Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1190

  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • National Key Account Manager

    Orange Polska S.A.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, Centrum Stomatologii S-Dent​ Medicover, ul. Żeligowskiego​ 39    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Direct Call

    Nabilaton   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków sprzedaż urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz pomp ciepła, posprzedażowa obsługa Klienta, realizacja planów i celów sprzedażowych, budowanie profesjonalnych relacji z pozyskanymi klientami, przygotowywanie ofert i negocjacje warunków handlowych,...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    11 godz.
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • MyMurapol Spółka z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych) Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
  • Przedstawiciel Handlowy w Obszarze Logistyki

    Poczta Polska S.A.   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​, pełny etat, system czasu pracy podstawowy w godz. 7:30 – 15:30. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów i nawiązywanie z nimi relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych i cenowych, realizacja nałożonych celów sprzedażowych, monitorowanie...
  • Przedstawiciel Handlowy

    PB Meat Solutions   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Job description Sales and development of solid and trusting relationship between clients and our company. Resolve clients issues and complaints. Strategic planning and help improve client results. Negotiating contracts with the client and establishing a timeline of performance. Analyzing client data...
  • Przedstawiciel techniczno - handlowy

    CP Trade Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami firmy. Wymagania: Minimum wykształcenie średnie...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Back Office z j. rumuńskim 

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   31,17 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, ul. Skierniewicka 16/20    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Czynny udział w procesie zamykania miesiąca/roku; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych; Sporządzanie kalkulacji CIT i podatku odroczonego; Przygotowanie raportów GUS; Obsługa audytu; Udział w projektach takich jak:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. zakupów

    Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: Aktywne poszukiwanie dostawców; Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami; Analiza zapotrzebowania materiałowego; Zapewnienie dostępności ,materiałów i sprzętu na budowach; Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji dostaw i zaopatrzenia na budowie;
  • Doradca ds. Sprzedaży Rozwiązań IT

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: Obsługa obecnych klientów; Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii; Aktualizacja danych w systemie CRM; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, komunikacja cyfrowa: e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, komunikatory; Cross-selling i upselling produktów oraz usług; Zapewnianie informacji o produktach i usługach; Rozwiązywanie problemów, wymiana urządzeń, obsługa reklamacji;
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis: realizacja celów sprzedażowych i monitorowanie wyników - będziesz odpowiadać za realizację strategii sprzedażowych oraz budowanie dobrych relacji handlowych z naszymi partnerami; badanie potrzeb naszych klientów. Jesteśmy nastawieni na konsumenta i tego również oczekujemy od naszych...
  • Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów; Aktywizacja sprzedaży; Kreowanie ofert; Wpisywanie danych;
  • Concentrix   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista ds. Wdrożeń Systemów Kafeteryjnych

    Benefit Systems S.A.   Wrocław, Powstańców Śląskich 28/30    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych w ramach programu MultiSport oraz systemu kafeteryjnego; Będziesz odpowiedzialny za realizację procesu wdrożenia klienta, w tym pełną konfigurację systemu;...
  • T-Mobile Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimske 94​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 94​ w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Juwentus Serwis sp. z o.o.
    specjalista (mid)
    12 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacje produktów firmy; Monitorowanie rynku i konkurencji; Raportowanie wyników...
  • Account Manager

    ODMET S.A.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje zadania: Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami, Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, Kreowanie dedykowanych propozycji handlowych, Negocjowanie warunków i umów, Analizowanie i raportowanie danych z lokalnego rynku, Realizacja założonych celów sprzedażowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Doradca klienta (język polski)

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód OC Klientów Korporacyjnych

    GRUPA PZU   Sosnowiec    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej oraz OC zawodowej; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami. Realizację czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Napraw

    GRUPA PZU   Sosnowiec    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej. Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową...
  • Młodszy Opiekun Klienta

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, przy stacji metra Stokłosy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    bezpośredni kontakt z klientem B2B; udział w wyjazdach i targach; aktywne pozyskiwanie klientów B2B; współpraca z innymi działami firmy; realizacja planów sprzedażowych;
  • Młodszy Specjalista ds. Windykacji / Fakturzysta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do głównych zadań należeć będzie: weryfikacja wniosków i wystawianie faktur sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy; kontakt z klientem zewnętrznym oraz współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi danego zapytania; dbałość o rzetelność dokumentacji i terminowość;...
  • Konsultant Call Center ds. rejestracji badań mammograficznych

    Geneva Trust Polska sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Rejestracja pacjentek na bezpłatne badania mammograficzne.
  • Konsultant telefoniczny

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    13 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa infolinii sprzedażowej (połączenia przychodzące i wychodzące), obsługa Klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów, informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,...
  • Kosztorysant zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
  • Broker Ubezpieczeniowy

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zarządzanie dedykowanym portfelem Klientów. Budowanie i utrzymywanie relacji z decydentami oraz zespołem współpracującym ze strony Klienta. Analiza potrzeb ubezpieczeniowych Klienta. Proaktywne proponowanie Klientowi innowacyjnych rozwiązań...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 13    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.