– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowaniu transakcji skończywszy. Specjalista ma za zadanie przyjmowanie potencjalnych klientów firmy lub instytucji i przedstawianie im oferty, skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy. Specjalista negocjuje warunki oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron. Specjalista sporządza szczegółowe raporty z realizowanych operacji i składa je na ręce przełożonych – w tym przypadku kierownika ds. obsług klientów korporacyjnych.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać mogą się osoby aplikujące na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych, szczególnie istotną pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak finanse i rachunkowość lub podobnym. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z bieżącą obsługą klientów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać cechy personalne, umożliwiające efektywne kontaktowanie się z klientami i wydajną pracę w zespole. Obsługa komputera i dogłębna znajomość produktów firmy lub instytucji jest także wymagana.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych jest pracą, opierającą się na bezpośrednim kontakcie z przedstawicielami klientów korporacyjnych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych funkcjonuje przede wszystkim w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 3500 złotych brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
-
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
PKO Bank Polski Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store
Orange Polska Tarnów, ul. Nowodąbrowska 127 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store
Orange Polska Olsztyn, ul. Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 16 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat -
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży
T-Mobile Polska Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies. -
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
-
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
-
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?