Lista stanowisk - Manager ds. e-business

Manager ds. e-business

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

E-biznes to według różnych definicji ogół procesów przenoszących działalność biznesową w przestrzeń wirtualną, a także rozszerzanie tejże działalności na skalę globalną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych. Manager do spraw e-biznesu jest osobą odpowiedzialną za wdrażanie, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z e-biznesem a przestrzeni firmy lub instytucji. W swoich działaniach kreuje strategię firmy lub przedsiębiorstwa w tym zakresie a także nadzoruje i koordynuje prace podległego personelu w podległym mu dziale.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Managera do spraw e-biznesu jest konieczność legitymowania się dyplomem ukończenia wyższej uczelni o profilu ekonomicznym. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe, pozyskane przez kandydata w pracy na stanowisku o zbliżonym charakterze pełnionych obowiązków. Manager musi odznaczać się doskonałą znajomością środowiska internetowego, wirtualnych narzędzi biznesowych, znajomością języków obcych i świadomością kosztową.


WARUNKI PRACY

Praca managera do spraw e-biznesu odbywa się w dużej mierze za pośrednictwem komputera i internetu, koordynuje on także prace podległego personelu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i instytucje korzystające z najnowszych technologii teleinformatycznych w prowadzonej przez siebie działalności lub chcące wdrożyć te technologie w przyszłości.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku są charakterystyczne dla stawek kadry zarządzającej - rozpoczynają się od 5000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Manager ds. e-business
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?