Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1186

  • T-Mobile Polska S.A.   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Młodszy Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 6 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre doświadczenia naszych...
  • Minit Polska Sp. z o.o.
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Augustów    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Suwałki    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Ełk    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Lublin, ul. Chemiczna    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: podjęcie pierwszej rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą leasingu; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w celu finalizacji sprzedaży; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze wymagania:...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Poznań, Aleje Solidarności 51    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Łódź, ul. Marcina Kasprzaka    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i Dostawców; Współpraca i bieżąca obsługa Klientów i Dostawców; Raportowanie wyników pracy
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Operations Representative

    Coyote Logistics   Wrocław, ul. Wagonowa 2A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities Accept, build, schedule and track all customer shipments through completion, include all pertinent information and documentation. Prioritize and communicate internally and externally in an effective and professional manner using the appropriate method of communication. Develop...
  • COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i Dostawców; Współpraca i bieżąca obsługa Klientów i Dostawców; Raportowanie wyników pracy
  • Capacity Procurement Representative

    Coyote Logistics   Wrocław, ul. Wagonowa 2A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities: Procurement: Create and develop carrier relationships according to network needs; Set up new carriers with Coyote services such as CFS, GPS integration, and Coyote.com; Negotiate rates, capacity and contractual agreements; Network Performance: Day-to-day contact with carriers;...
  • Bowim S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nawiązywanie relacji handlowych, nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Bowim S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nawiązywanie relacji handlowych, nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Bowim S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nawiązywanie relacji handlowych, nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Wawel SA
    specjalista (mid)
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: wiesz co to kompleksowa obsługa detalicznych punktów sprzedaży na Rynku Niezależnym i Nowoczesnym - zapraszamy do zespołu; chcesz dbać o odpowiednią ekspozycję produktów; nawiązujesz i utrzymujesz kontakty z Klientami; wiesz jak budować pozytywny wizerunek...
  • Handlowiec

    Bioceum PSA   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres aktywności; w szczególności rozwój sprzedaży oraz: monitorowanie działań konkurencji; sporządzanie cyklicznych raportów z realizowanych zadań. ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego jej przebiegu; budowanie długofalowych relacji biznesowych z...
  • Magazynier - Mechanik

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Galaktyczna 34    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wydawanie i przyjmowanie sprzętu ogólnobudowlanego oraz weryfikacja jego stanu; Obsługa klienta – doradztwo techniczne dot. wynajmowanego sprzętu; Zapewnienie jak najlepszej jakości napraw serwisowych sprzętu; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Stałe podnoszenie...
  • REGESTA S.A.
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę: Aktywna sprzedaż usług logistyki kontraktowej, realizacja budżetu sprzedażowego; Budowanie oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami; Sporządzanie kalkulacji cenowych i przygotowywanie ofert handlowych; Współpraca z innymi...
  • specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowanie ofert handlowych dla Kontrahentów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi Klientami, prowadzenie doradztwa technicznego, dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu współpracy z Klientami firmy, kreowanie...
  • Doradca Handlowy w branży FMCG

    P.P.U.H. VOIGT Sp. z o.o.   pomorskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Teren działania: pomorskie Opis stanowiska: Doradca Handlowy FMCG aktywnie poszukuje nowych klientów oraz opiekuje się obecnymi kontrahentami firmy. Główne zadania: realizacja planów sprzedaży, generowanie przychodów oraz poszerzanie portfolia klientów. Aktywnie prowadzi sprzedaż, doradza...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: pomorskiego i zachodniopomorskiego.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: mazowieckiego i podlaskiego.
  • TDF Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Pozyskiwanie nowych klientów; Opieka nad stałymi i nowymi Klientami w rejonie Polski południowo-wschodniej; Doradztwo techniczne klientom firmy;
  • Przedstawiciel Handlowy

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie, Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa: kujawsko-pomorskiego i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez codzienną pracę w terenie, Profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury),...
  • TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowanie ofert handlowych dla Kontrahentów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi Klientami, prowadzenie doradztwa technicznego, dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu współpracy z Klientami firmy, kreowanie...
  • Przedstawiciel Handlowy - branża elektryczna

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowanie ofert handlowych dla Kontrahentów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi Klientami, prowadzenie doradztwa technicznego, dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu współpracy z Klientami firmy, kreowanie...
  • Przedstawiciel handlowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Obsługa klientów firmy/inwestycji/wykonawców; Budowanie długotrwałych realizacji z klientami;
  • Polboto Agrihandler Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu; Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży; Budowanie relacji z klientami; Analiza potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru maszyn; Bieżące raportowanie wyników...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowa obsługa klienta: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych oraz B2B. Doradztwo produktowe: Konsultacje dotyczące doboru produktów do wyposażenia łazienki. Zarządzanie zamówieniami: Obsługa zamówień w systemie Baselinker oraz prowadzenie związanej dokumentacji....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Ząbki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, Udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, Przetwarzanie zamówień i reklamacji, Przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Elis Textile Service Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Kontroler danych osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Deutschsprachiger Verantwortlicher für personenbezogene Daten

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
  • Customer Service Specialist with Hungarian and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.