– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Asystent/ka ds. Administracji
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży
Caterina Warszawa, Praga-Południe praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Administracyjnych
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Asystent/ka ds. Administracji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań, przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników, sporządzanie raportów finansowych na ręce bezpośrednich przełożonych, czy sporządzanie prostych tłumaczeń.
WYMAGANIA
Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze asystenta do spraw administracji jest konieczność posiadania wyższego lub średniego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów ekonomicznych lub potwierdzone dyplomem ukończenia średniej szkoły o adekwatnym profilu kształcenia. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe, praktyczne doświadczenie zawodowe, pozyskane w pracy biurowej na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Konieczne okażą się zdolności numeryczne i analityczne, ponadprzeciętna komunikatywność i zdolność efektywnej pracy w zespole a także znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym.
WARUNKI PRACY
Praca asystenta ds. administracji to praca biurowa wielokrotnie realizowana za pośrednictwem komputera i z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń biurowych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje prowadzące działalność o zróżnicowanym charakterze.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku mogą sięgać 2000 złotych netto miesięcznie w zależności od zakresu pełnionych obowiązków i stażu pracownika.
Najnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Asystent ds. wsparcia serwisu
Emtor Spółka z o.o. Toruń praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat -
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami
Contract Administration Sp. z o.o. Warszawa, Rondo Daszyńskiego praca hybrydowaasystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
Asystent / Asystentka Budowy
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A. Babica praca hybrydowa / stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Asystent / Asystentka biurowa
Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Poznań praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent Działu Eksportu
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka Działu Rozliczeń
EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o. Płock praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
Starlit Accounting sp. z o.o. Wrocław praca stacjonarnaasystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?