Lista stanowisk - Content Manager

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Pracownik do spraw projektów wydawniczych

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Solny 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: redakcja i korekta tekstów, w tym: koordynacja prac związanych z publikacjami Urzędu Miejskim Wrocławia; współpraca redakcyjna (konsultacje językowe i edytorskie projektów wydawniczych prowadzonych przez Urząd Miejski...
  • Starszy specjalista ds. komunikacji wew. i contentu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Młociny    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania na stanowisku Tworzenie angażującego contentu i kreowanie pozytywnego wizerunku Inter Cars wewnątrz organizacji; Komunikacja wewnątrz organizacji działań biznesowych i inicjatyw marketingowych; Współpraca przy projektach wzmacniających markę; Bieżące informowanie pracowników o...

Content Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Content manager jest osobą zaangażowaną w opracowywanie i przygotowywanie zawartości witryny internetowej począwszy od warstwy tekstowej, poprzez grafikę i zdjęcia, na rozkładzie podstron skończywszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku współpracuje ściśle z pozostałymi podmiotami uczestniczącymi w tworzeniu strony www; copywriterami, grafikami, webmasterami, etc. Content manager jest odpowiedzialny za finalną zawartość witryny, jej dopasowanie do indywidualnych preferencji klienta, upodobań grupy docelowej do której będzie ona skierowana, tematyki której dotyczy i najwyższych standardów jakościowych. Siła przekazu strony internetowej zależy ściśle od jej jakości, umiejętnego dopasowania elementów, treści i rozkładu grafiki – stąd osoby posiadające adekwatne zdolności w tym zakresie są niezwykle potrzebne w procesie kreacji witryn www.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, którego spełnienie otwiera drogę do wykonywania zawodu content managera jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia technicznego, pozyskanego w ramach kierunku informatyka lub podobnego. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na praktyczne doświadczenie kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Oczywiście osoby zainteresowane objęciem tego stanowiska muszą odznaczać się doskonałą znajomością obsługi komputera, języków tworzenia stron www, orientacją w najnowszych trendach i standardach, którą kierować się będą w wykonywaniu codziennych obowiązków.


WARUNKI PRACY

Praca Content managera odbywa się w przeważającej części za pośrednictwem komputera, osoba obsadzona na tym stanowisku kontaktuje się także ze wszystkimi podmiotami uczestniczącymi w realizacji danego projektu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia w tym charakterze stwarzają liczne firmy zajmujące się tworzeniem stron www.


ZAROBKI

Średnie zarobki Content managera określane są na poziomie 4500 złotych brutto miesięcznie.

Praca Content Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence; Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels; Own and drive the process of the corporate website...

Najnowsze artykuły

Praca po europeistyce – perspektywy, zarobki, oferty pracy

Praca po europeistyce – perspektywy, zarobki, oferty pracy

Europeistyka kojarzy się z kulturoznawstwem, w rzeczywistości są to studia interdyscyplinarne stworzone z myślą o osobach, które interesują zagadnienia związane z aktualną sceną polityczną Europy, współpracą regionalną w ramach partnerstwa z krajami UE czy wykorzystaniem unijnych funduszy. W Dzień Europy pytamy: jaka praca czeka obecnie na absolwentów europeistyki? Czy warto ją sudiować?

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?

– Wielu managerów i właścicieli firm rano ma czas, by pomyśleć strategicznie. Poranne godziny, gdy nikt nie pisze, nie dzwoni, są idealne na planowanie i podejmowanie decyzji. Zetki nie mają jeszcze tylu zawodowych obowiązków, ale intuicyjnie robią coś bardzo mądrego, dbają o swój dobrostan zanim zacznie się presja dnia. To niezwykle zdrowe podejście – zauważa coach biznesu Wiktor Tokarski.

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje

– Statystycznie człowiek spędza w pracy 8 godzin dziennie, trudno udawać przez tak długi czas entuzjazm do jej wykonywania. Praca powinna nam sprawiać przyjemność i choć to slogan, to obala faworyzowany mit ciężkiej pracy – tłumaczy doradczyni zawodowa Magdalena Gabruś. Jak zatem rozwijać własny potencjał na obejmowanym stanowisku? Skąd wiedzieć, że już najwyższy czas na zmianę pracy?

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Świąteczna przerwa – jak się zmotywować do pracy po powrocie?

Świąteczna przerwa – jak się zmotywować do pracy po powrocie?

Majówka pozwoliła nam zapomnieć o obowiązkach i stresie zawodowym. Jednak powrót do codzienności po długim weekendzie czy dłuższym urlopie bywa naprawdę trudny. Socjolog i psychoterapeutka Beata Danielska podpowiada, według jakiego klucza możemy dzielić zadania po powrocie do pracy, żeby zapewnić sobie „miękkie lądowanie" i nie dać się przytłoczyć nagromadzonymi obowiązkami.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379