Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych; Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
Przygotowanie i składanie ofert przetargowych na rynku polskim i zagranicznym; Planowanie harmonogramu działań; Nadzór nad realizacją projektów zgodnie z terminami; Współpraca z działem zakupów, logistyki, oddziałami zagranicznymi oraz szwalniami; Tłumaczenie specyfikacji technicznych...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
7 godz.
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 godz.
Zadania Pro-aktywne działanie, polegające na rekrutowaniu partnerów i pozyskiwaniu funduszy: analiza rynku i opracowanie strategii pozyskiwania partnerów (korporacji, dużych i średnich firm) opracowanie miesięcznych i rocznych planów swojej pracy w ramach strategii rekrutacji firm i...
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Teren pracy 1: całe woj. mazowieckie Teren pracy 2: część woj. dolnośląskiego, wielkopolskiego i lubuskiego Widełki płacowe: 5 000 – 12 000 zł brutto z możliwością przekroczenia Marzysz o pracy w obszarze związanym ze zwierzętami? Świetnie trafiłeś/aś, bo tak się składa, że...
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów przez telefon, internet, targi, konferencje i spotkania – pokaż, co mamy do zaoferowania! Obsługa zapytań z platformy sprzedażowej z pełnym zaangażowaniem. Realizacja sprzedaży usług i wynajmu SIXT Polska – z pasją do...
Zadania: współpraca z firmami z sektora utility, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, dbanie o realizację zadań sprzedażowych, rozwój współpracy handlowej z klientami, negocjacje i przygotowywanie oferty dla klienta w oparciu o jego wymagania biznesowe, ścisła...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie, prezentowanie i negocjowanie ofert wynajmu aut - dopasowanie najlepszych rozwiązań dla klientów; Współpraca z klientami B2B - budowanie długofalowych relacji biznesowych; Obsługa klientów zainteresowanych ofertą - odpowiadanie na zapytania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 6 400 zł brutto/mies.
9 godz.
Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Rozwój i utrzymanie bazy klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki;
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
9 godz.
Twoja rola: Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie sieci kontaktów. Tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Koordynowanie procesu przygotowania i instalacji hal namiotowych – od koncepcji po realizację. Zapewnienie najwyższej jakości...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
PRACA ZDALNA Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami branży poligraficznej; Doradztwo techniczne i sprzedaż maszyn poligraficznych; Prezentowanie rozwiązań i uczestnictwo w eventach branżowych; Przygotowanie ofert techniczno-handlowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
Twoje zadania Generowanie leadów – wyszukiwanie i kontaktowanie potencjalnych klientów (telefon, e-mail, LinkedIn). Nawiązywanie pierwszego kontaktu – budowanie relacji i umawianie spotkań dla zespołu sprzedażowego. Docieranie do decydentów w firmach zajmujących się leśnictwem,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
Zakres obowiązków: Opracowywanie raportów, sprawozdań oraz planu zakupów na dany rok kalendarzowy; Dbanie o poprawny obieg dokumentów; Nadzór nad wprowadzaniem, opisywaniem oraz weryfikacją zakupową faktur w systemie; Realizacja procesu zakupów strategicznych zgodnie z obowiązującymi w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje zadania: Pracuj 30 godzin miesięcznie online i/lub offline, zarabiając co najmniej minimalne wynagrodzenie krajowe. Sprzedawaj produkty Zepter i ciesz się prowizjami aż do 40%. Rekrutuj nowych współpracowników i zyskaj do 10% prowizji. Polecaj Zepter Club i odbieraj premie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers' problems...
Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami firmy, Aranżowanie spotkań handlowych w celu pozyskiwania nowych partnerów biznesowych, Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów, zgodnie z obowiązującymi procedurami...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Wola
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych i budowanie relacji; Aktywna sprzedaż i dosprzedaż produktów; Prowadzenie negocjacji oraz realizacja zleceń; Prace administracyjne związane z obsługą klientów; Wspieranie klientów, dbanie o ich zadowolenie;
Benefit Systems SAWarszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy? Bez problemu łapiesz...
Pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Opracowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie spotkań sprzedażowych i negocjacji. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach rozwijających umiejętności zawodowe.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Kontakt z klientami na rynku polskim, Prezentacja korzyści z naszych usług, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu zwiększenia sprzedaży.
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Udział w procesie obsługi szkód majątkowych lub komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie...
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Wsparcie w przygotowaniu oferty dla Klienta Korporacyjnego; Koordynacja kalendarzy i badanie aktywności członków zespołu; Przygotowanie materiałów marketingowych dla klientów; Prace biurowe zlecone przez przełożonego;
Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Rozwiązywanie problemów Klientów oraz udzielanie informacji; Realizacja celów obsługowych i sprzedażowych; Dbanie o wysoką jakość obsługi;
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Przygotowywanie raportów, prezentacji, rankingów sprzedażowych; Tworzenie zestawień prezentujących wyniki pracowników obszaru sprzedaży; Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem; Redagowanie komunikatów do pracowników Obszaru lub sieci sprzedaży; Obsługa korespondencji w Obszarze...
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Obsługa zapytań sprzedażowych i posprzedażowych klientów infolinii Direct; Tworzenie komunikacji wewnętrznej dla kadry zarządzającej i pracowników infolinii sprzedażowej, w tym materiałów pomocniczych dot. aktualnych procedur i produktów; Obsługa logistyczna szkoleń i wsparcie w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
11 godz.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
menedżer / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Definiowanie i wdrażanie strategicznego planu biznesowego sprzedaży w celu osiągnięcia wzrostu, realizacji celów sprzedażowych oraz zwiększenia rentowności. Promowanie zdolności firm, rozwijanie silnych relacji zarówno z obecnymi jak i nowymi klientami. Aktywne działania w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: sprzedaż usług oraz pozyskiwanie nowych klientów; organizacja kampanii reklamowych; przygotowywanie ofert; udział w spotkaniach handlowych; wsparcie w tworzeniu materiałów reklamowych;
Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Wsparcie sieci sprzedaży w zakresie procesu sprzedaży; Udział w organizowanych akcjach informacyjno-akwizycyjnych; Wsparcie sieci w zakresie obsługi Klientów; Udział w czynnościach logistycznych i organizacyjnych zespołu sprzedaży; Wsparcie i raportowanie realizacji akcji sprzedażowych;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 godz.
Odpowiadanie na infolinię przychodzącą i mailową, zapewniając klientom odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości. Profesjonalne i uprzejme wspieranie klientów, rejestrowanie zgłoszeń i efektywne przekazywanie spraw do odpowiednich działów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z...
kierownik/koordynator umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
12 godz.
GŁÓWNE ZADANIA nadzór nad stosowaniem standardów i norm jakości obsługi oraz opiniowanie wniosków oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie dostępności i standaryzacji wyglądu sal obsługi klientów; przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz bieżących oraz informacji o realizacji...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług sprzątania w sektorze komercyjnym oraz przetargów publicznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z innymi działami nad stworzeniem dedykowanej oferty dla klienta,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; Kontakt telefoniczny z klientami, badanie ich potrzeb; Przygotowywanie i przedstawianie ofert; Umawianie i odbywanie spotkań handlowych
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Aktywna sprzedaż i rozwój portfolio klientów biznesowych; Budowanie długofalowych relacji z partnerami; Analiza rynku i wdrażanie nowych strategii sprzedażowych; Tworzenie i optymalizacja oferty na podstawie feedbacku klientów; Współpraca z zespołem w zakresie rozwoju produktu;
Jakie zadania na Ciebie czekają? Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedaży; Pozyskiwanie nowych sprzedawców; Budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi sprzedawcami, opracowywanie dostosowanych rozwiązań w celu spełnienia ich wymagań; Analiza konkurencji i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
CO BĘDZIESZ ROBIĆ: Doradzać Klientom w zakresie procesu zamawiania, dostarczania i reklamacji; zarządzać zamówieniami klientów i monitorowanie ich realizacji; planować i koordynować dostawy z Klientami; rejestrować i zgłaszać reklamacje Klientów.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych na życie; Sprzedaż ubezpieczeń grupowych na życie dla firm; Sprzedaż Pakietów Medycznych indywidualnych i dla firm; Realizowanie celów sprzedażowych miesięcznych i kwartalnych; Realizowanie spotkań biznesowych z klientami ( w tym spotkania online)...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków aktywne poszukiwanie klientów i nowych możliwości rozwoju biznesu; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji; sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych; przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedaży; realizacja celów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych; Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center;...
Szukasz nowej pracy w Warszawie lub w woj. mazowieckim, blisko stolicy? Zwróć uwagę na oferty dotyczące pracy w dziale obsługi klienta / customer service. Stołeczni pracodawcy stale poszukują kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Aktualne oferty pracy dotyczą m.in. pracy zdalnej, niemniej jeśli wolisz przychodzić do biura lub pracować hybrydowo, także nie powinieneś / nie powinnaś mieć dużych trudności ze znalezieniem posady. W pracy specjalisty ds. obsługi klienta to stanowisko sprawdzą się osoby ambitne, które cechują się samodzielnością oraz wielozadaniowością. Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, odporną na stres i chcesz się rozwijać w obszarze pracy z klientem, zacznij wyszukiwać najnowsze ogłoszenia w naszym serwisie i dołącz do zespołu customer service w jednej z warszawskich firm.
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Specjalista ds. obsługi klienta to pracownik pełniący ważną rolę w obsłudze i zapewnieniu satysfakcji klientów przedsiębiorstwa. Praca skupia się na komunikacji z klientami, odpowiadaniu na ich pytania, rozwiązywaniu problemów, kierowaniu do właściwych działów firmy i ogólnym zdaniu o jak najlepsze doświadczenie klientów. W swojej codziennej pracy specjaliści ds. obsługi klienta mają bezpośredni lub pośredni kontakt z klientami (e-mail, chat, telefon). Jest to także praca biurowa: pracownicy często korzystają z narzędzi MS Office, przetwarzają dane osobowe, aktualizują bazy danych klientów i zajmują się przygotowywaniem raportów. Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada zwykle przed kierownikiem działu ds. obsługi klienta. W wielu firmach panuje przejrzysta hierarchia, dzięki czemu osoba na niższym szczeblu może jasno wytyczyć swoją ścieżkę zawodową, doszkalać się i podnosić kwalifikacje, pracując na własny awans. W stolicy, mieście w znacznym stopniu międzynarodowym, liczą się szczególnie kompetencje językowe. Rozchwytywani są np. specjaliści ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim, a coraz częściej także duńskim czy koreańskim.
Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Warszawie?
Żeby zdobyć pracę specjalisty ds. obsługi klienta, nie zawsze konieczne jest posiadanie wykształcenia wyższego, często wystarczy dyplom szkoły średniej. Atutami są ukończone kursy z technik sprzedażowych i negocjacyjnych, a także certyfikaty potwierdzające kompetencje językowe. W niektórych rekrutacjach stałych pracodawcy dają kandydatom zadanie do wykonania, np. odegranie scenki, w której konsultant musi pomóc tzw. trudnemu klientowi. Kandydat powinien mieć też kompetencje w zakresie obsługi komputera, ponieważ na co dzień prowadzi także różnego rodzaju ewidencje np. dotyczące zamówień, reklamacji czy zadowolenia z obsługi i wprowadza dane na temat klientów do systemu. Pracodawcy preferują osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, niemniej nie wahaj się aplikować nawet wówczas, gdy dopiero zaczynasz karierę w dziedzinie obsługi klienta.
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie – predyspozycje zawodowe
W pracy liczą się przede wszystkim rozbudowane zdolności komunikacyjne, a także umiejętność rozwiązywania problemów klientów, wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres, empatia, elastyczność i asertywność. Jeśli Twoim miejscem pracy będzie domowe biuro, bardzo ważna jest także umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy i wysoka motywacja.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. obsługi klienta ma przede wszystkim za zadanie obsługę klientów. Pod tym szerokim pojęciem kryje się m.in. udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów dotyczących korzystania z usług firmy, przyjmowanie reklamacji i pomaganie w różnego rodzaju sprawach. Kolejnym obowiązkiem zawodowym pracownika jest przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klientów.
Pracownik obsługi klienta biznesowego w Warszawie
Pracownik obsługi klienta biznesowego to odpowiedzialne stanowisko. Zwykle obejmują je osoby posiadające już pewien staż pracy jako specjaliści ds. obsługi klientów indywidualnych. Opiekun klienta biznesowego musi być biegły w identyfikacji potrzeb klienta, cechować się empatią, wysoką kulturą osobistą, ale też być osobą charyzmatyczną i potrafiącą prowadzić negocjacje na wysokim szczeblu. Tak jak inne posady w dziale obsługi klienta, to stanowisko także wymaga znajomości MS Office i umiejętności przetwarzania danych osobowych.
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta to posada często obejmowana przez studentów, uczniów i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę zawodową w dziedzinie obsługi klienta lub w sprzedaży. Głównym zadaniem młodszego specjalisty ds. obsługi klienta na infolinii jest udzielanie informacji, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, przyjmowanie zapytań i reklamacji, kierowanie do innych działów czy przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta.
Doradca klienta z językiem ukraińskim Warszawa
W Warszawie coraz częściej można również znaleźć oferty pracy kierowane do doradców klienta z językiem ukraińskim, co ma związek z napływem ludności ukraińskiej do Polski, szczególnie do stolicy. W związki z tym w wielu firmach pojawiły się usługi skierowane bezpośrednio do obywateli Ukrainy i klientów ukraińskojęzycznych i rosyjskojęzycznych.
Pracownik wsparcia sprzedaży i reklamacji
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i pracownik działu reklamacji w Warszawie to osoby zajmujące się obsługą klientów, pomaganiem w rozwiązywaniu problemów oraz udzielaniem wsparcia w procesie sprzedaży i reklamacji oraz zwrotów. Często jest to jedno stanowisko pracy. Praca bywa wykonywana zdalnie, za pomocą systemów komputerowych i telefonu.
Ile zarabia doradca klienta w Warszawie?
Specjaliści ds. obsługi klienta w lokalizacji Warszawa mogą otrzymywać konkurencyjne wynagrodzenie, niemniej stawki zależą np. od stażu pracy, zakresu obowiązków i umiejętności pracownika. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana miesięcznej pensji tego pracownika wynosi 5140 zł brutto w przypadku samodzielnego stanowiska, 4600 zł brutto dla juniora i 5870 zł brutto dla starszego specjalisty.
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie – warunki zatrudnienia
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie może być pierwszym krokiem w kierunku błyskotliwej kariery w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży. Firmy oferują różnego rodzaju formy zatrudnienia, w tym umowy o pracę, zlecenia, bądź umowy o dzieło, a nawet umowy b2b. Pracownicy często pracują w systemie prowizyjnym. Czas pracy może obejmować 5 dni w tygodniu w godzinach pracy biura (pełen etat) lub być elastyczny.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – perspektywy zawodowe
Rozpoczynając pracę jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, otwierają się przed Tobą szerokie perspektywy zawodowe. Stanowisko to bowiem często stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta, w dziale sprzedaży albo marketingu. Warto się starać! Osoby z dużym doświadczeniem i odnoszące największe sukcesy mają szansę na awans na stanowiska kierownicze.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Jeśli szukasz pracy jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, przede wszystkim często przeglądaj najnowsze oferty pracy na Praca.pl. Masz spore szanse na szybkie znalezienie posady, nawet jeśli nie masz doświadczenia w branży. Kogo szukają pracodawcy? Przede wszystkim osób otwartych, chcących się rozwijać, gotowych do intensywnej pracy na infolinii bądź w świadczeniu wsparcia klientom bezpośrednio w placówce firmy. Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera, czytaj opisy stanowisk, wykorzystaj też nasz Kreator CV Online do stworzenia życiorysu zawodowego. Gotowe CV możesz wgrać na swoje konto kandydata i jeszcze szybciej aplikować na wybrane stanowiska.
Praca specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – najczęściej zadawane pytania:
Jakie kompetencje są wymagane od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie?
Kandydaci do pracy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta powinni posiadać dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność rozwiązywania problemów klientów, cechować się wysoką kulturą osobistą i odpornością na stres. Wymaga się także umiejętności posługiwania się komputerem, a niekiedy kryterium stanowią kompetencje w zakresie posługiwania się wybranym językiem obcym. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w obszarze obsługi klienta, niemniej wiele firm jest otwartych na kandydatów bez wcześniejszego doświadczenia, gotowych nauczyć się zawodu.
Jakie korzyści i perspektywy rozwoju zawodowego oferuje stanowisko opiekuna klienta w Warszawie?
Pracownik często ma szerokie możliwości rozwoju zawodowego i poprowadzenia swojej kariery w różnych kierunkach. Najbardziej skuteczni opiekunowie klienta z dużym stażem zwykle awansują na stanowiska managerskie. Ponadto praca ta rozwija umiejętności komunikacyjne i pozwala zdobyć doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, co może przydać się w wielu dziedzinach zawodowych.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379