Lista stanowisk - Kierownik Działu Reklamacji

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Koordynator ds. Jakości Produktów

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami; Udział w kontrolach jakości towarów; Raportowanie wykonanej pracy do...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie podległym działem. Dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój. Nadzorowanie...

Kierownik Działu Reklamacji

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik działu reklamacji jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie przyjmowania i realizowania reklamacji, a także za zapewnienie jak najlepszej obsługi klientów w tym zakresie. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność i efektywność funkcjonowania działu reklamacji i zatrudnionego w nim personelu. Kierownik ingeruje osobiście w szczególnie trudnych przypadkach, jako najbardziej doświadczony i najlepiej wykwalifikowany pracownik działu, prowadzi szkolenia dla nowych pracowników, o których przyjęciu także współdecyduje. Kierownik działu reklamacji bierze czynny udział w ustalaniu kryteriów realizacji reklamacji, a także negocjuje z dostawcami warunki zwrotu wadliwych towarów. Kierownik sporządza bieżącą dokumentację, dotyczącą procesów reklamacyjnych, a także przygotowuje raporty dla bezpośrednich przełożonych.


WYMAGANIA

Wśród wymagań, stawianych przed osobami zainteresowanymi pracą w charakterze kierownika działu reklamacji najbardziej istotnym jest bez wątpienia posiadane wykształcenie – potencjalni pracodawcy preferują osoby legitymujące się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Wymagane jest także co najmniej kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów, w tym także kierownika działu. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza także konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego zespołu. Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji i pracy pod presją czasu będą dodatkowym atutem. Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku muszą posiadać zdolności obsługi komputera oraz znajomość produktów oferowanych przez daną firmę i bieżącego otoczenia rynkowego. Równie istotnym czynnikiem jest dogłębna znajomość praw konsumenta i innych przepisów prawnych związanych z procesem reklamacji.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika działu reklamacji jest przestrzeń biurowa firmy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w wielu firmach, należących do różnych branży.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku kształtują się na średnim poziomie 4000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Kierownik Działu Reklamacji
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami; Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych; Zarządzanie...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.