Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Lista stanowisk - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe przekierowanie, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanych zgłoszeń.


WYMAGANIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych powinien mieć wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, a także znajomość w stopniu bardzo dobrym przynajmniej dwóch języków obcych ( np. j. angielski, j. francuski, niemiecki, j. rosyjski). Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. Ponadto w pracy tej, ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym pracownik ten powinien być odporny na stres oraz musi umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 - godzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych może pracować, m.in.: marketing/reklama/public relations, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting, a także praca w branży informatycznej/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc. Poza tym pracownik ten może pracować też, np.: w dziale sprzedaży, reklamacji oraz w dziale z awariami, obsługa łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów.


ZAROBKI

Wynagrodzenie Pracownika ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych waha się od 1,500 zł - 4,500 zł i wyżej + system premiowy.

Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
  • Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Odbieranie połączeń oraz pomoc klientom w zakresie telefonii komórkowej, internetu oraz telewizji w kwestii wystawionych faktur, kwestii technicznych, szczegółów oferty itp. Wyróżniają Cię: Umiejętność obsługi komputera. Podstawowa znajomość systemu Android lub iOS.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomości mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych (branża RTV/AGD) Wprowadzanie danych do systemu;

Najnowsze artykuły

Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?

Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?

Rozmowa o pracę zaczyna się zwyczajnie, ale po chwili rekruter zaczyna być opryskliwy i Cię prowokuje. Spotkanie zmienia się w najgorszą rekrutację w życiu. Masz takie doświadczenia? Być może zastosowano na Tobie technikę stress interview. Jak jej sprostać? – Im lepiej znasz siebie, tym lepiej przygotujesz się do czekającej Cię rozmowy – tłumaczy psycholog biznesu Agnieszka Zacher-Łanowska.

mLegitymacja a elektroniczna legitymacja studencka – czy to ten sam dokument?

mLegitymacja a elektroniczna legitymacja studencka – czy to ten sam dokument?

Legitymacja potwierdza status studenta i umożliwia skorzystanie z przysługujących studentom uprawnień, takich jak zniżki na przejazd komunikacją miejską, ulgi na wydarzenia kulturalne, dostęp do biblioteki i innych obiektów na terenie uczelni. Wyróżniamy dwa typy dokumentu: elektroniczną legitymację studencką ELS i mLegitymację studencką. Sprawdź, czym się one różnią i jak je wyrobić.

Wyniki rekrutacji – jak przetrwać czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie pracy?

Wyniki rekrutacji – jak przetrwać czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie pracy?

Czy zdarzyło Ci się kilka razy dziennie sprawdzać skrzynkę pocztową albo upewniać się, czy dzwonek w Twoim telefonie działa poprawnie – żeby przypadkiem nie przegapić odpowiedzi po rozmowie o pracę? Stres w czasie przeciągającego się oczekiwania na wiadomość od rekrutera może być nawet większy niż podczas samego spotkania! Jak długo czeka się na wyniki rekrutacji i dlaczego tyle to trwa?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Systemy ATS wybierające CV, chatboty rekrutacyjne, algorytmy AI analizujące wideo z rozmów o pracę... Brzmi jak science fiction, a taka już jest rzeczywistość procesów rekrutacji. – Przygotowanie CV z myślą o AI jest kluczowe, by przejść z sukcesem wstępną selekcję – tłumaczy ekspertka HR Agnieszka Ciećwierz. Jak napisać CV „pod algorytm" i gdzie jeszcze spodziewać się weryfikacji przez AI?

Pilot samolotu – praca, wymagania, obowiązki zawodowe, pensja

Pilot samolotu – praca, wymagania, obowiązki zawodowe, pensja

Pilot to najpopularniejszy zawód świata – badania pokazują, że tysiące ludzi na całym świecie szukają informacji o tym, jak zostać pilotem. Mamy dla Was dobrą wiadomość: Polska to jedyny kraj UE, w którym najlepsi kandydaci mogą zdobyć większość uprawnień za darmo! Jak długa jest droga to kariery pilota i czy faktycznie zdyskwalifikować może, jak się czasem słyszy, problem z zębami?

Feedback – definicja, dlaczego jest ważny?

Feedback – definicja, dlaczego jest ważny?

– Każdy z nas potrzebuje feedbacku w innej formie – zwraca uwagę coach biznesu Agnieszka Łozińska-Moriak. Dlatego dobry manager powinien znać 7 zasad konstruktywnego feedbacku i na ich podstawie umieć dostosowywać komunikat do pracownika. Co więcej, inaczej wygląda feedback pozytywny i feedback negatywny. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o udzielaniu informacji zwrotnej w swojej firmie.