Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Dekorator

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym.
  • Product Onboarding Specialist

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Your responsibilities: Product Onboarding for our own assortment of technical supplies; Support and consultancy for our Suppliers regarding data requirements, technical processes and optimization of product data; Analysis, transformation and processing of provided data; Review and improvement of the...

Marketing / Reklama / PR

Account Executive

Account Executive to stanowisko wywodzące się z branży reklamowej i dość trudne do dosłownego przetłumaczenia na język polski - obecnie utarło się już określenie „opiekun klienta”, po części definiujące zakres obowiązków osób obsadzanych na tym stanowisku. Account Executive współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań. Accou...

Czytaj więcej

Analityk danych rynkowych

Analityk danych (często spotykane w ogłoszeniach są także nazwy angielskie, czyli data analyst, data scientist) to – jak sugeruje nazwa – pracownik odpowiedzialny za przeprowadzanie analizy danych za pomocą oprogramowania i posiłkując się szeroko zakrojoną wiedzą statystyczną, matematyczną, dotyczącą np. instrumentów finansowych, trendów rynkowych, trendów...

Czytaj więcej

Analityk Rynku

W najprostszym, akademickim ujęciu praca analityka rynku skupia się wokół badania i analizowania danych mających wyłonić zależności między aktualnym popytem, podażą i ceną danych dóbr lub usług. Informacje te wraz z odpowiednią interpretacją mogą posłużyć w kreowaniu strategii sprzedażowej firmy lub przedsiębiorstwa, opracowywaniu kampanii reklamowych, cennika produktów i usług, określaniu grupy docelowej i wielu innych c...

Czytaj więcej

Ankieter

Ankieter jest to osoba, która przeprowadza wywiad z respondentem - bezpośrednio, telefonicznie, na ulicy lub posługuje się narzędziami do zbierania danych przygotowanych przez zespół badawczy, realizujący badania opinii społecznej, badania zachowań konsumenckich, itp. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, n...

Czytaj więcej

Asystent Marketingu

Asystent Marketingu jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Marketingu i Reklamy w firmie - poprzez realizację zleconych zadań administracyjno-biurowych i marketingowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: obsługa i organizacja pracy biura, kontrola nad obiegiem korespondencji przygotowywanie raportów, ofert, zestawień, współpraca w prowadzeniu projektów marketing...

Czytaj więcej

Category Manager

Category Manager (specjalista ds. zarządzania kategorią, menedżer kategorii) to pracownik działu marketingu. Jest osobą odpowiedzialną w firmie za zarządzanie grupą dostępnych w ofercie produktów. Zajmuje się opracowywaniem i koordynacją strategii marketingowej krótko- i długoterminowej, rozwojem produktów, m.in. przygotowywaniem rekomendacji dla klientów czy planów promocyjnych, a także roz...

Czytaj więcej

Content Manager

Content manager jest osobą zaangażowaną w opracowywanie i przygotowywanie zawartości witryny internetowej począwszy od warstwy tekstowej, poprzez grafikę i zdjęcia, na rozkładzie podstron skończywszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku współpracuje ściśle z pozostałymi podmiotami uczestniczącymi w tworzeniu strony www; copywriterami, grafikami, webmasterami, etc. Content manager jest odpowiedzialny za finalną zawartość witryny, jej do...

Czytaj więcej

Coolhunter

Coolhunter jest osobą badającą nastroje społeczne w odniesieniu do konkretnego produktu. Działa na zasadach podobnych do tak zwanego tajemniczego klienta – zbiera informacje w ukryciu, pozostając osobą anonimową. Coolhunter pracuje na zlecenie danej firmy, produkującej, lub dystrybuującej produkt i chcącej poznać zdanie klientów w najbardziej naturalny sposób, jego popularność wśród zwykłych ludzi, w zwykłym otocz...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Produktu

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania: Praca nad strategią każdej z marek w podległej kategorii i efektywne zarządzanie nią, Praca ze wsparciem / pod kontrolą Starszego(-ej) Kierownika(-czki) Produktu / Kierownika(-czki) Kategorii Marketingowej, Zapewnianie przewagi konkurencyjnej na rynku w zakresie doboru narzędzi...
  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence; Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels; Own and drive the process of the corporate website...
  • Specjalista ds. Rozwoju Usług Cyfrowych

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: współudział w przygotowywaniu strategii rozwoju usług cyfrowych, planowanie i wdrażanie nowych usług cyfrowych i kanałów ich dystrybucji, kreowanie wartości dodanych do usług podstawowych, doskonalenie i modyfikowanie usług istniejących,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twoje obowiązki przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych oraz wypowiedzi eksperckich, współpraca z mediami, dziennikarzami i influencerami, organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płatnych Mediów Cyfrowych (Digital Paid Media Specialist)

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Jako Specjalista ds. Płatnych Mediów Cyfrowych, wybrana osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu marketingu efektywnościowego oraz operacji związanych z reklamą cyfrową na odpowiednich płatnych kanałach medialnych (Facebook, Twitter, TikTok,...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
  • Specjalista ds. Rozwoju Usług Finansowych

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: zarządzanie przydzielonymi usługami finansowymi, w tym zagranicznymi transferami pieniężnymi, prowadzenie projektów obejmujących usługi z zakresu obecnej i nowej oferty Spółki,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Poszukujemy specjalisty ds. marketingu produktowego, który dołączy do naszego zespołu i pomoże w budowaniu silnej pozycji naszych produktów na rynku. Jeżeli masz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, znasz tajniki promocji produktów oraz chcesz wnieść...

Najnowsze artykuły

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

– Aby budować dojrzałą strategię HR, warto spojrzeć na zatrudnienie jako cykl życia pracownika (Employee Lifecycle), który – podobnie jak w marketingu czy sprzedaży – można planować, mierzyć i optymalizować – tłumaczy Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wskazuje, jakie działania powinny podjąć firmy na każdym etapie tego cyklu, by lepiej wykorzystać potencjał swojej kadry.

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

– O ile w edukacji są procedury wsparcia, to w środowisku zawodowym wszystko zależy od dobrej woli pracodawcy – zauważa specjalistka pracująca z osobami z dysleksją Urszula Grzegorczyk. Zmiana postrzegania dyslektyków na rynku pracy jest pilnie potrzebna. – Wielu otwarcie mówi o swojej dysleksji. Nie chcą biernie czekać, aż „system sam się zmieni” – podkreśla pedagog Michalina Ignaciuk.

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379