Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Lista stanowisk - Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości telefonicznej obsługi Klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie podległym zespołem pracowników, a w szczególności planowanie i zapewnienie realizacji zadań, zapewnienie przestrzegania procedur i przepisów obowiązujących pracowników, udział w opracowaniu strategii i prognoz rozwoju podległej komórki organizacyjnej, zapewnienie realizacji celów budżetowych i sprzedażowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, sporządzanie dokumentacji i raportów w ramach działalności podległej komórki organizacyjnej.


WYMAGANIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe, a także doskonale znać obsługę komputera i język angielski. Mile widziane jest też minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center w oparciu o najnowsze standardy. Ważną kwestią jest wiedza i umiejętności menedżerskie, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu oraz wiedza z zakresu bankowości. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: komunikatywnością, umiejętnościami organizacyjnymi, systematycznością i konsekwencją w działaniu, umiejętnością budowania relacji z ludźmi oraz kreatywnością, inicjatywą i przedsiębiorczością.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro, firma. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta może być zatrudniony, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz obsługa klienta/Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Kierownika Telefonicznej Obsługi Klienta wahają się w granicach od 2,500 zł do 7,500 zł i wyżej + premia + pakiet socjalny.

Praca Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.