Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

Lista stanowisk - Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;

Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw kontaktów międzynarodowych zajmuje się koordynacją i nadzorem operacji przeprowadzanych z udziałem klientów dysponujących kapitałem zagranicznym. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za całokształt procesów związanych z obsługą klientów zagranicznych, przy jednoczesnym analizowaniu otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów międzynarodowych firmy. Specjalista ds. Kontaktów międzynarodowych opracowuje ofertę skierowaną dla klientów przebywających poza granicami kraju, a także bierze udział w negocjacjach warunków zawieranych umów z tymi klientami. Osoba zatrudniona w tym charakterze zajmuje się wyłącznie sektorem usług lub produktów przeznaczonych dla klientów zagranicznych.


WYMAGANIA

Wśród wymagań stawianych przed kandydatami na stanowisko specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych najważniejszym pozostaje wymóg posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej – preferowane kierunki to marketing i zarządzanie i pochodne. Równie istotne jest doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów zagranicznych. Pracodawcy zwracają jednak szczególną uwagę na kwalifikacje lingwistyczne potencjalnych pracowników – wymagana jest biegła znajomość co najmniej jednego języka obcego, preferowane są osoby, posługujące się dwoma lub trzema językami w stopniu co najmniej komunikatywnym. Dodatkowo, od osób zatrudnionych w tym charakterze oczekuje się zdolności personalnych pozwalających na efektywną pracę w zespole i prowadzenie negocjacji, skutkujących osiągnięciem zamierzonych przez firmę korzyści.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych jest przestrzeń biurowa firmy, specjalista utrzymuje stałe kontakty z zagranicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa, a także sporządza raporty dla swoich bezpośrednich przełożonych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w wielu firmach, obracających się w granicach wielu branży a prowadzących interesy z klientami, posiadającymi kapitał zagraniczny.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 3000 złotych brutto miesięcznie i rosną proporcjonalnie do stażu i umiejętności pracownika.

Praca Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Menadżer sprzedaży

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku USA , inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
  • Specjalista ds. sprzedaży z językiem włoskim

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    prowadzić sprzedaż i obsługę klienta zagranicznego (głównie z rynku włoskiego) poszerzać bazy klientów i budować trwałe relacji z partnerami/dystrybutorami włoskojęzycznymi; reprezentować firmę na wystawach międzynarodowych; odpowiadać na przychodzące zapytania dotyczące cen,...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.