– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Kierownik Help Desk
Kierownik Help Desk
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział w rekrutacji nowych członków zespołu.
WYMAGANIA
Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika Help Desk powinna posiadać wykształcenie kierunkowe informatczne lub pokrewne. Bardzo istotna jest wiedza oraz doświadczenie z zakresu zarządzania projektami IT, implementacji nowych rozwiązań oraz zarządzania budżetem. Niezbędne jest również umiejętność zarządzania zespołem poparta wcześniejszym doświadczeniem oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Kierownik Help Desk musi charakteryzować się wysokimi umiejętnościami przywódczymi oraz orientacją prokliencką. Niezbędna jest również zdolność do koordynowania działań wieloosobowego zespołu, często z różnych działów oraz zdolność do podejmowania trafnych decyzji w krótkim okresie czasu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać umiejętność wyciągania wniosków z podejmowanych działań, motywowania pracowników oraz planowania.
WARUNKI PRACY
Praca na stanowisku kierownika Help Desk jest pracą stacjonarną, wykonywaną w biurze firmy. Z racji swojej specyfiki związana jest z dużą ilością sytuacji stresowych (rozwiązywanie nagłych problemów technicznych). Często jest to praca zmianowa, również przez 7 dni w tygodniu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik Help Desk może znaleźć zatudnienie w firmach z branży IT, zajmujących się administrowaniem systemami, bezpieczeństwem oraz audytem.
ZAROBKI
Kierownik Help Desk może liczyć na wynagrodzenie w wysokości 5 - 8 tys. zł, jak również dodatkowe benefity takie jak szkolenia specjalistyczne czy dodatkowy pakiet socjalny.
Praca Kierownik Help DeskNajnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?