Lista stanowisk - Kierownik ds. Public Relations

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Marketing & PR Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki główne: Planowanie i prowadzenie spójnych działań marketingowych, brandingowych, w relacji do kampanii sprzedażowych, wydarzeń i premier produktów, Organizowanie działań PR (wystawy, pokazy produktów, itp), Planowanie i nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowych...
  • Kierownik ds. Marketingu i PR

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania na stanowisku: Prowadzenie kampanii marketingowych, brandowych oraz ich integracja z kampaniami sprzedażowymi i innymi wydarzeniami, Organizacja działań PR, np. wystaw czy pokazów produktów, Nadzorowanie tworzenia materiałów marketingowych w różnych formatach, Zarządzanie zespołem...

Kierownik ds. Public Relations

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. public relations to osoba, która koordynuje działania związane z kształtowaniem opinii publicznej w imieniu i na rzecz instytucji, przedsiębiorstwa lub organizacji. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kształtowanie wizerunku firmy poprzez: kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (folderów, ulotek, itp.), a także współpracuje z zewnętrznymi agencjami PR, przygotowuje raporty z informacjami zwrotnymi z zewnątrz, np. po ukazaniu się informacji prasowej na temat firmy lub jej pracowników, zarządza zespołem ds. PR, ściśle współpracuje z działami marketingu i sprzedaży w celu analizy potrzeb i efektywności działań PR, analizuje zachowania rynkowe konkurencji, planuje budżet i kontroluje wydatki związane z działaniami PR. Ponadto, przygotowuje notki firmowe i wszystkie wewnętrzne materiały informacyjne (np. internet), organizuje imprezy i projekty specjalne, np. targi, prezentacje, imprezy charytatywne, planuje i koordynuje przebieg programów informacyjnych, monitoringuje rynek oraz analizuje wpływ znaczących wydarzeń gospodarczych na wizerunek firmy.


WYMAGANIA

Kierownik ds. public relations powinien mieć wykształcenie wyższe, magisterskie lub kierunkowe licencjackie, a także znać w stopniu biegłym j. angielski i obsługę komputera. Poza tym, wymagane jest minimum 2-3 letnie doświadczenie w dziedzinie public relations w agencjach PR albo w obrębie danej branży w pracy, w dziedzinie PR. Konieczna jest też umiejętność występowania i przemawiania publicznie, znajomość specyfiki rynku mediów i środowiska dziennikarskiego, umiejętność śledzenia i analizowania aktualnych wydarzenia oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Pracownik ten powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu. A także doskonałą komunikatywnością, umiejętnością podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach oraz wysokimi umiejętnościami perswazji, dyspozycyjnością i umiejętnością pracy w zespole oraz zdolności przywódczymi (leadership).


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. targi, konferencje prasowe, spotkania z dziennikarzami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Wśród kandydatów na tym stanowisku dominują osoby w przedziale wiekowym 30-35 lat. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na dyrektora biura prasowego/dyrektora ds. PR.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. public relations może być zatrudniony, np.: w agencji doradztwa personalnego, w firmach PR, a także doradzać partiom politycznym i konkretnym politykom w zakresie wizerunku zewnętrznego.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie to 5 tys. zł - 20 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Public Relations
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Marketing & Project Coordinator

    Nowak Adventure Travel Sp. z o.o.   Sopot, blisko stacji SKM Sopot Kamienny Potok    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Jako Marketing & Project Coordinator będziesz odgrywać kluczową rolę w naszym zespole, łącząc zadania marketingowe z wsparciem operacyjnym. Będziesz odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych, tworzenie treści, planowanie kampanii oraz wsparcie...

Najnowsze artykuły

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

15 sierpnia to nie tylko dzień wolny i początek długiego weekendu, ale i Święto Wojska Polskiego, ustanowione, by uczcić pamięć Bitwy Warszawskiej, a także docenić poświęcenie żołnierzy czuwających nad naszym bezpieczeństwem. Przy okazji tego ważnego święta przypominamy, że służbę wojskową można łączyć z pracą. Jak wojsko zmienia sytuację zawodową i jakie dodatkowe uprawnienia ma żołnierz? 

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektrycy, elektromechanicy i elektromonterzy są pilnie poszukiwani na rynku pracy niezależnie od zmiennej sytuacji gospodarczej. Zapotrzebowanie jest ogromne we wszystkich częściach Polski, co oznacza wysokie szanse na znalezienie pracy tuż po zakończeniu nauki w szkole technicznej bądź branżowej. Gdzie można pracować z elektrycznym fachem w ręku i jakich spodziewać się zarobków?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Jesteś perfekcjonistą i masz trudności z delegowaniem zadań, bo „wszystko zrobisz lepiej"? Uważaj, by nie wpaść w pułapkę pracoholizmu. Przez wielu wciąż uważany za zaletę, pracoholizm niszczy zdrowie, życie osobiste dotkniętych nim osób, a w skrajnych przypadkach prowadzi nawet do śmierci z przepracowania. W Światowy Dzień Pracoholików warto zadać sobie pytanie: czy nie pracujemy za dużo?

Siedząca praca a ból pleców

Siedząca praca a ból pleców

– Długim czasem pracy w pozycji siedzącej możemy zwiększyć swoją podatność na takie choroby jak dyskopatia, hemoroidy, obniżone libido, żylaki kończyn dolnych czy nawet udar. Najczęstszą dolegliwością jest jednak ból kręgosłupa – wyjaśnia Piotr Seredziński, chiropraktyk i fizjoterapeuta. Jak zatem prawidłowo siedzieć w pracy, by uniknąć bólu, pogłębiania wad postawy i poważniejszych chorób?

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

W miesiącach letnich ofertowy boom daje się zauważyć zwłaszcza w turystyce, gastronomii, handlu detalicznym, budownictwie i rolnictwie. Nad morzem przeważają oferty z sektora HoReCa skierowane przede wszystkim do studentów, ale także osób z uprawnieniami np. ratownika czy instruktora. Sprawdź, jakie stanowiska oferowane są nad Bałtykiem oraz jak zmienia się rynek pracy latem.

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Od 1 do 7 sierpnia obchodzimy Światowy Tydzień Karmienia Piersią. Z tej okazji przypominamy, że powrót do pracy nie oznacza, że mama musi zaprzestać karmienia dziecka piersią. Kodeks pracy gwarantuje maksymalnie dwie dodatkowe przerwy na karmienie. To, z ilu i jak długich przerw może skorzystać, zależy od wymiaru czasu pracy zatrudnionej mamy oraz liczby karmionych przez nią dzieci.