– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Account Manager
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 6 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Account Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.
WYMAGANIA
Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych. A także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy, a także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętnoścć pracy pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym, czyli marketing, reklama, PR.
ZAROBKI
Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Key Account Manager
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Eksport Manager
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?