– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Specjalista ds. relacji z klientem
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Junior Specialist of Planogramming
Willson & Brown Sp. z o.o. Warszawa, Włochy praca hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Złotów praca stacjonarnamenedżer umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. relacji z klientem
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. relacji z klientem jest jednym z pracowników działu marketingu czy obsługi klienta. W swojej codziennej pracy ma kontakt z klientem, dba o wysokie standardy jego obsługi i wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz. To ciekawa praca, wymagająca wiedzy na temat branży, w jakiej działa firma, ale też znajomości zagadnień marketingowych, umiejętności sprawnej i skutecznej komunikacji.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OCZEKIWANIA PRACODAWCÓW
Na tym stanowisku bardzo ważne są kompetencje miękkie, przede wszystkim komunikatywność. Pracodawcy poszukują kandydatów z pozytywnym nastawieniem, wysoką kulturą osobistą, którzy lubią kontakt z ludźmi, odnajdują się w pracy zespołowej, są wielozadaniowi, odporni na stres. Specjalista powinien mieć też wiedzę branżową, znać techniki sprzedażowe, język korzyści. Cennymi atutami jest doświadczenie w obsłudze klienta lub dziale marketingu oraz biegłe posługiwanie się w mowie i piśmie językiem angielskim. Wykształcenie natomiast odgrywa drugorzędną rolę.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – OBOWIĄZKI NA STANOWISKU
Mówiąc najogólniej, zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. W praktyce wiąże się to z ustalaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta w firmie. Specjalista dba o to, by klient czuł się traktowany indywidualnie i był obsłużony z pełnym profesjonalizmem, aby zechciał wrócić do firmy i skorzystać ponownie z jej oferty. Bardzo ważne jest także wypracowanie norm opieki posprzedażowej – podtrzymanie kontaktu, ale też sposób rozpatrywania reklamacji, skarg itp.
Specjalista najczęściej osobiście opiekuje się klientami strategicznymi, korporacyjnymi, utrzymuje kontakty biznesowe, ale też może odpowiadać za ustalanie standardów obsługi dla doradców klienta w firmie.
ROZWÓJ KARIERY ZAWODOWEJ SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM
Praca w marketingu jest perspektywiczna i pozwala rozwijać się w zależności od własnych zainteresowań i ambicji. Jeśli chodzi o specjalistę ds. relacji, można kontynuować karierę na tym stanowisku – od młodszego specjalisty, poprzez posadę specjalisty awansować na starszego specjalistę. Osoby, które zdobyły doświadczenie w komunikacji z klientem, cechują się doskonałą organizacją pracy i predyspozycjami do zarządzania, mogą ubiegać się o stanowisko kierownicze i zarządzać zespołem specjalistów w firmie.
ZAROBKI SPECJALISTY DS. RELACJI Z KLIENTEM
Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń (stan na styczeń 2021 r.) mediana zarobków specjalisty ds. relacji z klientem korporacyjnym wynosi 5140 zł brutto. ¼ osób zarabiających najwięcej dostaje pensję powyżej 6100 zł brutto. Wraz z doświadczeniem pracownika rosną jego zarobki. Mediana na stanowisku starszego specjalisty to 6470 zł brutto, a 25% najlepiej opłacanych pracowników otrzymuje od 9550 zł brutto miesięcznie.
SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM – PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
Oferty pracy na tym stanowisku znaleźć można w korporacjach, dużych przedsiębiorstwach, często mających swoje oddziały w różnych miasta. Dlatego w tym zawodzie mobilność na rynku pracy i gotowość do zmiany miejsca zamieszkania mogą znacznie ułatwić znalezienie posady.
Praca Specjalista ds. relacji z klientem
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. Poznań, ul. Pastelowa 16 praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Back Office & Customer Specialist
QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Wałcz praca stacjonarnamenedżer umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?