Na koniec roku niektórzy otrzymają dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. trzynastkę. Nie ma ona charakteru powszechnego, zgodnie z przepisami przewidziana jest dla określonej grupy zawodów. Co więcej, trzynastkę łatwo stracić np. przez nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy. Wyjaśniamy, kto i kiedy otrzyma dodatkowe wynagrodzenie, a także jaka jest jego wysokość za 2024 rok.
Lista stanowisk - Account Manager
Polecane oferty - Kadra zarządzająca
-
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A. Czechy praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online -
Specjalista ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Międzynarodowych
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Account Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowisku odpowiada za utrzymywanie długoterminowych kontaktów z klientami firmy, realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, pozyskuje i obsługuje wybraną grupę kluczowych klientów oraz tworzy niestandardowe produkty reklamowe i akcje promocyjne. Dobry account manager to osoba, która wyszuka klienta, określi jego oczekiwania i zaoferuje odpowiednią ofertę tak, aby klient zdecydował się na współpracę.
WYMAGANIA
Account manager powinien mieć wykształcenie wyższe lub licencjat z ekonomii, marketingu lub reklamy oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Osoba taka musi dobrze znać język angielski. Bardzo istotne w tej pracy jest też dwu- lub trzyletnie doświadczenie w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych, organizacji imprez promocyjnych. A także doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Account powinien posiadać wiedzę z branży: telekomunikacyjnej, IT oraz finansowej. Poza tym osoba taka powinna cechować się zdolnościami przywódczymi, doskonałą umiejętnością prowadzenia trudnych negocjacji, budowaniem dobrych i długotrwałych relacji z klientami, wysoką kreatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz dobrą organizacją pracy, a także posiadać wysoką odporność na stres i umiejętnoścć pracy pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Account manager przejmuje ofertę od klienta i udaje się z nią w teren, wcześniej ustalając terminy spotkań.. Pracę tę wykonują zazwyczaj ludzie młodzi, najczęściej zaraz po studiach. Średnia wieku kandydatów to 26 lat. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Osoby na tym stanowisku są bardzo mobilne, dlatego też często zmieniają miejsce pracy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Aaccount manager może zostać zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym, czyli marketing, reklama, PR.
ZAROBKI
Wynagrodzenie aaccounta zależy w dużej mierze od wyników pracy i zadowolenia klientów. Pensja miesięczna może wynosić od 2200 złotych do 7 tys. zł. Na wyższą pensję może liczyć strategic director - średnie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi od 7 tys. do 18 777 zł. Poza tym account manager może liczyć na premie. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca
-
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Koordynator Kluczowych Klientów
SMARTLUNCH S.A. Czechy praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online -
Key Account Manager
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A. Białystok praca mobilnaspecjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat 9 800 zł brutto/mies. rekrutacja online -
Eksport Manager
Verona Products Professional Sp. z o.o. Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager
GLOBAL OCEAN LINK POLAND Sp. z o.o. Gdańsk praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 6 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Koordynator Kluczowych Klientów
SMARTLUNCH S.A. Białystok praca mobilnaspecjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat 9 800 zł brutto/mies. rekrutacja online -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubuskie
- podlaskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
„Trzynastka” – dodatkowe wynagrodzenie roczne, komu przysługuje, jak obliczać
Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek
O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.
Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?
– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.
Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja
– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?
Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?
Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?
Jak napisać CV? Rodzaje CV
– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?