perspektywy pracy w obsłudze klienta

W czym mogę pomóc? Czyli perspektywy pracy w obsłudze klienta

Pracownik obsługi klienta – osoba, z którą jako pierwszą kontaktuje się klient lub kontrahent. Ktoś, kto swoim zachowaniem i postawą może sprawić, że klient będzie wychwalał firmę pod niebiosa lub obieca sobie nigdy więcej nie mieć z nią kontaktu. Co musi potrafić pracownik obsługi klienta? Jak się zachowywać i czego absolutnie unikać w czasie pracy?

Polecane oferty

  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych.
  • Technik laboratoryjny - usługi weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań na podstawie instrukcji stanowiskowych, samodzielne wykonywanie badań pod nadzorem diagnosty, przyjmowanie zamówień (odczynniki i materiały zużywalne), zarządzanie magazynem (materiały zużywalne).
  • Księgowa / Księgowy

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży. Korespondencja mailowa z kontrahentami. Generowanie raportów, uzgadnianie zapisów, kontrola rozrachunków w obszarze sprzedaży. Przygotowywanie raportów i wysyłanie deklaracji do instytucji zewnętrznych....
  • Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Asystent / Asystentka działu księgowości

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych; dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej; archiwizacja dokumentów; obsługa bieżących spraw...
  • Specjalista ds. turystyki

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje!

Najnowsze artykuły

Praca bez znajomości – jak ją zdobyć?

Praca bez znajomości – jak ją zdobyć?

Żeby znaleźć pracę, nie trzeba już polegać na sieci kontaktów. Ta oczywiście nadal może przyspieszyć znalezienie posady, niemniej na otwartym rynku pracy nie jest czynnikiem decydującym o tym, czy kandydatowi uda się zdobyć zatrudnienie. Jak zatem znaleźć pracę bez znajomości? Oto podstawowe strategie, które ułatwią poszukiwanie nowego miejsca pracy.

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?

– Wielu managerów i właścicieli firm rano ma czas, by pomyśleć strategicznie. Poranne godziny, gdy nikt nie pisze, nie dzwoni, są idealne na planowanie i podejmowanie decyzji. Zetki nie mają jeszcze tylu zawodowych obowiązków, ale intuicyjnie robią coś bardzo mądrego, dbają o swój dobrostan zanim zacznie się presja dnia. To niezwykle zdrowe podejście – zauważa coach biznesu Wiktor Tokarski.

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje

– Statystycznie człowiek spędza w pracy 8 godzin dziennie, trudno udawać przez tak długi czas entuzjazm do jej wykonywania. Praca powinna nam sprawiać przyjemność i choć to slogan, to obala faworyzowany mit ciężkiej pracy – tłumaczy doradczyni zawodowa Magdalena Gabruś. Jak zatem rozwijać własny potencjał na obejmowanym stanowisku? Skąd wiedzieć, że już najwyższy czas na zmianę pracy?

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

– Podczas rozmów o podwyżce wciąż pojawia się argument związany z rosnącymi kosztami życia: „potrzebuję więcej, bo życie jest droższe”. Jednak coraz częściej podnoszone są także kwestie związane z rozwojem: „wykorzystałem nowe umiejętności, poszerzył się mój zakres obowiązków”. To staje się mocnym argumentem w negocjacjach – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek.

Szkolenia miękkie i twarde – które z nich wybrać?

Szkolenia miękkie i twarde – które z nich wybrać?

Nigdy nie jest za późno na podnoszenie kwalifikacji! W internecie znaleźć można bardzo wiele szkoleń przeznaczonych niemal dla każdej grupy zawodowej. Jaki kurs wybrać? Czym różnią się od siebie szkolenia miękkie oraz twarde? Czy szkolenia z kompetencji miękkich naprawdę mają sens? Zanim wykupisz pakiesz szkoleniowy, sprawdź, czym kierować się w czasie wyboru kursu.

Podanie o pracę po angielsku – co powinno się w nim znaleźć?

Podanie o pracę po angielsku – co powinno się w nim znaleźć?

Job application, letter of application, cover letter, a może letter of intent? Na zachodnim rynku pracy funkcjonuje bardzo wiele dokumentów aplikacyjnych, wysyłanych w różnych okolicznościach. Jeśli marzysz o zatrudnieniu w międzynarodowej bądź zagranicznej firmie, na początek przygotuj podanie o pracę po angielsku. Wyjaśniamy krok po kroku, jak je szybko i łatwo napisać.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379