Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1186

  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Śmigłego Rydza 20 (Cross Point)​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Majdańska 3 lok. 7A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, Blisko "METRO STOKŁOSY"    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z partnerami zagranicznymi; Budowanie baz i ich weryfikacja; Aktywne pozyskiwanie klientów B2B Realizacja planów sprzedażowych;
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka czeskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
    Praca stacjonarna w biurze w siedzibie firmy Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego;
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka niemieckiego lub angielskiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    4 dni
    Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego; Mile widziana znajomość innego języka obcego.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Złota 59    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Rzeszów, Aleja Majora Wacława Kopisto 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover sp. z o.o.   Szczecin, ul. Malczewskiego 26​    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowa obsługa kluczowych klientów zagranicznych, w tym przygotowywanie ofert, faktur, rozpatrywanie reklamacji oraz organizacja listów przewozowych. Koordynowanie procesów eksportowych i przygotowywanie konkurencyjnych ofert cenowych oraz dokumentacji handlowej. Rozliczanie pracy...
  • BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
    specjalista mid / junior / senior / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / o staż/praktykę / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Sprzedawanie kursów (SEP, UDT/TDT, spawalnicze, BHP); Pozyskiwanie nowych klientów; Tworzenie i przesyłanie ofert; Ewidencja i raportowanie wyników.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  część etatu
    4 dni
    Co będziesz robić? obsługiwać infolinię sprzedażową (połączenia przychodzące i wychodzące), nawiązywać kontakt z klientami przez telefon, mail, chat oraz video chat, zajmować się obsługą umów, udzielaniem informacji, przyjmowaniem zgłoszeń i reklamacji, aktualizacją danych w...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym klientem; doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii; rzetelne wprowadzanie informacji do systemu CRM; realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne)
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Komunikacja z obecnymi klientami. Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii. Dokładne wprowadzanie danych do systemu CRM. Realizacja celów: sprzedażowych, ilościowych i jakościowych. Praca z biura 4 dni tygodniowo w Katowicach (możliwe zmniejszenie po okresie próbnym).
  • Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Obiektów Sportowych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Biuro Główne Medicover, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (publiczne i prywatne obiekty sportowe), realizowanie założonych celów biznesowych, pozyskiwanie nowych partnerów i negocjowanie warunków współpracy z nimi, analiza konkurencji. Co jest dla nas ważne: nastawienie na...
  • Samodzielny pracownik ds. sprzedaży magazynów energii

    Klient portalu Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie aktywnych kontaktów z grupami docelowymi dla komercyjnych / przemysłowych magazynów energii, prowadzenie wstępnej selekcji Klientów oraz przygotowywanie kontaktów do kosztorysowania, koordynacja procesu komunikacji z Klientem aż do finalnej realizacji projektu u Klienta,...
  • Pracownik ds. analiz technicznych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: koordynowanie procesu weryfikacji i opiniowania opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych wewnątrz Spółki oraz przez zewnętrznych wykonawców w oparciu o planszę zbiorczą oraz projekty branżowe, wspieranie i wzajemna koordynacja...
  • Sales Ads Specialist with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire...
  • LeverX
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
  • Konsultant Infolinii Sprzedażowej

    Unique People sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

    MPP - CYFROWA FOTO   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywał język hiszpański tłumaczył na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi) wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy; miał realny wpływ na nasz wizerunek w Hiszpanii; rozmawiał z...
  • Doradca klienta ds. Sprzedaży z językiem niemieckim

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   8 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od potencjalnych klientów Udzielanie porad dotyczących szerokiej gamy treści i sprzedaż produktów; Rejestrowanie danych klientów i inicjowanie procesu składania zamówień; Twój profil: Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;...
  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Technical Accounting Analyst (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Technical Accounting Analyst (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • KILOUTOU Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie wynajmu maszyn i sprzętu budowlanego oraz sprzedaż akcesoriów; Wystawianie umów i faktur, obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz prowadzenie podstawowej dokumentacji. biurowo magazynowej; Wydawanie,...
  • Doradca Klienta do salonu meblowego

    Italmeble Warszawa s.c.   Warszawa, Domoteka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca dostępna od zaraz. Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: Profesjonalna obsługa Klientów (w tym doradztwo, sprzedaż oraz obsługa posprzedażowa) Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji umów; Dbanie o estetykę ekspozycji towarów i prawidłowość...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
  • MONNARI TRADE S.A.
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Stęszew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Staszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Inżynier Wsparcia sprzedaży ds. klimatyzacji

    Elektronika S.A.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do głównych zadań będzie wsparcie Inżynierów Sprzedaży w obsłudze procesów handlowych i inwestycyjnych. Wsparcie przy ofertowaniu, doborze urządzeń, projektowaniu i wspieraniu procesu handlowego.
  • Mobilny Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Czarnków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Realizacja planów sprzedażowych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w terenie)
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Doradca klienta zamożnego

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
  • Menadżer sprzedaży

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku USA , inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska S.A.   Białystok, ul. Legionowa 9/1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. Ekspansji Franczyzy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Białystok, al. Jana Pawła II    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Przedstawiciel handlowy ds. sieci

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Wdrażanie polityki handlowej jednego z największych przetwórców mięsa i producenta wędlin w Polsce; Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego; Sprzedaż i skuteczne wdrażanie promocji; Realizowanie działań marketingowych i dbanie o właściwą...
  • Handlowiec ds. OZE

    Sistemo Energy   Gdańsk    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów na pompy ciepła, panele fotowoltaiczne, banki energii oraz modernizację budynków; realizowanie planów sprzedażowych; podpisywanie umów; obecność w szkoleniach branżowych organizowanych przez firmę
  • Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
  • Doradca / Doradczyni ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach); realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy; reagowanie na...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • Arte sp. z o.o
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków profesjonalna obsługa klientów, obsługa programu handlowo-magazynowego, przygotowywanie i pakowanie sprzedawanych towarów, przyjmowanie i wydawanie dostaw, systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  • Kierownik Projektu / Doradca Klienta

    Arret Sp. z o.o.   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kontakty z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie), aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania, analizę dokumentacji przetargowych, sporządzanie wycen i ofert przetargowych, przygotowywanie i negocjacje umów...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.