Candidate experience obejmuje interakcje między kandydatem do pracy a pracodawcą. Wbrew pozorom doświadczenie kandydata nie zaczyna się w momencie, gdy przekracza on próg firmy w drodze na rozmowę kwalifikacyjną. Na to, jak kandydat oceni pracodawcę na przykład w sieci, wpływ ma m.in. wizerunek przedsiębiorstwa i jego polityka employer brandingowa oraz forma ogłoszenia o pracę.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Promocji
Kierownik ds. Promocji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik do spraw promocji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań promocyjnych firmy lub instytucji. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje strategię promocji produktów lub usług firmy, w której została zatrudniona, jednocześnie nadzorując i koordynując prace podległego zespołu specjalistów, zajmującego się realizację tejże strategii. Kierownik kontaktuje się i negocjuje warunki współpracy z zewnętrznymi jednostkami, zaangażowanymi w realizację promocji firmy, a także sprawuje nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych oraz ich dystrybucją za pośrednictwem dostępnych kanałów – na przykład projektowaniem i drukiem ulotek promocyjnych oraz ich kolportażem.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich kandydaci mogą spodziewać się na rozmowie w sprawie pracy na stanowisku kierownika do spraw promocji, należy zwrócić szczególną uwagę na kwestię wykształcenia osób na nie aplikujących – preferowane są osoby, legitymujące się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku związanym z reklamą i promocją. Równie istotne jest doświadczenie, posiadane przez kandydatów – najlepiej co najmniej kilkuletnie na stanowisku związanym z organizacją działań promocyjnych firmy. Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać zdolności kierowania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Rozeznanie w bieżącym otoczeniu rynkowym, oraz ponadprzeciętna kreatywność będzie także w tym przypadku istotna.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy kierownika do spraw promocji jest przestrzeń biurowa firmy lub instytucji, kierownik wykonuje obowiązki służbowe za pośrednictwem komputera, opracowuje strategie promocyjne firmy we współpracy z innymi jej działami, a także sprawuje nadzór nad ich realizacją.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko kierownika ds. promocji funkcjonuje w wielu firmach i instytucjach, należących do różnych branży.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać adekwatnie do stażu i umiejętności pracownika.
Najnowsze artykuły

Candidate experience – podstawowe informacje

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki
– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?
Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.

Żona i mąż w jednej firmie
Duma z sukcesów zawodowych męża / żony czy raczej zazdrość, porównywanie, rywalizacja przenoszone z pracy do domu?
– Realizacja projektu razem lub rozwój firmy jest niczym wspólne wychowywanie dzieci – zauważa psycholog biznesu Joanna Marszalska. Specjalistka wyjaśnia, w jakie pułapki mogą wpaść pary pracujące w jednej firmie oraz co warto zawczasu omówić, by uniknąć konfliktów.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?
Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Storytelling w marketingu
Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?