Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim

    KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Miejsce pracy: Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią) Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Wynajmu i Sprzedaży

    Betonhub Sp. z o.o   Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 600 - 14 200 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska aktywne pozyskiwanie nowych klientów w terenie; kompleksowa obsługa klienta; utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami; dbanie o dobry wizerunek firmy; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; realizacja planów...
  • Specjalista ds. Handlu z językiem niemieckim

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: rozwój portfela klientów, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Niemiec, prezentowanie oferty sprzedaży, nawiązywanie współpracy i finalizowanie sprzedaży, współpraca z klientem - zdalny i bezpośredni kontakt, koordynowanie organizacji sprzedaży do klienta.
  • DGP Security Partner Sp. Z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Miejsce pracy: województwo wielkopolskie z oddziałem w Poznaniu województwo mazowieckie z oddziałem w Warszawie województwo pomorskie z oddziałem w Gdańsku Zakres obowiązków: czynny udział w dynamicznym rozwoju firmy, pozyskiwanie nowych umów handlowych, kosztorysowanie usług oraz...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Logwin Poland Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji Realizacja planów sprzedażowych Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w zespole Tworzenie i weryfikacja baz danych,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Umawiania Badań Diagnostycznych LUX MED

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    1 godz.
    Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4​ w Białymstoku. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów LUX MED Diagnostyka - zajmujemy się diagnostyką obrazową (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa), obsługa połączeń przychodzących (90%)...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. łódzkie i świętokrzyskie), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. dolnośląskie i opolskie), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. dolnośląskie i opolskie), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.