– Oprócz podstawowych błędów, takich jak brak przygotowania czy nieodpowiednia mowa ciała, istnieje wiele subtelnych kwestii, które mogą zdecydować o tym, czy otrzymasz ofertę pracy – wyjaśnia Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wymienia 12 największych błędów na rozmowie o pracę, podaje przykłady i radzi, jak wybrnąć z sytuacji. Gorąco polecamy każdej osobie szukającej pracy!
Lista stanowisk - Młodszy Kierownik ds. Marki
Młodszy Kierownik ds. Marki
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Młodszy Kierownik ds. Marki to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki, czyli serii produktów/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, analiza danych rynkowych dotyczących segmentu i działań konkurencji oraz wyników własnego produktu/usługi, wskazywanie potencjalnych zagrożeń, poszukiwanie nowych rozwiązań, tworzenie kosztorysów, kontrola i zarządzanie budżetem marki, przewidywanie długo- i krótkoterminowego popytu na marki, zarządzanie podległym zespołem, współpraca z agencjami zewnętrznymi, współpraca z działem badań i rozwoju - nad rozwojem i wdrożeniem nowych produktów.
WYMAGANIA
Młodszy Kierownik ds. Marki powinien mieć wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia, marketing lub policealne - studium reklamy. Poza tym, osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera. Ważną kwestią jest też umiejętność wyszukiwania i analizowania badań oraz danych na temat rynku i konsumenta, a także 2-3 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama) oraz doświadczenie negocjacyjne. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: wysoką komunikatywnością i dobrą prezencją, umiejętnością pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów oraz samodzielnością, dyspozycyjnością, dynamizmem i energią w działaniu, a także umiejętnością pracy w zespole.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie (np. wizyty w agencjach reklamowych, spotkania z klientem). Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Osoba na tym stanowisku musi posiadać wysoką odpornością na stres. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 25 - 27 lat, można więc przyjąć, że kandydaci są krótko po studiach. Pracownik ten powinien nosić strój biurowy, tj. skromny i formalny: mężczyzna - garnitur, a kobieta - kostium. Istnieje możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych i awansu, np. na brand managera, key account managera, dyrektora generalnego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Młodszy Kierownik ds. Marki może pracować, np. w marketingu, reklamie, public relations.
ZAROBKI
Zarobki młodszego kierownika ds. marki waha się od 2,500 tys. zł - 15 tys. zł zł i wyżej + premia i bonusy zależne od wyników sprzedaży. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze artykuły
12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę
Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy
Powódź to nie tylko ogromne straty dobytku, zagrożenie dla życia i zdrowia, ale też lęk o przyszłość i zapewnienie środków do życia. Wskutek powodzi wiele osób nie pojawiło się dziś w pracy – i prawdopodobnie szybko do niej nie wróci. Jakie prawa przysługują pracownikowi w czasie powodzi? Jak skorzystać z tzw. zwolnienia od pracy z powodu siły wyższej?
Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny
„Dziś już na pewno wykonam to zadanie. Dziś, nie jutro. Muszę to zrobić teraz. W końcu to ostateczny termin, czy raczej trzeci ostateczny, bo dwa poprzednie udało się przesunąć..." A potem, mimo silnej presji i motywacji, orientujesz się, że minął dzień, a Ty znów niczego nie zrobiłeś. Brzmi znajomo? A jednak z prokrastynacją można wygrać! Oto co może pomóc w walce z odkładaniem na później.
Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą
– Mitem jest to, że era pracy zdalnej dobiega końca – zauważa psycholog dr Beata Rajba. Wyjaśnia, że najlepiej w home office radzą sobie ci, którzy są z natury sumienni, bo nie potrzebują stałej motywacji i nadzoru. Kłopoty mogą mieć zaś ci, którym bez presji trudno przestrzegać deadline'ów, a także osoby z wysokim lękiem społecznym: w izolacji czują się dobrze, ale ich fobia się pogłębia.
Alergik w pracy
Zatkany nos i ból głowy jesienią zwykle tłumaczymy sezonowym przeziębieniem. Tymczasem powodem złego samopoczucia może być też alergia. I choć doskwiera także w pracy, wielu ją ukrywa. – Pracownicy najczęściej nie są zainteresowani rozpoznaniem choroby zawodowej i nie zgłaszają objawów chorobowych w trakcie badań okresowych – zauważa prof. dr hab. n. med. Cezary Pałczyński. Dlaczego?
Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?
Systemy ATS wybierające CV, chatboty rekrutacyjne, algorytmy AI analizujące wideo z rozmów o pracę... Brzmi jak science fiction, a taka już jest rzeczywistość procesów rekrutacji. – Przygotowanie CV z myślą o AI jest kluczowe, by przejść z sukcesem wstępną selekcję – tłumaczy ekspertka HR Agnieszka Ciećwierz. Jak napisać CV „pod algorytm" i gdzie jeszcze spodziewać się weryfikacji przez AI?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?