Lista stanowisk - Kierownik Help Desk

Kierownik Help Desk

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział w rekrutacji nowych członków zespołu.

 

WYMAGANIA

Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika Help Desk powinna posiadać wykształcenie kierunkowe informatczne lub pokrewne. Bardzo istotna jest wiedza oraz doświadczenie z zakresu zarządzania projektami IT, implementacji nowych rozwiązań oraz zarządzania budżetem. Niezbędne jest również umiejętność zarządzania zespołem poparta wcześniejszym doświadczeniem oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 Kierownik Help Desk musi charakteryzować się wysokimi umiejętnościami przywódczymi oraz orientacją prokliencką. Niezbędna jest również zdolność do koordynowania działań wieloosobowego zespołu, często z różnych działów oraz zdolność do podejmowania trafnych decyzji w krótkim okresie czasu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać umiejętność wyciągania wniosków z podejmowanych działań, motywowania pracowników oraz planowania.

 

WARUNKI PRACY

Praca na stanowisku kierownika Help Desk jest pracą stacjonarną, wykonywaną w biurze firmy. Z racji swojej specyfiki związana jest z dużą ilością sytuacji stresowych (rozwiązywanie nagłych problemów technicznych). Często jest to praca zmianowa, również przez 7 dni w tygodniu.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Help Desk może znaleźć zatudnienie w firmach z branży IT, zajmujących się administrowaniem systemami, bezpieczeństwem oraz audytem.

 

ZAROBKI

Kierownik Help Desk może liczyć na wynagrodzenie w wysokości 5 - 8 tys. zł, jak również dodatkowe benefity takie jak szkolenia specjalistyczne czy dodatkowy pakiet socjalny. 

Praca Kierownik Help Desk
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

– Oprócz podstawowych błędów, takich jak brak przygotowania czy nieodpowiednia mowa ciała, istnieje wiele subtelnych kwestii, które mogą zdecydować o tym, czy otrzymasz ofertę pracy – wyjaśnia Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wymienia 12 największych błędów na rozmowie o pracę, podaje przykłady i radzi, jak wybrnąć z sytuacji. Gorąco polecamy każdej osobie szukającej pracy!

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź to nie tylko ogromne straty dobytku, zagrożenie dla życia i zdrowia, ale też lęk o przyszłość i zapewnienie środków do życia. Wskutek powodzi wiele osób nie pojawiło się dziś w pracy – i prawdopodobnie szybko do niej nie wróci. Jakie prawa przysługują pracownikowi w czasie powodzi? Jak skorzystać z tzw. zwolnienia od pracy z powodu siły wyższej?

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

„Dziś już na pewno wykonam to zadanie. Dziś, nie jutro. Muszę to zrobić teraz. W końcu to ostateczny termin, czy raczej trzeci ostateczny, bo dwa poprzednie udało się przesunąć..." A potem, mimo silnej presji i motywacji, orientujesz się, że minął dzień, a Ty znów niczego nie zrobiłeś. Brzmi znajomo? A jednak z prokrastynacją można wygrać! Oto co może pomóc w walce z odkładaniem na później.

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

– Mitem jest to, że era pracy zdalnej dobiega końca – zauważa psycholog dr Beata Rajba. Wyjaśnia, że najlepiej w home office radzą sobie ci, którzy są z natury sumienni, bo nie potrzebują stałej motywacji i nadzoru. Kłopoty mogą mieć zaś ci, którym bez presji trudno przestrzegać deadline'ów, a także osoby z wysokim lękiem społecznym: w izolacji czują się dobrze, ale ich fobia się pogłębia.

Alergik w pracy

Alergik w pracy

Zatkany nos i ból głowy jesienią zwykle tłumaczymy sezonowym przeziębieniem. Tymczasem powodem złego samopoczucia może być też alergia. I choć doskwiera także w pracy, wielu ją ukrywa. – Pracownicy najczęściej nie są zainteresowani rozpoznaniem choroby zawodowej i nie zgłaszają objawów chorobowych w trakcie badań okresowych – zauważa ​​prof. dr hab. n. med. Cezary Pałczyński. Dlaczego?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Systemy ATS wybierające CV, chatboty rekrutacyjne, algorytmy AI analizujące wideo z rozmów o pracę... Brzmi jak science fiction, a taka już jest rzeczywistość procesów rekrutacji. – Przygotowanie CV z myślą o AI jest kluczowe, by przejść z sukcesem wstępną selekcję – tłumaczy ekspertka HR Agnieszka Ciećwierz. Jak napisać CV „pod algorytm" i gdzie jeszcze spodziewać się weryfikacji przez AI?