Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1190

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Kołobrzeg, Galeria Hosso II    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Stargard, ul. Wyszyńskiego 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem niemieckim

    HEBELKRAFT.PL sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Pozyskiwanie Klientów, rozwój sieci partnerskiej. Sporządzanie i negocjowanie ofert dla Klientów, negocjacje warunków współpracy i zamykanie procesu sprzedaży. Rejestrowanie Klientów w systemie. Utrzymywanie kontaktu z Klientem, wsparcie komunikacyjne w procesie realizacji zamówień,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne zadania: sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Specjalista ds. Eksportu

    ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: aktywne poszukiwanie nowych odbiorców i kanałów sprzedaży zagranicznej; nawiązywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi; sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków handlowych; pomoc przy weryfikacji wymogów...
  • Specjalista ds. organizacji i obsługi szkoleń

    KDK Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;
  • UNIBEP S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
  • Pracownik / Specjalista ds. zakupów w zakresie prowadzenia postępowań zakupowych

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce wykonywania pracy: Krosno Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem...
  • Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży części zamiennych do wózków widłowych

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami w firmie; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etatach; współpraca z innymi...
  • Praca.pl
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Firma znajduje się w Rawa Mazowiecka. Dojazd z Warszawy zajmuje około 40-50 min. Opis stanowiska: Sprzedaż ciężarówek i naczep. Przygotowanie ofert i ich prezentowanie klientom. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Osiąganie celów sprzedażowych. Kompletowanie dokumentów i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Finansowo-Księgowych

    Medicover Fitness & Gym   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Procesowanie dokumentów w systemie elektronicznego obiegu dokumentów. Księgowanie dokumentów kosztowych w systemie finansowo-księgowym. Sprawdzanie poprawności księgowań na przydzielonych kontach weryfikując je z dokumentem źródłowym....
  • Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...
  • Pracownik / Specjalista ds. zakupów w zakresie przygotowania umów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce wykonywania pracy: Krosno Opis stanowiska: Przygotowywanie projektów umów, aneksów, porozumień wspólnie z Radcą Prawnym; Prowadzenie procesu przeglądu projektów umów/aneksów/porozumień zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Prowadzenie negocjacji...
  • Specjalista do spraw sprzedaży w contact center

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,...
  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your core responsibility is to actively dive into engaging conversations with our valued clients from the existing portfolio, showcasing and selling our innovative advertising products. And that's not all – simultaneously, you'll become the satisfaction champion, ensuring every client leaves with...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Sprzedawca usług finansowych

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia i do pozyskiwania nowych klientów dla naszej platformy finansowej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
  • Class Trucks
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Miejsce Pracy: Rawa Mazowiecka, ul. Mszczonowska 35 Nasze miejsce pracy znajduje się w małym miasteczku Rawa Mazowiecka przy trasie S8. Większość naszego zespołu sprzedażowego dojeżdża do biura z Warszawy. Dojazd zajmuje 40-50 min. Opis stanowiska: Sprzedaż pojazdów ciężarowych –...
  • Zaopatrzeniowiec / Magazynier

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Ołtarzew, ul. Poznańska 343    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Concentrix   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta na rynek niemiecki

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Spezialist für technischen Kundensupport mit Deutsch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Ihre Aufgaben: Unterstützung von Kunden bei der Installation und dem Betrieb von Sicherheitskameras; Beantwortung von Kundenanfragen - Telefon/Chat/E-Mail; Eingabe von Daten in das System;
  • Customer technical support specialist with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. odzyskiwania należności

    Kaczmarski Inkasso Sp. j.   Wrocław, Danuty Siedzikówny 12    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Nasze oczekiwania: Chcesz rozwijać się zawodowo- nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy – zapewniamy szkolenia, Jesteś nastawiony na wysoką jakość pracy, w szczególności na współpracę z klientem, Rozmowy telefoniczne nie są dla Ciebie wyzwaniem, Jesteś obeznany w...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Inżynier Sprzedaży klimatyzacji i pomp ciepła

    Elektronika S.A.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, (instalatorów, generalnych wykonawców, inwestorów B2B.) Wsparcie techniczne i doradztwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła....
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Ekspozycji

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Tworzenie planogramów ekspozycji produktów zgodnie z przyjętymi standardami, Bieżąca współpraca z aptekami w zakresie realizacji przyjętych najlepszych praktyk standardów ekspozycyjnych, Zapewnienie efektywnej współpracy ze współpracującymi zespołami, m.in. zakupy,...
  • Specjalista ds. Analiz Biznesowych (prognozowanie sprzedaży)

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    kompletowanie i archiwizacja prognoz sprzedaży z obszarów handlowych; wprowadzanie danych do systemu; prowadzenie harmonogramu prognozowania produktów i towarów; tworzenie prognoz sprzedaży na bazie historycznych danych sprzedażowych i danych odsprzedaży z półki; wycena prognoz sprzedaży,...
  • Konsultant Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów; Kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat; Odpowiedzi na pytania i problemy klienta; Nadzorowanie reklamacji
  • Specjalista Procesu

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? Optymalizacja procesu wypału klinkieru. Optymalizacja procesu przemiału surowca. Optymalizacja procesu spalania paliw alternatywnych. Optymalizacja przemiału cementu. Prawidłowy przebieg i doskonalenie procesów technologicznych. Przestrzeganie przepisów BHP.
  • FALLWORK Sp zo.o.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Budowa stabilnych relacji z klientami. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych odbiorców (przemysł, instytucje, hurtownie oraz firmy montażowe) Negocjowanie warunków współpracy. Analiza trendów rynkowych oraz strategii konkurencyjnych. Reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach...
  • Przedstawiciel handlowy ds. sieci

    ManpowerGroup   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wdrażanie polityki handlowej jednego z największych przetwórców mięsa i producenta wędlin w Polsce; Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego; Sprzedaż i skuteczne wdrażanie promocji; Realizowanie działań marketingowych i dbanie o właściwą...
  • Przedstawiciel handlowy ds. sieci

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wdrażanie polityki handlowej jednego z największych przetwórców mięsa i producenta wędlin w Polsce; Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego; Sprzedaż i skuteczne wdrażanie promocji; Realizowanie działań marketingowych i dbanie o właściwą...
  • Doradca ds. Energetyki Odnawialnej

    Praca.pl   Gdańsk    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów zainteresowanych OZE (pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, magazyny energii, modernizacja budynków) Wykonywanie założonych celów sprzedaży; Zawieranie umów handlowych; Uczestnictwo w firmowych szkoleniach branżowych;
  • Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Marek Premium

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska aktywną sprzedaż samochodów nowych, podejmowanie działań mających na celu zbudowanie nowej sieci odbiorców, przygotowywanie ofert handlowych i podpisywanie umów, realizowanie okresowych celów sprzedażowych.
  • Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Używanych

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska aktywna sprzedaż samochodów używanych, samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie), zarządzanie bazą Klientów oraz realizacja standardów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami,...
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 600 - 6 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Koordynator ds. Jakości Produktów

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami; Udział w kontrolach jakości towarów; Raportowanie wykonanej pracy do...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.