Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji.
Lista stanowisk - Category Manager
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Category Manager
Joinco Polska Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Procurement Project Specialist
Joinco Polska Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Category Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Category Manager (specjalista ds. zarządzania kategorią, menedżer kategorii) to pracownik działu marketingu. Jest osobą odpowiedzialną w firmie za zarządzanie grupą dostępnych w ofercie produktów. Zajmuje się opracowywaniem i koordynacją strategii marketingowej krótko- i długoterminowej, rozwojem produktów, m.in. przygotowywaniem rekomendacji dla klientów czy planów promocyjnych, a także rozdzielaniem obowiązków pomiędzy podległych pracowników, np. brand managerów.
Category manager rozdysponowuje również środki w ramach dostępnego budżetu na określone działania marketingowe. Ściśle współpracuje z innymi działami – przede wszystkim działem sprzedaży. Pracownik prowadzi analizy rynku oraz raportuje wyniki przeprowadzonych inicjatyw.
CATEGORY MANAGER – JAK ZOSTAĆ?
Do pracy w tym zawodzie wymagane jest wykształcenie wyższe, najczęściej o profilu ekonomicznym, menedżerskim lub marketingowym. Na samodzielnym stanowisku trzeba także posiadać doświadczenie w zakresie zarządzania odpowiednimi kategoriami produktów.
Niezbędne są także umiejętności analizy danych i aktualnych trendów rynkowych oraz tworzenia rekomendacji dla klientów. Inne wymagania wobec kandydatów to:
-
biegłość obsługi programów komputerowych, zwłaszcza arkuszy kalkulacyjnych, programów do obsługi baz danych,
-
umiejętności negocjacyjne,
-
znajomość języków obcych, w szczególności języka angielskiego,
-
doskonała organizacja pracy,
-
umiejętność współdziałania z innymi,
-
samodzielność,
-
odpowiedzialność,
-
kreatywność.
CATEGORY MANAGER – JAK WYGLĄDA PRACA W TYM ZAWODZIE?
Category Manager pracuje w biurze firmy, ale musi być także gotowy do częstych wyjazdów służbowych, niekiedy także poza granice kraju. W trakcie codziennej pracy ma kontakt z wieloma ludźmi, zarówno współpracownikami, jak i potencjalnymi nabywcami produktów, kontrahentami. Specyfika wykonywanych obowiązków wymaga od niego dyspozycyjności, elastyczności i gotowości do pracy w nienormowanych godzinach. Stałym elementem są spotkania biznesowe, negocjacje i prezentacje produktów dla klientów.
CATEGORY MANAGER – ZAROBKI
Wynagrodzenie Category Managera jest uzależnione od rodzaju firmy, poziomu doświadczenia i uzyskiwanych efektów pracy. Zarobki osób zajmujących się rozwojem produktu, w tym managerów często mieszczą się w granicach 6-10 tys. zł brutto miesięcznie.
CATEGORY MANAGER – ŚCIEŻKA KARIERY ZAWODOWEJ
Category manager to wyższe stanowisko w marketingu i sprzedaży. Osoby, które je obejmują, często zaczynają jako handlowcy, juniorzy w zespołach obsługi klienta, opiekunowie klientów biznesowych, a następnie podnoszą swoje kompetencje – np. uzupełniają wykształcenie, kończą kursy dotyczące marketingu i zarządzania.
CATEGORY MANAGER – PERSPEKTYWY PRACY
Specjaliści ds. PR, reklamy, marketingu i sprzedaży, do których zaliczają się także menedżerowie kategorii, to zawód deficytowy w kilkudziesięciu powiatach w Polsce. Pracy na tym stanowisku należy szukać przede wszystkim w średnich lub dużych firmach zajmujących się marketingiem i sprzedażą.
Praca Category ManagerNajnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Category Manager
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
![Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?](/pressroom/poradniki/53x53/dzienbetele53.webp)
Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?
![Temperatura w miejscu pracy a BHP](/pressroom/poradniki/53x53/heat53.webp)
Temperatura w miejscu pracy a BHP
Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.
![Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki](/pressroom/poradniki/53x53/lesnik53_1.webp)
Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki
12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.
![Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?](/pressroom/poradniki/53x53/kiedyszukac53.webp)
Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?
Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.
![Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH](/pressroom/poradniki/53x53/kph53.webp)
Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH
– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.
![Jak walczyć z rutyną w pracy?](/pressroom/poradniki/53x53/rutyna53.webp)
Jak walczyć z rutyną w pracy?
Codziennie idziesz do pracy tą sama drogą. I każdego dnia zaczynasz pracę z myślą, że nie czeka Cię dziś nic nowego... Rutyna jest jednym z głównych powodów wypalenia zawodowego. Z drugiej strony może dawać poczucie bezpieczeństwa i stabilności. – W różnych okresach życia potrzeba rutyny może ulec zmianie – wyjaśnia psycholog Joanna Marszalska. Kiedy zatem walczyć z rutyną i jak to robić?
Najnowsze komunikaty
![Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023](/pressroom/pressroom/468x330/468x330_140.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
![Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2](/pressroom/pressroom/468x330/BANNER_ICM2_468_1.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
![Seks poprawia jakość pracy](/pressroom/pressroom/468x330/Seks_poprawia_jakosc_pracy_468_1.jpeg)
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
![Praca i miłość w jednej firmie](/pressroom/pressroom/468x330/p468.jpeg)
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?