Masz zwyczaj rozklejania wszędzie samoprzylepnych karteczek z ważnymi notatkami i potem tracisz czas na szukanie tej właściwej? Ciągle gubisz długopis lub zszywacz i mimo ogólnego porządku trudno Ci się odnaleźć przy własnym biurku? Te 5 prostych i tanich gadżetów do pracy sprawi, że zapomnisz o swoich problemach! Oto lista najbardziej przydatnych biurkowych akcesoriów.
Organizer na biurko
Organizer na biurko to must have dla każdej osoby, która nieustannie gubi długopisy, pożycza zakreślacze, a znalezienie zszywek zajmuje jej dłuższą chwilę. Prosty przybornik z trzema przegródkami kupimy już za 12 zł. Trzeba więc przyznać, że cena za uporządkowaną przestrzeń nie jest wygórowana! Możemy zainwestować więcej i nabyć duży drewniany organizer z kilkoma przegrodami oraz zamykanymi szufladkami. A jeśli mamy spory budżet na nowe gadżety – wybierzmy stylowy i nowoczesny przybornik, spójny z wystrojem biura.
Wizytownik
Kończy się spotkanie z ważnym klientem, pracownik wyciąga z kieszeni czy torby wizytówkę z lekko zagiętym rogiem… Ukradkiem stara się ją wyprostować, ale ostatecznie z zakłopotaniem wręcza kartonik. Nie pozwól, aby taka sytuacja spotkała także Ciebie! Wystarczy, że zaopatrzysz się w wizytownik. Dzięki temu gadżetowi łatwo uporządkujesz też wizytówki, które wręczyli Ci przedstawiciele innych firm. Taki gadżet ma jeszcze jedną zaletę – po prostu wygląda estetycznie i profesjonalnie.
Kalendarz książkowy
Wiele osób prowadzi kalendarz swoich spotkań w telefonie. To wygodne rozwiązanie. Jeśli jednak wszystkie służbowe wydarzenia notujesz w prywatnej komórce, możesz czuć się przytłoczony, np. otrzymując w wolne popołudnie powiadomienia o obowiązkach zawodowych. Kalendarz książkowy nie będzie wysyłał Ci notatek o nadchodzących wydarzeniach. Pozwoli za to oddzielić obowiązki służbowe od życia prywatnego. W kalendarzu możesz stworzyć plan pracy na dany dzień czy tydzień i skreślać wykonane działania. To działa bardzo motywująco!
Notatnik na biurko
Notatnik biurowy jest stylowym i praktycznym zastępcą karteczek samoprzylepnych, skrawków papieru odrywanych od dokumentów, aby szybko coś zapisać. Warto się w niego zaopatrzyć, bo robienie notatek w jednym miejscu znacznie ułatwia organizację własnej pracy. W sklepach papierniczych znajdziesz wiele różnych notatników na biurko – wybierz taki, którego okładka najbardziej Ci się podoba. Niech praktyczne gadżety będą jednocześnie przyjemne dla oka.
Gadżety antystresowe
Nawet jeśli kochasz to, co robisz zawodowo, są dni, kiedy pojawia się stres w miejscu pracy. Bądź na to gotowy i wybierz coś dla siebie z szerokiej oferty antystresowych gadżetów. Piłki, gniotki, chińskie kule, pop-it, kostki, elastyczne długopisy czy miniaturowe łamigłówki pozwolą Ci w nerwowych momentach zająć czymś ręce, wyciszyć się lub skupić. Wiele osób w stresie np. klika długopisem, stuka palcami w biurko czy skręca kosmyk włosów. Gadżety antystresowe są w takich przypadkach trafionym zamiennikiem.
Pracę biurową warto sobie też umilić, dlatego sprawdź nasze propozycje na śmieszne gadżety do biura.