Lista stanowisk - Pracownik Help Desk

Polecane oferty - Administracja biurowa

  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.

Pracownik Help Desk

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Help Desk to osoba, która pracuje w tzw. biurze pomocy i udzielania informacji oraz pomocy w rozwiązywaniu problemów, np. w dziedzinie: IT, księgowości, prawie, zarządzaniu personelem, marketingu, finansach, reklamie. Istnieją również wewnętrzne help deski, które mają tę samą funkcję i są tylko dostępne dla pracowników firmy. Wsparcie typu help desk udzielane jest klientom przez darmowe linie telefoniczne, skype'a lub przez stronę internetową. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzi dziennik błędów, współpracuje z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dba o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.


WYMAGANIA

Pracownik Help Desk powinien mieć wykształcenie minimum średnie lub wyższe z zakresu informatyki oraz znać w stopniu dobrym język angielski. Ważną kwestią jest dobra, praktyczna znajomość systemów Windows i Linux, wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz znajomość podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Mile widziane jest też doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych, a także doświadczenie w pracy z technologiami webowymi (java script, css, html, xml). Ponadto w pracy tej ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu, dobra organizacja pracy, a także nastawienie na klienta i na pracę zespołową oraz umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, centrala. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy ośmiogodzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Help Desk może pracować, m.in.: w dużych firmach zajmujących się obrotem nieruchomościami, w firmach informatycznych, w firmach budowlanych i developerskich, w dużych instytucjach finansowych (nie tylko w bankach hipotecznych), w koncernach z branży FMCG oraz w firmach telekomunikacyjnych. A także w branży public relations/obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc.


ZAROBKI

Wynagrodzenie pracownika help desk waha się od 2 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy.

Praca Pracownik Help Desk
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Wigilia firmowa, prezenty świąteczne – jak wliczyć je do kosztów uzyskania przychodu?

Wigilia firmowa, prezenty świąteczne – jak wliczyć je do kosztów uzyskania przychodu?

Organizując świąteczne spotkanie w biurze i rozdając upominki dla pracowników czy klientów, przedsiębiorcy muszą mieć świadomość, że każda darowizna może wywoływać skutki podatkowe. Czy prezent na święta Bożego Narodzenia podlega opodatkowaniu? Jak zaksięgować świąteczne wydatki firmy? Wyjaśniamy, kiedy wydatek może stanowić koszt uzyskania przychodu.

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

Na koniec roku niektórzy otrzymają dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. trzynastkę. Nie ma ona charakteru powszechnego, zgodnie z przepisami przewidziana jest dla określonej grupy zawodów. Co więcej, trzynastkę łatwo stracić np. przez nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy. Wyjaśniamy, kto i kiedy otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, a także jaka jest jego wysokość za 2024 rok.

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?