Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Lista stanowisk - Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości telefonicznej obsługi Klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie podległym zespołem pracowników, a w szczególności planowanie i zapewnienie realizacji zadań, zapewnienie przestrzegania procedur i przepisów obowiązujących pracowników, udział w opracowaniu strategii i prognoz rozwoju podległej komórki organizacyjnej, zapewnienie realizacji celów budżetowych i sprzedażowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, sporządzanie dokumentacji i raportów w ramach działalności podległej komórki organizacyjnej.


WYMAGANIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe, a także doskonale znać obsługę komputera i język angielski. Mile widziane jest też minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center w oparciu o najnowsze standardy. Ważną kwestią jest wiedza i umiejętności menedżerskie, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu oraz wiedza z zakresu bankowości. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: komunikatywnością, umiejętnościami organizacyjnymi, systematycznością i konsekwencją w działaniu, umiejętnością budowania relacji z ludźmi oraz kreatywnością, inicjatywą i przedsiębiorczością.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Kierownika Telefonicznej Obsługi Klienta wahają się w granicach od 2,500 zł do 7,500 zł i wyżej + premia + pakiet socjalny.

Praca Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?