Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1056

  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Młodszy Opiekun Klienta z językiem angielskim

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, przy stacji Metro Stokłosy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    bezpośredni kontakt z klientem B2B w języku angielskim; aktywne pozyskiwanie klientów B2B; realizacja planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert i zamówień; udział w wyjazdach i targach; współpraca z innymi działami firmy;
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium  

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Racibórz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Grójec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    PKO Bank Polski   Skała, Olkuska 24    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    PKO Bank Polski   Ostrołęka, Bogusławskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    PKO Bank Polski   Starachowice, Konstytucji 3 Maja 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

    ODDK Sp. z o. o. Sp. k.   Sopot, ul. Rzemieślnicza 33 - blisko skm Żabianka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków, ul. Bonarka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Doradczyni / Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Płock, 3 Maja 14    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Koordynator ds. Sprzedaży

    Modlin Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    realizacja planów sprzedażowych; aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu; budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Bielsko-Biała, ul. Jeża 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Menadżer sprzedaży - mierniki przenośne

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku PL, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
  • Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Obsługa zamówień sklepu internetowego; Obsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu,...
  • Specjalista ds. Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
  • Interhandler Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
  • Specjalista ds. optymalizacji i automatyzacji procesów biurowych

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Przeprowadzenie wstępnej oceny procesów. Zarządzanie projektami tranzycyjnymi i optymalizacyjnymi - definiowanie, planowanie (harmonogramu, zadań i zasobów), zarządzanie, kontrolowanie i podsumowywanie projektów. Mapowanie procesów i zapewnienie niezbędnej...
  • POLPHARMA S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Specjalista ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych

    Hydro-Vacuum S.A.   Grudziądz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych kanałów sprzedaży; Rozwijanie relacji z obecnymi klientami; Analiza trendów rynkowych; Tworzenie materiałów handlowych przy wsparciu technologicznym; Udział w branżowych targach;
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...
  • Przedstawiciel handlowy ds. HoReCa

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: pozyskiwanie nowych Klientów rynku HoReCa i budowanie trwałych relacji z Klientami, sprzedaż asortymentu spożywczego będącego w ofercie firmy w powierzonym regionie działania - gł. wschodnia część woj. mazowieckiego, realizowanie celów sprzedażowych, marżowych i...
  • Manager ds. Exportu i Sprzedaży

    Starkmaszyny sp.z.o.o   Siedlce    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwania nowych dealerów i punktów handlowych. Wspieranie sprzedaży bezpośredniej u dealerów prezentacja produktu, wsparcie w negocjacjach warunków zawieranych transakcji. Raportowanie i analiza wykonywanej pracy i wyników sprzedaży dealerów. Stała analiza...
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Handlu Detalicznego

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Ząbki, Wolności 50    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
  • Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gdynia, Karwiny    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Contact Center Advisor - German speaking 24/7

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference in delivering positively in this role. Especially the little twists we all have that make...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • extraDACH
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków aktywna sprzedaż, rzetelna obsługa klientów w oddziale i w terenie, obsługa bieżących zamówień, przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, ciągła poprawa jakości obsługi klienta, zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży oddziału.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zepter International   Warszawa    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego dochodu, chcesz zwiększyć swoje wynagrodzenie dołącz do nas i zostań Przedstawicielem marki ZEPTER; Pracując 30 godzin miesięcznie online i/lub offline możesz zarobić co najmniej wartość minimalnego wynagrodzenia krajowego;...
  • Kronospan Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Implementing sales plans and monitoring sales performance using existing analyses and reports; Preparing sales offers; Actively seeking new business partners in the assigned area; Maintaining good relationships and high-quality with current clients; Conducting product training for...
  • Przedstawiciel handlowy ze znajomością języka angielskiego

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OBOWIĄZKI: pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive)
  • Sprzedawca Maszyn Budowlanych do Głębokiego Fundamentowania

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż maszyn budowlanych do głębokiego fundamentowania, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym...
  • Handlowiec / Sales Specialist

    WILK ELEKTRONIK S.A.   Łaziska Górne    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Wyzwania, które czekają na tym stanowisku: Sprzedaż pamięci przemysłowych (SSD, FLASH, DRAM) do klientów w Polsce i Europie; Realizacja planów sprzedaży w oparciu o powierzonych klientów oraz pozyskiwanie nowych; Nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowywanie ofert...
  • Handlowiec

    Vimtex   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, budowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami firmy, przygotowanie i przedstawienie ofert handlowych, realizowanie ustalonego planu sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta,...
  • Foodcom S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Czechy    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
  • widziszwszystko sp. z.o.o
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   3 500 - 4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
  • Przedstawiciel Handlowy z językiem francuskim

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przyciąganie nowych klientów; Prezentacja ofert firmy; Promocja usług i towarów firmy; Realizacja planów sprzedaży na przydzielonych rynkach; Negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; Uczestnictwo w tematycznych wystawach w branży motoryzacyjnej.
  • Przedstawiciel handlowy - Systemy zabezpieczeń elektronicznych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Nasze wymagania: Od kandydatów nie wymagamy doświadczenia ani specjalistycznego wykształcenia, poszukujemy za to osób: Odważnych; Z pasją; Z pozytywnym nastawieniem do ludzi;
  • Bowim S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych – będziesz oferować nasze produkty na szeroką skalę, budując długotrwałe relacje biznesowe. Pozyskiwanie nowych klientów – lubisz wyzwania? Tu każdy dzień to nowe kontakty i szansa na rozwój! Negocjacje handlowe – Twoje umiejętności...
  • Bowim S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprzedaż wyrobów hutniczych – będziesz oferować nasze produkty na szeroką skalę, budując długotrwałe relacje biznesowe. Pozyskiwanie nowych klientów – lubisz wyzwania? Tu każdy dzień to nowe kontakty i szansa na rozwój! Negocjacje handlowe – Twoje umiejętności...
  • Przedstawicielka handlowa / Przedstawiciel handlowy

    Holcim Polska S.A   Gorzów Wielkopolski    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja celów sprzedażowych w segmencie beton w podległym regionie (okolice Piły). Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie. Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Monitoring podległego rynku (potencjalni klienci, poziom cen,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.