kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości. Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy. Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia w Warszawie, znajdującym się na terenie dzielnicy Śródmieście. Twoją rolą będzie: koordynowane obsługi Pacjentów w zakresie wykonania specjalistycznych zabiegów stomatologicznych, umawianie zabiegów i wizyt oraz sporządzanie umów...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
Zadania: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i księgowej; Weryfikowania dokumentów księgowych; Przygotowywanie deklaracji CIT, PIT, VAT i ZUS; Bieżąca obsługa sekretariatu; Zarządzanie zaopatrzeniem biura, dbanie o porządek i estetykę przestrzeni biurowej; Organizacja spotkań i...
Victor Energy Sp. z o.o.Warszawa, blisko stacji metra Dworzec Wileński
praca hybrydowa / stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Aktualizacja i weryfikacja budżetów projektowych zgodnie z instrukcjami SKP. Rozliczanie wydatków opłaconych służbową kartą bankową. Organizowanie podróży służbowych w tym dokonywanie koniecznych rezerwacji oraz rozliczanie w aplikacji odbytych podróży. Prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu 55,00 - 60,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentacji,...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Twój zakres obowiązków realizacja prac asystenckich; prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; przygotowywanie prezentacji biznesowych, raportów, notatek ze spotkań oraz redagowanie pism służbowych; zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów; dbałość o wizerunek...
Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa o pracę pełny etat 5 400 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
kompleksowe wsparcie właściciela w codziennych zadaniach; bieżąca współpraca z administracyjnymi działami firmy; codzienny bezpośredni kontakt z klientami; umawianie, realizowanie spotkań; zarządzanie nieruchomościami właściciela; sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
asystent umowa o pracę pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Prezesa; koordynacje przepływu informacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi działami w firmie i pozostałymi spółkami; samodzielne prowadzenie zleconych projektów; planowanie i organizacja wyjazdów służbowych i...
Asystent czy asystentka ds. administracji to istotne stanowisko w każdej firmie. Osoba je obejmująca dba o płynność wszystkich procesów biurowych i administracyjnych danego przedsiębiorstwa. Do głównych zadań asystenta / asystentki ds. administracji należy m.in. obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek służbowych, sprawozdań ze spotkań, a także dbałość o terminowe wykonywanie różnego rodzaju zadań biurowych. Asystenci, np. jeśli ich stanowisko pracy znajduje się na recepcji, często pełnią także rolę pierwszego punktu kontaktu dla klientów, gości i kontrahentów firmy.
Miejsca pracy dla asystentek i asystentów do spraw administracji czekają w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach, instytucjach publicznych, biurach nieruchomości, kancelariach prawnych, na uczelniach i w innych miejscach, słowem, wszędzie tam, gdzie niezbędne jest profesjonalne wsparcie w procesach administracyjnych. Wielu pracodawców pilnie poszukuje starszych i młodszych specjalistów ds. administracyjnych, asystentek biura, asystentek zarząd, recepcjonistów, specjalistek ds. administracji z językiem obcym i innych pracowników administracji biurowej. Zacznij przeglądać oferty i zaaplikuj!
Asystent/ka ds. administracji – co robi?
Do obowiązków zawodowych asystenta czy asystentki ds. administracji należy m.in,:
organizowanie pracy biura administracji,
zarządzanie dokumentacją,
tworzenie dokumentów, sprawozdań, notatek,
organizacja spotkań,
prowadzenie kalendarza przełożonego, członków zarządu itp.,
wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami,
prowadzenie korespondencji,
obsługa rozmów telefonicznych,
przyjmowanie gości,
zamawianie materiałów biurowych i innych,
dbanie o wysoki standard obsługi klientów odwiedzających firmę,
współpraca z biurem obsługi klienta,
współpraca z działem kadr i płac.
Jak zostać asystentem / asystentką ds. administracji?
Żeby zostać asystentem ds. administracji, zwykle nie musisz mieć wykształcenia wyższego, niemniej studia z administracji, zarządzania, rachunkowości czy marketingu będą sporym atutem. Chętnie także zatrudniani są na to stanowisko studenci. Pracodawcy często oczekują także doświadczenia w pracy biurowej lub w bezpośredniej obsłudze klienta. Znaczenie mają także umiejętności związane z obsługą programów biurowych oraz systemów zarządzania bazami danych. Poszukiwane są osoby mające rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielne, cechujące się wysoką kulturą osobistą, komunikatywne oraz znające języki obce, szczególnie języka angielskiego.
Ile zarabia asystent ds. administracji?
Mediana miesięcznych zarobków asystenta ds. administracyjnych średniego szczebla wynosi 5030 zł brutto na miesiąc (Sedlak & Sedlak). Zarobki często rosną wraz z doświadczeniem i nabywaniem nowych kwalifikacji.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta administracyjnego i biurowego
Sprawdź najnowsze ogłoszenia o pracę na takich stanowiskach jak asystent zarządu, asystent biura, pracownik administracyjno-biurowy, pracownik działu technicznego, pracownik sekretariatu i pokrewnych stanowiskach. Znajdziesz je w portalu Praca.pl. Wystarczy, że podasz nazwę posady w pasku wyszukiwarki i klikniesz: szukaj. Zapoznaj się z opisami stanowisk w ogłoszeniach i aplikuj!
Praca asystent/ka ds. administracji – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są podstawowe obowiązki specjalisty ds. administracji?
Specjalista ds. administracji wykonuje różne czynności biurowe. Odpowiada między innymi za przyjmowanie i wydawanie przesyłek i korespondencji, organizację pracy sekretariatu, tworzenie dokumentacji i dbanie o jej obieg. Specjalista może również brać udział w przygotowywaniu prezentacji biznesowych. Zarządza również terminarzem spotkań i wykonuje polecenia zarządu.
Jakie umiejętności są wymagane od specjalisty ds. administracji?
Osoba pracująca na stanowisku specjalisty / specjalistki ds. administracji powinna być osobą doskonale zorganizowaną i komunikatywną, a także cechującą się wysoką kulturę osobistą. Wymagana jest zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie (multitasking) oraz umiejętność utrzymywania porządku w dokumentacji. Bardzo ważna jest również umiejętność obsługi komputera, w tym programów biurowych, a wiedza z zakresu księgowości czy administracji kadr będzie dodatkowym atutem. Często wymagana jest także znajomość języków obcych, szczególnie w dużych firmach i w międzynarodowych korporacjach.