Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Administracja biurowa

Lista stanowisk - Administracja biurowa

Polecane oferty - Administracja biurowa

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    2 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...

Administracja biurowa

Archiwista

Archiwista, jak sugeruje sama nazwa stanowiska kataloguje, porządkuje i archiwizuje dokumentację, obecną na terenie danej firmy lub instytucji. Niemal każda działalność generuje niezliczoną ilość dokumentów, które mimo powszechnej digitalizacji wciąż przechowywane są także w formie tradycyjnej. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za poprawne archiwizowanie tejże dokumentacji, tak, by konkretne zapisy były p...

Czytaj więcej

Asystent Dyrektora

Asystent dyrektora to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej. Można ogólnie by powiedzieć, iż asystent lub asystentka dyrektora to jedna z osób, która zna tajemnice firmy. Do głównych zadań tego pracownika należy, m.in.: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, obsługa se...

Czytaj więcej

Asystent działu

Praca jako asystent polega na realizowaniu zadań zleconych przez pracowników działu. Są to zazwyczaj proste, ale często czasochłonne czynności. Ich zakres zależy tak naprawdę od branży firmy oraz działu. Inaczej będzie wyglądać codzienna praca asystenta w firmie informatycznej, a inaczej w dziale obsługi klienta dużej sieci sklepów. W pierwszym przypadku kandydat do pracy musi wykazać się techniczną wiedzą, a w drugim ważniejsze...

Czytaj więcej

Asystent Działu Księgowości

Asystent Działu Księgowości jest to osoba, która aktywnie wspiera zespół księgowy w bieżących obowiązkach. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, pomoc w formalno - rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, nadzorowan...

Czytaj więcej

Asystent Działu Sprzedaży

Asystent Działu Sprzedaży jest to osoba, która odpowiada za wspieranie pracy Działu Sprzedaży w firmie. Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy: wspieranie pracy działu handlowego, przygotowywanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, uzupełnianie zapasów, zapewnienie ciągłości łańcucha dostaw, a także przygotowywanie ofert handl...

Czytaj więcej

Asystent Handlowy

Asystent Handlowy - najogólniej rzecz ujmując to doświadczony sprzedawca. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: realizacja zadań handlowych, wsparcie działań Key Account Managera, współpraca z sieciami handlowymi i firmami transportowymi, a także poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami (głównie kontakty telefoniczne), odpowiadanie na zapytania klienta, rozmow...

Czytaj więcej

Asystent/ka ds. Administracji

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę um...

Czytaj więcej

Asystentka Biura

Asystent/asystentka biura to osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy lub instytucji. W tym zakresie asystent/asystentka może zajmować się porządkowaniem dokumentacji, organizowaniem korespondencji, umawianiem klientów/petentów, etc. Szczegółowy zakres wykonywanych przez tę osobę obowiązków jest ściśle uzależniony od miejsca jej zatrudnienia i stażu. Zadania i wyty...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Administracja biurowa

  • Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
  • Regionalny Inspektor Danych Osobowych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację zadań w zakresie ochrony danych osobowych na terenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, monitorowanie przestrzegania przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych...
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    3 godz.
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Kierownik Administracji Osiedla

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.: odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia, nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw, nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem...
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży; Wprowadzanie faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi; Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Koordynator Biura

    Grupa Mieszko   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i ich dystrybucja....

Najnowsze artykuły

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

Na koniec roku niektórzy otrzymają dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. trzynastkę. Nie ma ona charakteru powszechnego, zgodnie z przepisami przewidziana jest dla określonej grupy zawodów. Co więcej, trzynastkę łatwo stracić np. przez nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy. Wyjaśniamy, kto i kiedy otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, a także jaka jest jego wysokość za 2024 rok.

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?

Jak napisać CV? Rodzaje CV

Jak napisać CV? Rodzaje CV

– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.