Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

Lista stanowisk - Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów sprawuje nadzór nad efektywną administracją kredytów. Do jego obowiązków należy: nadzór nad pracą podległego personelu, przygotowywanie i opiniowanie instrukcji oraz zarządzeń w zakresie obsługi transakcji kredytowych i zabezpieczeń, kontrola kompletności umów kredytowych i zabezpieczeń oraz poprawności pod względem formalno-prawnym, nadzór nad aktualizacją bazy danych transakcji i zabezpieczeń, nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem transakcji kredytowych, opracowywanie danych niezbędnych do wyliczenia rezerw celowych, przygotowanie raportów dla zespołu windykacji, nadzór nad przekazywaniem właściwym departamentom informacji niezbędnych do sporządzenia dyspozycji kredytowych.


WYMAGANIA

Osobę na tym stanowisku powinny charakteryzować: umiejętności analityczne, umiejętność zarządzania budżetem, umiejętności kierowania kapitałem ludzkim, umiejętności biznesowe, umiejętność podejmowania decyzji, wiedza z zakresu zarządzania finansami, wiedza z zakresu prawa bankowego, zdolności organizacyjne, skrupulatność / sumienność, wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, doświadczenie w bankowości w pionie kredytów, doskonałe umiejętności menedżerskie.


WARUNKI PRACY

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów pracuje w banku około 9 – 10 godzin dziennie. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów może szukać zatrudnienia w bankach.


ZAROBKI

Zarobki dyrektorskie są zróżnicowane. Najwięcej zarabia się  w stolicy, gdzie średnie wynagrodzenie wynosi około 10000 zł.

Praca Dyrektor Departamentu Administracji Kredytów
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Codziennie idziesz do pracy tą sama drogą. I każdego dnia zaczynasz pracę z myślą, że nie czeka Cię dziś nic nowego... Rutyna jest jednym z głównych powodów wypalenia zawodowego. Z drugiej strony może dawać poczucie bezpieczeństwa i stabilności. – W różnych okresach życia potrzeba rutyny może ulec zmianie – wyjaśnia psycholog Joanna Marszalska. Kiedy zatem walczyć z rutyną i jak to robić?