Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Web content reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Location: Remote within Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Warsaw. With the capacity to support various clients, we...
  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator engagement at scale on a professional networking platform where individuals can connect, share, and discover...

Marketing / Reklama / PR

Kierownik ds. Badań i Rozwoju

Kierownik ds. Badań i Rozwoju - ogólnie rzecz ujmując to osoba, która zarządza projektami i procesami oraz zespołem pracowników w przedsiębiorstwie. Do głównych zadań pracownika tego należy: uczestnictwo we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usługi i badaniach oraz przygotowuje rzetelne i aktualne informacje o rynku oraz dane o sprzedaży produktów/ usługi firmy, w celu podejmowania i moni...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Badań Rynku

Kierownik ds. Badań Rynku to osoba odpowiedzialna za planowanie i realizację badań rynku na potrzeby przedsiębiorstwa, a także poszczególnych grup produktów. Ogólnie rzecz ujmując to osoba, która ma pomóc firmie we wdrażaniu nowych produktów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. Do głównych obowiązków kierownika ds. badań rynku należy: określenie rodzaju i potrzeb nabywców, ich ...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Informacji Medycznej

Kierownik do spraw informacji medycznej jest osobą odpowiedzialną za monitorowanie rynku branżowego ze szczególnym uwzględnieniem pojawiających się nowych produktów i usług. Osoba obsadzona na tym stanowisku gromadzi, analizuje i weryfikuje informacje przekazywane w mediach i publikacjach branżowych, by następnie przekazać je wewnętrznej komórce marketingowej. Kierownik do spraw informacji medycznej jest więc głó...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Marketingu

Kierownik ds. Marketingu to osoba, która kieruje zespołem w dziale marketingu oraz dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunk&oacut...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Marki

Kierownik ds. marki (brand manager) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki, serii produktów danej marki. Jest to stanowisko samodzielne, odpowiedzialne. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży nowej marki, prowadzenie negocjacji, koordynacja procesu przyjmowan...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Produktu

Kierownik ds. Produktu to osoba, która jest odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/grupy produktów. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: nadzór na dystrybucją i zapasami produktów, uczestniczenie w tworzeniu planów marketingowych dla danej linii produktowej, wprowadzanie nowych produktów na rynek, prowadzenie...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Promocji

Kierownik do spraw promocji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań promocyjnych firmy lub instytucji. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje strategię promocji produktów lub usług firmy, w której została zatrudniona, jednocześnie nadzorując i koordynując prace podległego zespołu specjalistów, zajmującego się realizację tejże strategii. Kierownik kontakt...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Public Relations

Kierownik ds. public relations to osoba, która koordynuje działania związane z kształtowaniem opinii publicznej w imieniu i na rzecz instytucji, przedsiębiorstwa lub organizacji. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kształtowanie wizerunku firmy poprzez: kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (folderów, ulotek, itp.), ...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista ds. Analiz i Zarządzania Bazami Danych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące zarządzanie bazami danych między działami firmy. Tworzenie systemu baz danych (typologii baz). Dokonywanie oceny skuteczności oraz efektywności baz danych. Dbanie o kompletność baz danych. Utrzymanie poziomu jakościowego baz danych. Scoring rekordów w bazach....
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    8 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
  • Referent ds. Marketingu

    PESA Mińsk Mazowiecki S.A.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior   6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Wymagania: wykształcenie wyższe marketing (lub pokrewne), ekonomia; preferowane doświadczenie zawodowe w sporządzaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów i korespondencji z klientami, tworzeniu materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży; znajomość i obsługa pakietu MS Office; prawo...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?