Na koniec roku niektórzy otrzymają dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. trzynastkę. Nie ma ona charakteru powszechnego, zgodnie z przepisami przewidziana jest dla określonej grupy zawodów. Co więcej, trzynastkę łatwo stracić np. przez nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy. Wyjaśniamy, kto i kiedy otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, a także jaka jest jego wysokość za 2024 rok.
Lista stanowisk - Administracja biurowa
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej
LUX MED Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaasystent pełny etat -
Asystent / Asystentka Biura
Staff Partners Warszawa, Wola praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Administracja biurowa
Archiwista
Archiwista, jak sugeruje sama nazwa stanowiska kataloguje, porządkuje i archiwizuje dokumentację, obecną na terenie danej firmy lub instytucji. Niemal każda działalność generuje niezliczoną ilość dokumentów, które mimo powszechnej digitalizacji wciąż przechowywane są także w formie tradycyjnej. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za poprawne archiwizowanie tejże dokumentacji, tak, by konkretne zapisy były p...
Czytaj więcejAsystent Dyrektora
Asystent dyrektora to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej. Można ogólnie by powiedzieć, iż asystent lub asystentka dyrektora to jedna z osób, która zna tajemnice firmy. Do głównych zadań tego pracownika należy, m.in.: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, analiza raportów i zestawień, obsługa se...
Czytaj więcejAsystent działu
Praca jako asystent polega na realizowaniu zadań zleconych przez pracowników działu. Są to zazwyczaj proste, ale często czasochłonne czynności. Ich zakres zależy tak naprawdę od branży firmy oraz działu. Inaczej będzie wyglądać codzienna praca asystenta w firmie informatycznej, a inaczej w dziale obsługi klienta dużej sieci sklepów. W pierwszym przypadku kandydat do pracy musi wykazać się techniczną wiedzą, a w drugim ważniejsze...
Czytaj więcejAsystent Działu Księgowości
Asystent Działu Księgowości jest to osoba, która aktywnie wspiera zespół księgowy w bieżących obowiązkach. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, pomoc w formalno - rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, nadzorowan...
Czytaj więcejAsystent Działu Sprzedaży
Asystent Działu Sprzedaży jest to osoba, która odpowiada za wspieranie pracy Działu Sprzedaży w firmie. Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy: wspieranie pracy działu handlowego, przygotowywanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, uzupełnianie zapasów, zapewnienie ciągłości łańcucha dostaw, a także przygotowywanie ofert handl...
Czytaj więcejAsystent Handlowy
Asystent Handlowy - najogólniej rzecz ujmując to doświadczony sprzedawca. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: realizacja zadań handlowych, wsparcie działań Key Account Managera, współpraca z sieciami handlowymi i firmami transportowymi, a także poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami (głównie kontakty telefoniczne), odpowiadanie na zapytania klienta, rozmow...
Czytaj więcejAsystent/ka ds. Administracji
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę um...
Czytaj więcejAsystentka Biura
Asystent/asystentka biura to osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy lub instytucji. W tym zakresie asystent/asystentka może zajmować się porządkowaniem dokumentacji, organizowaniem korespondencji, umawianiem klientów/petentów, etc. Szczegółowy zakres wykonywanych przez tę osobę obowiązków jest ściśle uzależniony od miejsca jej zatrudnienia i stażu. Zadania i wyty...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Uniwersytet Wrocławski Wrocław, Plac Uniwersytecki 1 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Regionalny Inspektor Danych Osobowych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę część etatu -
Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac
Fresenius Poznań praca stacjonarnapraktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie -
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu
MIRBUD S.A. Jawor, ul. Wiejska praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Administracji Osiedla
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Młodszy Specjalista ds. Fakturowania
GEODIS Road Network Sp. z o.o. Błonie praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej
Straż Miejska m.st. Warszawy Warszawa praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo / o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Koordynator Biura
Grupa Mieszko Warszawa, Mokotów praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać
Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek
O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.
Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?
– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.
Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja
– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?
Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?
Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?
Jak napisać CV? Rodzaje CV
– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?