Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Dyrektor ds. Klientów Strategicznych

Lista stanowisk - Dyrektor ds. Klientów Strategicznych

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...

Dyrektor ds. Klientów Strategicznych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor do spraw klientów strategicznych, adekwatnie do dyrektora sektora klientów indywidualnych, jest najwyższym organem decyzyjnym i zwierzchnikiem działu obsługi klientów strategicznych. Dyrektor opracowuje wewnętrzne procedury i normy, mające zmaksymalizować wydajność pracy podległego działu, a także kontroluje ich dopełnianie wśród podległego zespołu specjalistów do spraw klientów strategicznych. Dyrektor utrzymuje także osobiście kontakty ze szczególnie istotnymi, z punktu widzenia instytucji, klientami, a także monitoruje otoczenie rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów strategicznych i analizując ich potrzeby, celem dostosowania oferty do nich kierowanej. Dyrektor ds. klientów strategicznych ustala relacje działu klientów strategicznych z innymi działami firmy.


WYMAGANIA

Podstawowe wymagania stawiane przed kandydatami na stanowisko dyrektora do spraw klientów strategicznych to przede wszystkim wyższe wykształcenie ekonomiczne, oraz wieloletnie doświadczenie w branży finansowej, w tym na stanowisku kierowniczym. Konieczne będą także szczególne zdolności numeryczne i analityczne, a także umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, oraz organizacji pracy własnej i podległego personelu. Dyrektor musi być osobą zdolną do podejmowania strategicznych decyzji pod presją czasu i zarządzania budżetem. Wymagana jest również wiedza z zakresu marketingu i zarządzania, oraz dogłębna orientacja w bieżącym otoczeniu rynkowym.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy dyrektora do spraw klientów strategicznych jest przestrzeń biurowa instytucji lub firmy, w której został zatrudniony, w pozostałych godzinach pracy dyrektor kontaktuje się ze szczególnie istotnymi klientami, oraz zewnętrznymi instytucjami finansowymi.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko dyrektora do spraw klientów strategicznych funkcjonuje między innymi w branży ubezpieczeniowej, lecz także bankowości i wielu innych.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku, jako jednym z należących do kadry zarządzającej oscylują w granicach kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie, w zależności od wielkości firmy i regionu, w którym funkcjonuje. Zarobki mogą być sukcesywnie powiększane o dodatkowe premie i podwyżki, w zależności od stażu i umiejętności pracownika.

Praca Dyrektor ds. Klientów Strategicznych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.