Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

Lista stanowisk - Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Zakres obowiązków kierownika regionalnego do spraw obsługi klientów korporacyjnych jest bardzo zbliżony do obszaru kompetencji kierownika ds. obsługi klientów korporacyjnych, z tą jedynie różnicą, że osoba obsadzona na pierwszym stanowisku obejmuje swoją jurysdykcją wyłącznie wyznaczony oddział lub oddziały, zawierające się w danym regionie. Kierownik nawiązuje kontakty ze strategicznymi, z punktu widzenia oddziału, klientami, nadzoruje i koordynuje całokształt procesów, związanych z bieżącą obsługą klientów korporacyjnych. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność obsługi klientów korporacyjnych na zarządzanym obszarze, a także, na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia, organizuje szkolenia dla nowych pracowników. Wszystkie działania kierownika muszą pozostawać w zgodzie z ogólną polityką firmy lub instytucji, osoba obsadzona na tym stanowisku analizuje wyniki finansowe zarządzanego działu i składa raporty na ręce bezpośrednich przełożonych – w tym przypadku kierownika regionu.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, stawianych przed osobami aplikującymi na stanowisko kierownika regionalnego ds. obsługi klientów korporacyjnych, najważniejszą pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne, zdobyte na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Wieloletnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu jest także wymagane. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, szeroki zakres kompetencji zaś zdolność podejmowania strategicznych decyzji i dogłębną znajomość branży, ze szczególnym uwzględnieniem regionalnego rynku.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika jest przestrzeń biurowa oddziału regionalnego, większość obowiązków osoby zatrudnionej w tym charakterze, jest wykonywana za pośrednictwem systemu komputerowego. Kierownik kontaktuje się osobiście ze strategicznymi klientami, a także ze zwierzchnikami regionalnymi i szczebla centralnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w firmach i instytucjach, których działalność ma charakter ogólnokrajowy i wykorzystujących oddziały regionalne, przede wszystkim należących do branży bankowości i ubezpieczeniowej.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku mogą przekraczać kwotę 20000 złotych brutto w przypadku szczególnie istotnych regionów.

Praca Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.