Lista stanowisk - Service Delivery Manager

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Service Manager and Business Product Owner

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Position Purpose As a member of Service Management Team, you will assume a role encompassing Service Manager and Business Product Owner responsibilities. In this dynamic position, you will be instrumental in ensuring the delivery of high-quality services while also driving the strategic direction...
  • Master Data Management Service Delivery Director

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Position purpose: The purpose of the role is to create and lead the Master Data Management team as part of the GBS organization. This position will be responsible for implementing effective data management practices to ensure the completeness, consistency and quality of master data related to...

Service Delivery Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Service Delivery Manager stanowi pierwszą linię kontaktu dla klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych i zajmuje się świadczeniem dla nich usług serwisowych o jak najwyższej jakości. Kontaktuje się z nimi bezpośrednio w celu poznania potrzeb, zaproponowania nowych rozwiązań lub ulepszeniu już funkcjonujących procesów. Realizuje projekty z zakresu finansów, Cloud Computing oraz infrastruktury IT zgodnie z polityką bezpieczeństwa. Ściśle współpracuje z szefami swojego działu i do nich raportuje swoją pracę i jej efekty. Odpowiada także za wprowadzanie nowych członków zespołu w realizowane procesy, zarządzanie zespołem oraz rozwój pracowników poprzez coaching i mentoring.

WYMAGANIA

Service Deliery Manager powinien posiadać wykształcenie wyższe. W zależności od branży, w której chce podjąć pracę, może ono być o profilu technicznym, informatycznym czy finansowo-księgowym. Najważniejsze jest jednak praktycznie doświadczenie w koordynacji i realizacji projektów dla klientów – musi ono sięgać przynajmniej 2-3 lat. Konieczna jest także dobra znajomość języka angielskiego oraz wiedza w zakresie zawierania umów, przepisów prawnych i outsourcing oraz znajomość SAP i MS OFFICE.

Z umiejętności „miękkich” konieczna jest orientacja na klienta i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych, zdolności negocjacyjne, komunikatywność, doskonała organizacja pracy własnego, jak również całego zespołu oraz multizadaniowość , czyli koordynowanie kilku projektów jednocześnie.

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana jest w biurze firmy, ale sporą jej część mogą zajmować wyjazdy służbowe do klienta związane z prezentacją, dostarczaniem nowych usług lub ulepszaniem tych, które już funkcjonują.  W zakres obowiązków wchodzą więc liczne kontakty z wieloma ludźmi  (osobiste lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej). Praca często wykracza poza „tradycyjne” godziny, więc wymaga elastyczności i dyspozycyjności. Stale towarzyszy jej stres i presja czasu, dlatego konieczna jest umiejętność radzenia sobie i postępowania w takich sytuacjach.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Service Delivery Manager może szukać pracy w międzynarodowych firmy z branży consultingowej, outsourcingowej czy  IT, które dostarczają klientom nowoczesne rozwiązania i potrzebują specjalistów w zakresie ich wdrażania i późniejszego wsparcia merytorycznego. Można rozpocząć karierę np., na stanowisku asystenckim i stopniowo wspinać się w hierarchii firmy. Pracownikom przysługuję różnorodne szkolenia i kursy, przez które mogą podnosić swoją wiedzę.

ZAROBKI
Zarobki Service Delivery Managera są bardzo atrakcyjne.  Średnia płaca na tym stanowisku wynosi 7-8 tys. zł, a najlepiej wynagradzani osiągają nawet 14-20 tys. Pensja zależy od branży, rodzaju firmy i doświadczenia zawodowego.

Praca Service Delivery Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Service Delivery Manager (Finance and Accounting Operations)

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    As a result of our dynamic growth, we are currently looking for candidates for the position of Service Delivery Manager in Finance and Accounting (F&A) BPO. The person in this role will oversee all finance and accounting services for assigned client accounts. This role involves managing client...

Najnowsze artykuły

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

– Oprócz podstawowych błędów, takich jak brak przygotowania czy nieodpowiednia mowa ciała, istnieje wiele subtelnych kwestii, które mogą zdecydować o tym, czy otrzymasz ofertę pracy – wyjaśnia Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wymienia 12 największych błędów na rozmowie o pracę, podaje przykłady i radzi, jak wybrnąć z sytuacji. Gorąco polecamy każdej osobie szukającej pracy!

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź to nie tylko ogromne straty dobytku, zagrożenie dla życia i zdrowia, ale też lęk o przyszłość i zapewnienie środków do życia. Wskutek powodzi wiele osób nie pojawiło się dziś w pracy – i prawdopodobnie szybko do niej nie wróci. Jakie prawa przysługują pracownikowi w czasie powodzi? Jak skorzystać z tzw. zwolnienia od pracy z powodu siły wyższej?

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

„Dziś już na pewno wykonam to zadanie. Dziś, nie jutro. Muszę to zrobić teraz. W końcu to ostateczny termin, czy raczej trzeci ostateczny, bo dwa poprzednie udało się przesunąć..." A potem, mimo silnej presji i motywacji, orientujesz się, że minął dzień, a Ty znów niczego nie zrobiłeś. Brzmi znajomo? A jednak z prokrastynacją można wygrać! Oto co może pomóc w walce z odkładaniem na później.

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

– Mitem jest to, że era pracy zdalnej dobiega końca – zauważa psycholog dr Beata Rajba. Wyjaśnia, że najlepiej w home office radzą sobie ci, którzy są z natury sumienni, bo nie potrzebują stałej motywacji i nadzoru. Kłopoty mogą mieć zaś ci, którym bez presji trudno przestrzegać deadline'ów, a także osoby z wysokim lękiem społecznym: w izolacji czują się dobrze, ale ich fobia się pogłębia.

Alergik w pracy

Alergik w pracy

Zatkany nos i ból głowy jesienią zwykle tłumaczymy sezonowym przeziębieniem. Tymczasem powodem złego samopoczucia może być też alergia. I choć doskwiera także w pracy, wielu ją ukrywa. – Pracownicy najczęściej nie są zainteresowani rozpoznaniem choroby zawodowej i nie zgłaszają objawów chorobowych w trakcie badań okresowych – zauważa ​​prof. dr hab. n. med. Cezary Pałczyński. Dlaczego?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Systemy ATS wybierające CV, chatboty rekrutacyjne, algorytmy AI analizujące wideo z rozmów o pracę... Brzmi jak science fiction, a taka już jest rzeczywistość procesów rekrutacji. – Przygotowanie CV z myślą o AI jest kluczowe, by przejść z sukcesem wstępną selekcję – tłumaczy ekspertka HR Agnieszka Ciećwierz. Jak napisać CV „pod algorytm" i gdzie jeszcze spodziewać się weryfikacji przez AI?