VI edycja kampanii „Edukacja i kariera” na polskim rynku prasowo-internetowym skierowana jest głównie do studentów i absolwentów, którzy zastanawiają się, jak znaleźć prace i jak pokierować swoją karierą zawodową. Będzie stanowić również kompendium wiedzy dla wszystkich poszukujących pracy, dla osób, które już te pracę mają i potrzebują wskazówek odnośnie skutecznych form komunikacji i samorozwoju, czy też dla osób, które chciałyby prace zmienić lub rozwinąć swoje horyzonty.
W publikacji „Edukacja i kariera” potencjalni pracownicy, studenci i absolwenci, znajda informacje o tym, jak stać się konkurencyjnym na rynku pracy, oszacować szanse w zdobyciu wymarzonej posady, sprecyzować plany zawodowe, a nawet nakreślić ścieżkę kariery. Jest to doskonała platforma pomiędzy ludźmi z różnym wykształceniem i o różnym poziomie aspiracji zawodowych a firmami dla których inwestowanie w pracownika nabiera strategicznego znaczenia.
Prezentujące się w projekcie firmy będą mogły przedstawić nie tylko bogata ofertę dla przyszłych pracowników ale również podzielić się spójna i przemyślaną polityka zarządzania talentami, zachęcić kandydatów do aplikowania na proponowane przez nie stanowiska.
Partnerzy merytoryczni w kampanii, to takie znakomitości jak: Brian Tracy, Mateusz Grzesiak, Piotr Rubik, Marcin Prokop, Dorota Wellman, Szymon Hołownia i wielu innych!
Zapraszamy do lektury na wszystkich targach pracy, na uczelniach, jak również do obejrzenia serwisu dedykowanego kampanii:
www.edukacjaikariera.pl
Patronem medialnym publikacji jest Praca.pl.