Lista stanowisk - Key Account Manager

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Rotenso - Grupa Thermosilesia
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Czechy    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...

Key Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Key Account Manager, tłumaczony także jako Menedżer do spraw kluczowych klientów, jest osobą odpowiedzialną za bieżącą obsługę i pozyskiwanie klientów szczególnie istotnych z punktu widzenia interesów firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje indywidualną, dopasowaną dla konkretnego kontrahenta ofertę, mającą zapewnić zadowolenie dla obydwu stron, negocjuje warunki podpisywanych umów, sporządza dokumentację niezbędną do ich zawarcia. Key Account Manager koordynuje i nadzoruje prace podległego personelu, zespołu specjalistów w zakresie obsługi klientów strategicznych. Menedżer ściśle współpracuje z klientami, doradza im i stara się w miarę możliwości rozszerzyć tę współpracę o kolejne obszary.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Key Account Managera jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na jednym spośród kierunków ekonomicznych, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydatów, pozyskane w pracy na podobnym stanowisku i w podobnej branży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi odznaczać się obszerną wiedzą z zakresu oferowanych przez firmę produktów lub usług a także posiadać pewną dozę zawodowej intuicji i ponadprzeciętną komunikatywność. Zdolności negocjacyjne będą w tym przypadku niezwykle pomocne.


WARUNKI PRACY

Praca Key Account Managera skupia się w praktyce głównie wokół podtrzymywania kontaktu z kluczowymi dla firmy klientami, zapewnienia im najwyższego standardu obsługi.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na stanowisku Key Account Managera utrzymują się w przedziale od 3000 do 6000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Key Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres zadań: Opracowywanie i wdrażanie strategii współpracy z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów w nowoczesnych kanałach dystrybucji, Opieka nad kluczowymi klientami, Negocjacje handlowe i umów rocznych, Realizacja celów sprzedażowych, Analiza rynku i konkurencji, Bezpośrednia...
  • Koordynator Kluczowych Klientów

    SMARTLUNCH S.A.   Czechy    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i...
  • Key Account Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy z Klientami, negocjowanie umów...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Białystok    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie; Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami; Analiza i...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

    GLOBAL OCEAN LINK POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OCZEKIWANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: minimum 3 lata doświadczenia w branży TSL ( export/import sea freight ) znajomość technik sprzedaży (prezentacyjnej, negocjacyjnej itp.), umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych, nastawienie na rozwój, dyspozycyjność w pełnym...
  • Koordynator Kluczowych Klientów

    SMARTLUNCH S.A.   Białystok    praca mobilna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzenie spotkań oraz telekonferencji z klientami korporacyjnymi (w tym z działami HR oraz kierownictwem). Implementacja i zarządzanie funkcjonowaniem usług u klientów. Utrzymanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami....

Najnowsze artykuły

Wigilia firmowa, prezenty świąteczne – jak wliczyć je do kosztów uzyskania przychodu?

Wigilia firmowa, prezenty świąteczne – jak wliczyć je do kosztów uzyskania przychodu?

Organizując świąteczne spotkanie w biurze i rozdając upominki dla pracowników czy klientów, przedsiębiorcy muszą mieć świadomość, że każda darowizna może wywoływać skutki podatkowe. Czy prezent na święta Bożego Narodzenia podlega opodatkowaniu? Jak zaksięgować świąteczne wydatki firmy? Wyjaśniamy, kiedy wydatek może stanowić koszt uzyskania przychodu.

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać

Na koniec roku niektórzy otrzymają dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. trzynastkę. Nie ma ona charakteru powszechnego, zgodnie z przepisami przewidziana jest dla określonej grupy zawodów. Co więcej, trzynastkę łatwo stracić np. przez nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy. Wyjaśniamy, kto i kiedy otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, a także jaka jest jego wysokość za 2024 rok.

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?