Lista stanowisk - Account Manager

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • LN INTERNATIONAL SP. Z O.O.
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki zawodowe: Rozwijanie potencjalnych klientów i poszerzanie rynków biznesowych za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonu, mediów społecznościowych i targów branżowych. Szybkie reagowanie na zapytania klientów, odpowiadanie na e-maile oraz realizacja zadań, takich jak...
  • Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres zadań: Opracowywanie i wdrażanie strategii współpracy z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów w nowoczesnych kanałach dystrybucji, Opieka nad kluczowymi klientami, Negocjacje handlowe i umów rocznych, Realizacja celów sprzedażowych, Analiza rynku i konkurencji, Bezpośrednia...

Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.


WYMAGANIA

Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych. A także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy, a także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętnoścć pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym, czyli marketing, reklama, PR.


ZAROBKI

Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;
  • Key Account Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy z Klientami, negocjowanie umów...
  • Eksport Manager

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynków eksportowych i kanałów sprzedaży, poszukiwanie nowych możliwości na rynkach zagranicznych oraz ocena ich opłacalności i wykonalności, opracowanie strategii na rynkach eksportowych, negocjacje handlowe z...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?