Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

Lista stanowisk - Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów sprawuje nadzór nad efektywną administracją kredytów. Do jego obowiązków należy: nadzór nad pracą podległego personelu, przygotowywanie i opiniowanie instrukcji oraz zarządzeń w zakresie obsługi transakcji kredytowych i zabezpieczeń, kontrola kompletności umów kredytowych i zabezpieczeń oraz poprawności pod względem formalno-prawnym, nadzór nad aktualizacją bazy danych transakcji i zabezpieczeń, nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem transakcji kredytowych, opracowywanie danych niezbędnych do wyliczenia rezerw celowych, przygotowanie raportów dla zespołu windykacji, nadzór nad przekazywaniem właściwym departamentom informacji niezbędnych do sporządzenia dyspozycji kredytowych.


WYMAGANIA

Osobę na tym stanowisku powinny charakteryzować: umiejętności analityczne, umiejętność zarządzania budżetem, umiejętności kierowania kapitałem ludzkim, umiejętności biznesowe, umiejętność podejmowania decyzji, wiedza z zakresu zarządzania finansami, wiedza z zakresu prawa bankowego, zdolności organizacyjne, skrupulatność / sumienność, wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, doświadczenie w bankowości w pionie kredytów, doskonałe umiejętności menedżerskie.


WARUNKI PRACY

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów pracuje w banku około 9 – 10 godzin dziennie. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów może szukać zatrudnienia w bankach.


ZAROBKI

Zarobki dyrektorskie są zróżnicowane. Najwięcej zarabia się  w stolicy, gdzie średnie wynagrodzenie wynosi około 10000 zł.

Praca Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?