Szukasz nowej pracy w Warszawie lub w woj. mazowieckim, blisko stolicy? Zwróć uwagę na oferty dotyczące pracy w dziale obsługi klienta / customer service. Stołeczni pracodawcy stale poszukują kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Aktualne oferty pracy dotyczą m.in. pracy zdalnej, niemniej jeśli wolisz przychodzić do biura lub pracować hybrydowo, także nie powinieneś / nie powinnaś mieć dużych trudności ze znalezieniem posady. W pracy specjalisty ds. obsługi klienta to stanowisko sprawdzą się osoby ambitne, które cechują się samodzielnością oraz wielozadaniowością. Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, odporną na stres i chcesz się rozwijać w obszarze pracy z klientem, zacznij wyszukiwać najnowsze ogłoszenia w naszym serwisie i dołącz do zespołu customer service w jednej z warszawskich firm.
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Specjalista ds. obsługi klienta to pracownik pełniący ważną rolę w obsłudze i zapewnieniu satysfakcji klientów przedsiębiorstwa. Praca skupia się na komunikacji z klientami, odpowiadaniu na ich pytania, rozwiązywaniu problemów, kierowaniu do właściwych działów firmy i ogólnym zdaniu o jak najlepsze doświadczenie klientów. W swojej codziennej pracy specjaliści ds. obsługi klienta mają bezpośredni lub pośredni kontakt z klientami (e-mail, chat, telefon). Jest to także praca biurowa: pracownicy często korzystają z narzędzi MS Office, przetwarzają dane osobowe, aktualizują bazy danych klientów i zajmują się przygotowywaniem raportów. Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada zwykle przed kierownikiem działu ds. obsługi klienta. W wielu firmach panuje przejrzysta hierarchia, dzięki czemu osoba na niższym szczeblu może jasno wytyczyć swoją ścieżkę zawodową, doszkalać się i podnosić kwalifikacje, pracując na własny awans. W stolicy, mieście w znacznym stopniu międzynarodowym, liczą się szczególnie kompetencje językowe. Rozchwytywani są np. specjaliści ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim, a coraz częściej także duńskim czy koreańskim.
Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Warszawie?
Żeby zdobyć pracę specjalisty ds. obsługi klienta, nie zawsze konieczne jest posiadanie wykształcenia wyższego, często wystarczy dyplom szkoły średniej. Atutami są ukończone kursy z technik sprzedażowych i negocjacyjnych, a także certyfikaty potwierdzające kompetencje językowe. W niektórych rekrutacjach stałych pracodawcy dają kandydatom zadanie do wykonania, np. odegranie scenki, w której konsultant musi pomóc tzw. trudnemu klientowi. Kandydat powinien mieć też kompetencje w zakresie obsługi komputera, ponieważ na co dzień prowadzi także różnego rodzaju ewidencje np. dotyczące zamówień, reklamacji czy zadowolenia z obsługi i wprowadza dane na temat klientów do systemu. Pracodawcy preferują osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, niemniej nie wahaj się aplikować nawet wówczas, gdy dopiero zaczynasz karierę w dziedzinie obsługi klienta.
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie – predyspozycje zawodowe
W pracy liczą się przede wszystkim rozbudowane zdolności komunikacyjne, a także umiejętność rozwiązywania problemów klientów, wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres, empatia, elastyczność i asertywność. Jeśli Twoim miejscem pracy będzie domowe biuro, bardzo ważna jest także umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy i wysoka motywacja.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. obsługi klienta ma przede wszystkim za zadanie obsługę klientów. Pod tym szerokim pojęciem kryje się m.in. udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów dotyczących korzystania z usług firmy, przyjmowanie reklamacji i pomaganie w różnego rodzaju sprawach. Kolejnym obowiązkiem zawodowym pracownika jest przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klientów.
Pracownik obsługi klienta biznesowego w Warszawie
Pracownik obsługi klienta biznesowego to odpowiedzialne stanowisko. Zwykle obejmują je osoby posiadające już pewien staż pracy jako specjaliści ds. obsługi klientów indywidualnych. Opiekun klienta biznesowego musi być biegły w identyfikacji potrzeb klienta, cechować się empatią, wysoką kulturą osobistą, ale też być osobą charyzmatyczną i potrafiącą prowadzić negocjacje na wysokim szczeblu. Tak jak inne posady w dziale obsługi klienta, to stanowisko także wymaga znajomości MS Office i umiejętności przetwarzania danych osobowych.
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta to posada często obejmowana przez studentów, uczniów i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę zawodową w dziedzinie obsługi klienta lub w sprzedaży. Głównym zadaniem młodszego specjalisty ds. obsługi klienta na infolinii jest udzielanie informacji, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, przyjmowanie zapytań i reklamacji, kierowanie do innych działów czy przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta.
Doradca klienta z językiem ukraińskim Warszawa
W Warszawie coraz częściej można również znaleźć oferty pracy kierowane do doradców klienta z językiem ukraińskim, co ma związek z napływem ludności ukraińskiej do Polski, szczególnie do stolicy. W związki z tym w wielu firmach pojawiły się usługi skierowane bezpośrednio do obywateli Ukrainy i klientów ukraińskojęzycznych i rosyjskojęzycznych.
Pracownik wsparcia sprzedaży i reklamacji
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i pracownik działu reklamacji w Warszawie to osoby zajmujące się obsługą klientów, pomaganiem w rozwiązywaniu problemów oraz udzielaniem wsparcia w procesie sprzedaży i reklamacji oraz zwrotów. Często jest to jedno stanowisko pracy. Praca bywa wykonywana zdalnie, za pomocą systemów komputerowych i telefonu.
Ile zarabia doradca klienta w Warszawie?
Specjaliści ds. obsługi klienta w lokalizacji Warszawa mogą otrzymywać konkurencyjne wynagrodzenie, niemniej stawki zależą np. od stażu pracy, zakresu obowiązków i umiejętności pracownika. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana miesięcznej pensji tego pracownika wynosi 5140 zł brutto w przypadku samodzielnego stanowiska, 4600 zł brutto dla juniora i 5870 zł brutto dla starszego specjalisty.
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie – warunki zatrudnienia
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie może być pierwszym krokiem w kierunku błyskotliwej kariery w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży. Firmy oferują różnego rodzaju formy zatrudnienia, w tym umowy o pracę, zlecenia, bądź umowy o dzieło, a nawet umowy b2b. Pracownicy często pracują w systemie prowizyjnym. Czas pracy może obejmować 5 dni w tygodniu w godzinach pracy biura (pełen etat) lub być elastyczny.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – perspektywy zawodowe
Rozpoczynając pracę jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, otwierają się przed Tobą szerokie perspektywy zawodowe. Stanowisko to bowiem często stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta, w dziale sprzedaży albo marketingu. Warto się starać! Osoby z dużym doświadczeniem i odnoszące największe sukcesy mają szansę na awans na stanowiska kierownicze.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Jeśli szukasz pracy jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, przede wszystkim często przeglądaj najnowsze oferty pracy na Praca.pl. Masz spore szanse na szybkie znalezienie posady, nawet jeśli nie masz doświadczenia w branży. Kogo szukają pracodawcy? Przede wszystkim osób otwartych, chcących się rozwijać, gotowych do intensywnej pracy na infolinii bądź w świadczeniu wsparcia klientom bezpośrednio w placówce firmy. Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera, czytaj opisy stanowisk, wykorzystaj też nasz Kreator CV Online do stworzenia życiorysu zawodowego. Gotowe CV możesz wgrać na swoje konto kandydata i jeszcze szybciej aplikować na wybrane stanowiska.
Praca specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – najczęściej zadawane pytania:
-
Jakie kompetencje są wymagane od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie?
Kandydaci do pracy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta powinni posiadać dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność rozwiązywania problemów klientów, cechować się wysoką kulturą osobistą i odpornością na stres. Wymaga się także umiejętności posługiwania się komputerem, a niekiedy kryterium stanowią kompetencje w zakresie posługiwania się wybranym językiem obcym. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w obszarze obsługi klienta, niemniej wiele firm jest otwartych na kandydatów bez wcześniejszego doświadczenia, gotowych nauczyć się zawodu.
-
Jakie korzyści i perspektywy rozwoju zawodowego oferuje stanowisko opiekuna klienta w Warszawie?
Pracownik często ma szerokie możliwości rozwoju zawodowego i poprowadzenia swojej kariery w różnych kierunkach. Najbardziej skuteczni opiekunowie klienta z dużym stażem zwykle awansują na stanowiska managerskie. Ponadto praca ta rozwija umiejętności komunikacyjne i pozwala zdobyć doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, co może przydać się w wielu dziedzinach zawodowych.