Lista stanowisk - Asystent Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    19 godz.
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • Specjalista ds. Back Office z j. rumuńskim 

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...

Asystent Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Asystent Klienta to stanowisko samodzielne, osoba ta pełni funkcję doradcy klienta. Wymagania wobec asystentek/asystentów są duże. Pracownik na tym stanowisku odpowiada za wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie pracy innych osób w firmie, okresowe przygotowywanie sprawozdania z wykonywanej pracy oraz obsługa korespondencji i aktywna sprzedaż produktów.


WYMAGANIA

Asystent Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office), a także zainteresowania tematyką związaną z doradztwem personalnym. Ważną cechą jest też, m.in.: miła aparycja i wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacji czasu pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność i otwartość, entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Praca w dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Pracownik ma możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur. Czas pracy - zazwyczaj jest to praca zmianowa.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Asystent Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, Sprzedaż.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może asystent w dziale Obsługi Klienta to około 2000 zł – 4000 zł + premie.

Praca Asystent Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Opis: wspieranie pracy działu handlowego; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych;
  • Asystent / Asystentka ds. eksportu

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zadania: Obsługa zamówień i zapytań od klientów zagranicznych.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Asystent biura obsługi i warsztatu

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 13    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    22 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Umawiania Badań Diagnostycznych LUX MED

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    24 godz.
    Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4​ w Białymstoku. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów LUX MED Diagnostyka - zajmujemy się diagnostyką obrazową (rezonans magnetyczny, tomografia komputerowa), obsługa połączeń przychodzących (90%)...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.