Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji.
Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Members Support Specialist with French
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office) praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Members Support Specialist with Dutch
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office) praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Sprzedaż / Obsługa klienta
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel regionalny odpowiada za pozyskiwanie klientów oraz ich obsługę sprzedażową i posprzedażową w danym regionie. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów, negocjowanie umów, a także analiza działań konkurencji. Celem pracy jest realizacja założonych celów sprzedażowych.JAK ZOSTAĆ PRZEDSTAWICIELE...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Handlowych
Specjalista ds. Handlowych to osoba, która odpowiada za zarządzanie, kontrolę, prowadzenie akcji promocyjnych i doradczych oraz sprzedaż - towarów i usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zbieranie informacji o kliencie, wprowadzanie zdobytych informacji do odpowiednich systemów informatycznych, organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negoc...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Klientów Strategicznych
Specjalista do spraw klientów strategicznych zajmuje się bieżącą obsługą strategicznych klientów firmy, a także ich pozyskiwaniem. Stanowisko to jest w praktyce tożsame ze stanowiskiem specjalisty ds. obsługi kluczowych klientów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najwa...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Kluczowych Klientów
Specjalista do spraw kluczowych klientów zajmuje się bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy, a także ich pozyskiwaniem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najważniejszymi dla firmy klientami. Specjalista ds. kluczowych klientów jest członkiem zespołu powołanego do re...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
Specjalista do spraw kontaktów międzynarodowych zajmuje się koordynacją i nadzorem operacji przeprowadzanych z udziałem klientów dysponujących kapitałem zagranicznym. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za całokształt procesów związanych z obsługą klientów zagranicznych, przy jednoczesnym analizowaniu otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów międzynarodowych firmy. Specja...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Specjalista do spraw obsługi klientów indywidualnych jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów indywidualnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowani...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na p...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Przedstawiciel Handlowy
Elis Textile Service Sp. z o.o. mazowieckie praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Doradca klienta indywidualnego
PKO Bank Polski Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Doradca klienta indywidualnego
PKO Bank Polski Jędrzejów praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat -
Doradca klienta indywidualnego
PKO Bank Polski Łomża praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Sprzedaży Direct Call
Nabilaton Kobyłka praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- Białystok
- Bydgoszcz
- Gorzów Wielkopolski
- Kielce
- Kraków
- Lublin
- Łódź
- Olsztyn
- Opole
- Poznań
- Radom
- Szczecin
- Toruń
- Trójmiasto
- Warszawa
- Zgierz
- Zielona Góra
specjalista mid / junior / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 2 000 - 25 000 zł / mies. (w zal. od umowy) -
Koordynator / Koordynatorka ds. kas
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Kutno praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
Najnowsze artykuły
![Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?](/pressroom/poradniki/53x53/dzienbetele53.webp)
Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?
![Temperatura w miejscu pracy a BHP](/pressroom/poradniki/53x53/heat53.webp)
Temperatura w miejscu pracy a BHP
Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.
![Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki](/pressroom/poradniki/53x53/lesnik53_1.webp)
Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki
12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.
![Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania](/pressroom/poradniki/53x53/managerhotel53.webp)
Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania
Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.
![Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?](/pressroom/poradniki/53x53/kiedyszukac53.webp)
Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?
Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.
![Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH](/pressroom/poradniki/53x53/kph53.webp)
Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH
– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.
Najnowsze komunikaty
![Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023](/pressroom/pressroom/468x330/468x330_140.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
![Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2](/pressroom/pressroom/468x330/BANNER_ICM2_468_1.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
![Seks poprawia jakość pracy](/pressroom/pressroom/468x330/Seks_poprawia_jakosc_pracy_468_1.jpeg)
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
![Praca i miłość w jednej firmie](/pressroom/pressroom/468x330/p468.jpeg)
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?