Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1054

  • Specjalista ds. E-Commerce

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska zarządzanie i optymalizacja katalogu produktów, tworzenie treści na stronie internetowej, monitorowanie wyników sprzedaży oraz konkurencji i trendów rynkowych, wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania E-Commerce, przetwarzanie zamówień oraz monitorowanie statusu...
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75c    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów i usług; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etatach;...
  • Grupa Outworking
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   32,00 zł brutto/godz.
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg; Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży; Realizacja zadań przekazanych przez inne podmioty oraz przez przełożonego lub osobę przez niego upoważnioną; Archiwizacja...
  • Starszy specjalista ds. sprzedaży usług

    Urząd Dozoru Technicznego   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Pozyskiwanie nowych klientów i zleceń. Przygotowywanie ofert ze szczególnym uwzględnieniem obszarów takich jak: dyrektywy PED, ATEX, SEVESO, MD, badania NDT. Organizowanie szkoleń. Przygotowywanie szeroko rozumianych ekspertyz technicznych.
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych na terenie woj. śląskiego, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja...
  • Sales Manager / Specjalista do spraw sprzedaży

    CFI Hotels Group   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś osobą energiczną i gotową na nowe wyzwania ta praca jest dla Ciebie! Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu sprzedaży.
  • cargo-partner spedycja sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; koordynacja rozwoju biznesu; współpraca z oddziałami firmy; dbanie o profesjonalną obsługę klienta oraz pozytywny wizerunek firmy;
  • Junior AR Analyst

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Coloplast Business Centre we are responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many...
  • Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość produktów,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące śledzenie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji....
  • Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim (motoryzacja)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o...
  • Doradca Klienta z Językiem Duńskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w kontakcie z klientami....
  • Doradca klienta z językiem niderlandzkim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów, usług oraz procedur w celu...
  • Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Czech

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Konsultant z językiem niemieckim B2

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Obsługi Firm

    T-Mobile Polska   Bydgoszcz, ul. Gdańska 35    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
  • Specjalista ds. Rekrutacji 

    MAOBI Group   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cel Stanowiska: Zapewnienie efektywnej realizacji procesów rekrutacyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną komunikację z kandydatami. Twój zakres obowiązków Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych oraz jakościowych. Prowadzenie rozmów...
  • Specjalista ds. Wynajmu nieruchomości / Leasing Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu Przygotowywanie koncepcji i kalkulacji wynajmu, z uwzględnieniem różnorodności branż Ocena lokalizacji, analiza konkurencyjności i obliczanie rentowności Kompleksowa obsługa rozległej sieci najemców Uzgodnienia z kolegami z...
  • Inżynier ds. Sprzedaży / Specjalista ds. technicznych szkoleń produktowych - instalacje grzewcze

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Organizowanie i prowadzenie technicznych szkoleń produktowych dla klientów firmy (stacjonarnie, mobilnie i online) Doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Uczestnictwo w eventach branżowych;
  • Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta

    mBank S.A.   Szczecin, ul. Zbożowa 4​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; obsługę kasowo-dysponencką; promowanie zdalnych kanałów dystrybucji; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku;
  • Konsultant Klienta Biznesowego

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Informowanie i negocjowanie w sektorze B2B; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami; Przygotowanie ofert, kalkulacje cenowe; Odwiedziny u klientów, ocena potrzeb; Kontakty z uśpionymi klientami; Realizacja celów sprzedażowych;
  • Doradczyni / Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Brzesko, pl. Żwirki i Wigury 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    PKO Bank Polski   Białystok, Witosa 15B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    PKO Bank Polski   Kraków, Piłsudskiego 19    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej

    Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy adekwatne do profilu i oczekiwań...
  • Formanway
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Aktywna, samodzielna sprzedaż maszyn CNC w podległym regionie; Poszukiwanie nowych klientów, budowanie relacji z klientami, budowanie lejka sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie doboru maszyn CNC dla klientów; Koordynacja działań marketingowych w podległym regionie; Opieka...
  • Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży

    Asseco Data Systems S.A.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży, zarządzanie i rozwijanie zespołu sprzedażowego, zarządzanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami, negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami; monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji, raportowanie wyników i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)

    Rehasport   Poznań, Górecka 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją pracę, jest dokładna i sumienna, Jest odpowiedzialna i zaangażowana, Biegle obsługuje komputer (w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. turystyki

    Luxury Travel factory sp z.o.o   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Klienta obejmująca; obsługę systemów rezerwacji; szkolenia, wyjazdy na study tours, budowanie pozytywnych relacje z Klientami; przygotowywanie ofert dla Klientów indywidualnych/ grupowych oraz ich finalizacja; rozliczanie rezerwacji, obsługa posprzedażowa;
  • Holcim Polska S.A
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój strategii sprzedażowych: Wsparcie zespołów sprzedażowych i marketingowych w tworzeniu strategii...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Młodszy specjalista ds. monitoringu należności

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: monitoring i windykacja należności, kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, prowadzenie działań mających na celu terminowe regulowanie zobowiązań przez Klientów, utrzymywanie regularnego kontaktu z Klientami- wyjaśnianie spraw związanych z płatnościami,...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: profesjonalna obsługa Klienta; prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych; telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień; wykładanie towaru na półki; dbałość o czystość na sali sprzedaży; Wymagania: minimum średnie wykształcenie; umiejętność...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    SEWERA POLSKA CHEMIA Ireneusz Wolak   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: profesjonalna obsługa Klienta; prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach fiskalnych; telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zamówień; wykładanie towaru na półki; dbałość o czystość na sali sprzedaży; Wymagania: minimum średnie wykształcenie; umiejętność...
  • Starszy Specjalista/ Starsza Specjalistka ds. Analiz

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze i operacyjne; Prognozowanie wskaźników biznesowych; Wsparcie analityczne nowych projektów prowadzonych w BS; Wizualizacja danych w narzędziu BI; Prowadzenie prezentacji i przedstawianie rekomendacji...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat;
  • Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Marki Premium

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska aktywna sprzedaż samochodów marki McLaren, podejmowanie działań mających na celu zbudowanie sieci odbiorców, przygotowywanie ofert handlowych i podpisywanie umów, realizowanie okresowych celów sprzedażowych, profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów salonu.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź, Manufaktura    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Spedytor ds. Międzynarodowego Frachtu Drogowego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: samodzielne planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych, zgodnie z procedurami firmy jak i oczekiwaniami klienta; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów; budowanie długotrwałych...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.