– Cechy takie jak ambicja czy asertywność, które u mężczyzn są cenione, u kobiet potrafią budzić niechęć. Przypisuje się też liderkom stereotypowo męskie cechy, aby uzasadnić ich wysoką pozycję w organizacji – komentuje Olga Kozierowska, prezeska Fundacji WłączeniPlus i twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką. W wywiadzie dla Praca.pl ekspertka wyjaśnia, co współcześnie oznacza feminizm w pracy.
Lista stanowisk - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Customer technical support specialist with French
Concentrix Lublin praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Customer service specialist in the automotive industry with Greek
Concentrix Katowice praca zdalnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe przekierowanie, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanych zgłoszeń.
WYMAGANIA
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych powinien mieć wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Ważną kwestią jest umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, a także znajomość w stopniu bardzo dobrym przynajmniej dwóch języków obcych ( np. j. angielski, j. francuski, niemiecki, j. rosyjski). Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z IT, helpdesk, call center lub obsłudze klienta oraz doświadczenie w pracy z aplikacjami do obsługi call center. Ponadto w pracy tej, ceniona jest bardzo dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, otwartość, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Poza tym pracownik ten powinien być odporny na stres oraz musi umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode. Czas pracy zazwyczaj 8 - godzinny. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych może pracować, m.in.: marketing/reklama/public relations, obsługa klienta/Call Center, sprzedaż, doradztwo/Konsulting, a także praca w branży informatycznej/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc. Poza tym pracownik ten może pracować też, np.: w dziale sprzedaży, reklamacji oraz w dziale z awariami, obsługa łącz internetowych, sprzedażą usług czy odzyskiwaniem utraconych klientów.
ZAROBKI
Wynagrodzenie Pracownika ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych waha się od 1,500 zł - 4,500 zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim
Concentrix Katowice praca zdalnaspecjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Travel Advisor with Danish
Concentrix Warszawa, Aleja Solidarności 171 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Travel Advisor with Norwegian
Concentrix Warszawa, Aleja Solidarności 171 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 550 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Travel Advisor with Swedish
Concentrix Warszawa, Aleja Solidarności 171 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 750 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Conrad Electronic Sp. z o.o. Kraków, Prądnik Czerwony praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever Gdańsk praca zdalnaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive
Concentrix Katowice praca stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. obsługi klienta branży motoryzacyjnej z językiem greckim
Concentrix Katowice praca zdalnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Równość to nie odebranie czegoś mężczyznom! Olga Kozierowska o feminizmie w pracy
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?
Rozmowa o pracę zaczyna się zwyczajnie, ale po chwili rekruter zaczyna być opryskliwy i Cię prowokuje. Spotkanie zmienia się w najgorszą rekrutację w życiu. Masz takie doświadczenia? Być może zastosowano na Tobie technikę stress interview. Jak jej sprostać? – Im lepiej znasz siebie, tym lepiej przygotujesz się do czekającej Cię rozmowy – tłumaczy psycholog biznesu Agnieszka Zacher-Łanowska.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?