O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowaniu transakcji skończywszy. Specjalista ma za zadanie przyjmowanie potencjalnych klientów firmy lub instytucji i przedstawianie im oferty, skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy. Specjalista negocjuje warunki oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron. Specjalista sporządza szczegółowe raporty z realizowanych operacji i składa je na ręce przełożonych – w tym przypadku kierownika ds. obsług klientów korporacyjnych.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać mogą się osoby aplikujące na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych, szczególnie istotną pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak finanse i rachunkowość lub podobnym. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z bieżącą obsługą klientów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać cechy personalne, umożliwiające efektywne kontaktowanie się z klientami i wydajną pracę w zespole. Obsługa komputera i dogłębna znajomość produktów firmy lub instytucji jest także wymagana.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych jest pracą, opierającą się na bezpośrednim kontakcie z przedstawicielami klientów korporacyjnych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych funkcjonuje przede wszystkim w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 3500 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
-
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm
T-Mobile Polska Bydgoszcz, ul. Gdańska 35 praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - Finnish speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - Swedish speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - English Speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Care Agent - Danish Speaking
MAJOREL POLSKA Kraków praca zdalna / hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek
Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?
– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.
Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja
– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?
Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?
Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?
Jak napisać CV? Rodzaje CV
– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.
Niedziele handlowe 2025
Zgodnie z nową propozycją zmiany w ustawach o dniach wolnych i ograniczeniu handlu w niedziele i święta, w grudniu przyszłego roku mają obowiązywać aż trzy niedziele handlowe poprzedzające Gwiazdkę. Zmian szykuje się sporo, dlatego wyjaśniamy, ile faktycznie będzie oraz kiedy wypadają niedziele handlowe 2025, a także kto już teraz może mieć otwarty sklep nawet w niedzielę niehandlową.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?