Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1190

  • Customer Support Advisor with Spanish & Italian

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
  • Customer Support Advisor with Catalan

    Concentrix   Szczecin, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
  • Przedstawiciel handlowy ds. monitoringu mobilnego GPS

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    16 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi Klientami firmy; przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Juwentus Serwis sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA: Aktywne pozyskiwanie klientów Organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe; Realizacja polityki sprzedażowej i założonych celów sprzedażowych firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu, nadzór nad jego realizacją przy wsparciu...
  • Kosztorysant zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
  • Energomix S.A
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe, ofertowanie oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego, OZE do klientów B2B;
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 13    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    MPP - CYFROWA FOTO   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Zakres obowiązków tworzenie portfela partnerów biznesowych z Polski dla marki nPhoto; utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami - fotografami; wykorzystywanie telefonu i internetu jako głównych narzędzi pracy; osiąganie celów jakościowych i ilościowych; uczestnictwo w targach...
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań Klientów w zakresie produktów,...
  • Customer Support Advisor with French

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
  • Specjalista ds. Obsługi Świadczeń NNW

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Merytoryczna obsługa świadczeń z tytułu umów ubezpieczeń; Analiza zgłoszenia, załączonej dokumentacji oraz ustalenie odpowiedzialności i przysługujących świadczeń; Komunikacja z Klientami w zakresie realizacji świadczeń; Przygotowanie decyzji o przyznaniu bądź odmowie wypłaty...
  • Specjalista ds. Gwarancji

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: mapowanie zgłoszonej usterki oraz koordynacja procesu realizacji naprawienia usterki; otrzymywanie, rejestracja oraz analiza zgłoszonych usterek oraz wad; dokładna weryfikacja zgłoszeń pod kątem zasadności technicznej/konstrukcyjnej; konsultacje techniczne z ekspertami...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Sprzedaży

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości, analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpracę z rzeczoznawcami majątkowymi w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii...
  • Customer Support Advisor with English

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
  • Przedstawiciel handlowy

    PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE CYMES   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: pozyskiwanie i obsługa klientów; realizacja planów sprzedaży; tworzenie kalkulacji i ofert;
  • Praktykant / Praktykantka do Zespołu Prawnego

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie / o staż/praktykę  rekrutacja online
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu dokumentów i opinii prawnych na potrzeby Spółki. Weryfikacja dokumentów we współpracy z zespołem. Cykliczny research dotyczący aktualnych zagadnień prawnych. Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale. Prowadzenie działowych baz danych. Zakres...
  • Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem; codzienna współpraca z kierowcami w celu zapewnienia terminowości dostaw; codzienna współpraca z naszymi oddziałami w Niemczech; rozwiązywanie trudnych sytuacji po stronie Klienta oraz odbiorcy; zapewnienie wysokiego...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Nagel Polska Sp. z o.o   Robakowo, ul. Stachowska 17d    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z Klientami niemieckojęzycznymi; Ścisła współpraca z kierowcami dla zapewnienia terminowości dostaw; Koordynowanie działań z oddziałami w Niemczech; Rozwiązywanie problemów klientów; Utrzymywanie wysokiego standardu...
  • ELEKTROBUDOWA Sp. z o.o.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    dbanie o ważnych klientów, udzielanie porad technicznych, przygotowywanie ofert, sprzedaż naszych usług, zdobywanie nowych klientów, współpracę z zespołem sprzedaży i działem technicznym, negocjacje handlowe, analizę przetargów i rynek, uczestnictwo w branżowych wydarzeniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Koordynator ds. Ochrony Fizycznej

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
  • Juwentus Serwis sp. z o.o.
    specjalista (mid)
    18 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacje produktów firmy; Monitorowanie rynku i konkurencji; Raportowanie wyników...
  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
  • Doradca techniczno-handlowy

    Emtor Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne zadania na stanowisku: Aktywna i pasywna sprzedaż systemowych, autonomicznych, magazynowych i czołowych wózków widłowych, Opieka nad Klientami oddziału oraz nawiązywanie relacji handlowych z nowymi Klientami, Poszerzanie rynków zbytu dla towarów i usług oferowanych przez Firmę,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Prosta 36​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • SILCOM Multimedia Polska Sp. z o.o.
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    promowanie i umacnianie wizerunku firmy na rynku budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; raportowanie wyników;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    Hardsoft-Telekom   Poznań, Grunwald    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o staż/praktykę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę sklepu internetowego ze sprzętem komputerowym www.laphard.pl: wprowadzanie produktów, opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • GRACE PRO SP. Z O.O.
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów firmy; Reprezentuje firmę na rynku; Monitoruje rynek; Prowadzi i koordynuje działania promocyjne na przydzielonym terytorium; Rozwija wizerunek firmy i/lub marki na rynku; Opracowuje...
  • Kontroler w dziale zamówień i sprzedaży z j. niemieckim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    19 godz.
    Zadania: Praca w międzynarodowym środowisku, w ścisłej współpracy z innymi działami centralnymi i organizacją terenową; Zarządzanie zamówieniami na nowe pojazdy, od zamówienia do dostawy do klienta oraz zapewnienie optymalnego czasu cykli i zwiększanie zadowolenia klientów; Nadawanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Umawiania Badań Diagnostycznych LUX MED

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    19 godz.
    Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4​ w Białymstoku. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów LUX MED Diagnostyka - zajmujemy się diagnostyką obrazową (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa), obsługa połączeń przychodzących (90%)...
  • Doradca ds. Rozwiązań Benefitowych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Dołącz do najlepszego zespołu sprzedawców, w którym będziesz: pozyskiwał/a nowych klientów w oparciu o gotowe bazy, prezentował/a produkty i usługi nowym Klientom, prowadził/a aktywną sprzedaż i realizował/a plany sprzedażowe.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Płac

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Biuro Główne Medicover Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących infolinii Pionu Personalnego - nie będziesz musiał/a nic sprzedawać, Rejestracja zgłoszeń w systemie ticketowym, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji...
  • Sprzedawca Maszyn Budowlanych do Głębokiego Fundamentowania

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Rusiec (pow. pruszkowski, gm. Nadarzyn), k. Nadarzyna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Sprzedaż maszyn budowlanych do głębokiego fundamentowania, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym...
  • Księgowa / Księgowy

    Biuro Rachunkowe Bilans Sp. z o.o.   Oleśnica, wejście od ulicy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Prowadzenie Firm na pełnej księgowości: Przygotowanie dokumentów. Księgowanie dokumentów. Księgowanie wyciągów bankowych wraz z rozliczeniem rozrachunków. Zakańczanie miesiąca wyliczeniem podatku CIT oraz wysłaniem JPK_Vat7.
  • Specjalista ds. Handlowo-Technicznych (praca terenowa)

    WBS Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. łódzkiego (firmy produkcyjne). Obsługa obecnych klientów B2B/dosprzedaż. Negocjacje warunków handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Realizacja planów...
  • Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and making effective workload allocation decisions; Identifying issues with processes handled in multiple team and driving a process to find and...
  • DGP Security Partner Sp. Z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług ochrony w ramach postępowań prowadzonych zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i Postępowań Regulaminowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, sprzedaż rozwiązań z obszaru zabezpieczeń technicznych opartych o nowoczesne...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Specjalista w dziale handlowym

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
  • Specjalista / Koordynator ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych

    Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Cel stanowiska: Rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych; Sprawna i terminowa realizacja zamówień; Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonych rynkach; Zarządzanie Działem Wsparcia Eksportu; Zakres obowiązków: Wsparcie zespołu handlowego na rynkach: Bliski Wschód, Afryka, Azja, Europa;...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Sieradz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 6 100 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
  • TBS Consulting
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań, zwiększających efektywność produkcji Klienta, a nie samych produktów. Obsługa aktualnych Klientów w woj. dolnośląskim i południowej cześci woj. lubuskiego. Po okresie wdrożenia, prowadzenie projektów biznesowych jako ekspert w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Toruń, ul. Grudziądzka 1/3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.
  • Prudential Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Realizacja procesu obsługi szkód majątkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.