Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
  • Doradca firm

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw to osoba, która ma za zadanie nawiązać pozytywne relacje z małymi przedsiębiorstwami, tj. doradztwo i kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży produktu/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu małych firm, doradztwo, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie dokumentów w sprawie zamówienia, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej dla swojej firmy.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw powinien mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne, a także znać dobrze j. angielski i obsługę komputera. Ponadto, ważną kwestią jest też umiejętność oceny i weryfikacji dokumentacji finansowej firmy, znajomość lokalnego rynku biznesowego. Mile widziane jest również doświadczenie w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów, m.in. w obszarach: leasing, telekomunikacja, ubezpieczenia, funduszy unijne, reklama, instytucje samorządowe. Poza tym pracownik ten powinien także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością, kreatywnością, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą oraz przedsiębiorczością, a także umiejętnościami strategicznymi i być odpornym na stres.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy ośmiogodzinny lub nienormowany. Pracownik ten ma dość duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu. Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw powinien nosić strój biurowy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw może być zatrudniony w branży, np.: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, sprzedaż.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw waha się od 2,200 zł. do 5 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Obsługi Małych Przedsiębiorstw
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.