Lista stanowisk - Import/Export Manager

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • WBS Sp. z o.o.
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska pracy Zarządzanie zespołem sprzedaży eksportowej (branża elektrotechniczna); rozwój przedsiębiorstwa w zakresie wytyczonych kierunków. Zarządzanie systemem sprzedaży, strategią sprzedaży i planami budżetowymi firmy. Zarządzanie zespołem, który pracuje hybrydowo oraz...
  • Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;

Import/Export Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Import/Export Manager, tłumaczony po prostu jako Menedżer do spraw importu i exportu to osoba odpowiedzialna za koordynowanie i nadzorowanie całokształtu działań związanych z rozwojem i organizowaniem handlu zagranicznego w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Osoba obsadzona na tym stanowisku przyjmuje zamówienia od zagranicznych klientów, negocjuje warunki zawieranych umów, kontroluje poprawne księgowanie transakcji, sporządza dokumentację niezbędną do ich zrealizowania. Menedżer samodzielnie opracowuje odrębną ofertę przewidzianą dla zagranicznych odbiorców. Obowiązkiem menedżera jest także weryfikowanie zgodności zawieranych transakcji z obowiązującymi przepisami prawnymi – zarówno krajowymi jak i umowami międzynarodowymi.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze dyrektora oddziału jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego na jednym spośród kierunków ekonomicznych, najlepiej związanym z marketingiem i zarządzaniem. Dyrektor musi posiadać wieloletnie doświadczenie pozyskane na stanowisku kierowniczym o podobnym charakterze i w podobnej branży. W przypadku każdego stanowiska zaliczanego do tak zwanej kadry kierowniczej niezwykle istotna okazuje się biegła znajomość języka obcego (przynajmniej jednego – angielskiego), lecz w tym przypadku to może nie wystarczyć. Menedżer do spraw importu i exportu powinien władać kilkoma językami obcymi, odznaczać się ponadto dogłębną znajomością prawa międzynarodowego.


WARUNKI PRACY

Praca na tym stanowisku wiąże się z wykonywaniem szeregu czynności z pogranicza różnych dziedzin i przynależnych do różnorodnych stanowisk. Menedżer nadzoruje i koordynuje prace wszystkich podległych stanowisk pracy, wyznacza ścieżkę rozwoju i strategię w zakresie handlu zagranicznego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa obecne na rynku zagranicznym.


ZAROBKI

W zależności od wielu czynników pensja miesięczna osoby obsadzonej na tym stanowisku może kształtować się w przedziale od 8000 do 20 000 złotych brutto.

Praca Import/Export Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Eksport Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynków eksportowych i kanałów sprzedaży, poszukiwanie nowych możliwości na rynkach zagranicznych oraz ocena ich opłacalności i wykonalności, opracowanie strategii na rynkach eksportowych, negocjacje handlowe z...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?