Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Customer Service Specialist with Spanish and English
Foundever Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim
KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią) praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.
ZAROBKI
Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. Wynajmu i Sprzedaży
Betonhub Sp. z o.o Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki) praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 4 600 - 14 200 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Handlu z językiem niemieckim
Green Basket Sp. z o. o. Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Specjalista ds. Sprzedaży
Logwin Poland Sp. z o.o. Piaseczno praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Umawiania Badań Diagnostycznych LUX MED
LUX MED Sp. z o.o. Białystok, ul. Fabryczna 4 praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
-
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
-
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
![Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?](/pressroom/poradniki/53x53/dzienbetele53.webp)
Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?
![Temperatura w miejscu pracy a BHP](/pressroom/poradniki/53x53/heat53.webp)
Temperatura w miejscu pracy a BHP
Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.
![Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki](/pressroom/poradniki/53x53/lesnik53_1.webp)
Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki
12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.
![Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania](/pressroom/poradniki/53x53/managerhotel53.webp)
Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania
Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.
![Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?](/pressroom/poradniki/53x53/kiedyszukac53.webp)
Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?
Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.
![Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH](/pressroom/poradniki/53x53/kph53.webp)
Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH
– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.
Najnowsze komunikaty
![Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023](/pressroom/pressroom/468x330/468x330_140.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
![Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2](/pressroom/pressroom/468x330/BANNER_ICM2_468_1.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
![Seks poprawia jakość pracy](/pressroom/pressroom/468x330/Seks_poprawia_jakosc_pracy_468_1.jpeg)
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
![Praca i miłość w jednej firmie](/pressroom/pressroom/468x330/p468.jpeg)
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?