Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Lista stanowisk - Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • T-Mobile Polska S.A.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Codzienna praca z zespołem sprzedaży D2D (door to door) w terenie; Aktywne pozyskiwanie Sprzedawców do Rozwoju Regionu Mikroregionu; Prowadzenie rekrutacji; Wdrażanie nowych Sprzedawców, m.in. zaangażowanie w szkolenia nowych Sprzedawców; Praca nad...
  • Manager Sprzedaży

    Sistemo Energy   Gdańsk    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska budowanie grup sprzedażowych i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe na podległym terenie; możliwość zatrudnienia całych zespołów sprzedażowych; analizowanie, budowanie i wdrażanie procesów zapewniających wysoką efektywność sprzedaży; minimum 2-letnie...

Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Zakres obowiązków kierownika regionalnego do spraw obsługi klientów indywidualnych jest bardzo zbliżony do obszaru kompetencji kierownika ds. obsługi klientów indywidualnych, z tą jedynie różnicą, że osoba obsadzona na pierwszym stanowisku obejmuje swoją jurysdykcją wyłącznie wyznaczony oddział lub oddziały, zawierające się w danym regionie. Kierownik nawiązuje kontakty ze strategicznymi, z punktu widzenia oddziału, klientami, nadzoruje i koordynuje całokształt procesów, związanych z bieżącą obsługą klientów indywidualnych. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność obsługi klientów indywidualnych na zarządzanym obszarze, a także, na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia, organizuje szkolenia dla nowych pracowników. Wszystkie działania kierownika muszą pozostawać w zgodzie z ogólną polityką firmy lub instytucji, osoba obsadzona na tym stanowisku analizuje wyniki finansowe zarządzanego działu i składa raporty na ręce bezpośrednich przełożonych – w tym przypadku kierownika regionu.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, stawianych przed osobami aplikującymi na stanowisko kierownika regionalnego ds. obsługi klientów indywidualnych, najważniejszą pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne, zdobyte na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Wieloletnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu jest także wymagane. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, szeroki zakres kompetencji zaś zdolność podejmowania strategicznych decyzji i dogłębną znajomość branży, ze szczególnym uwzględnieniem regionalnego rynku.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika jest przestrzeń biurowa oddziału regionalnego, większość obowiązków osoby zatrudnionej w tym charakterze, jest wykonywana za pośrednictwem systemu komputerowego. Kierownik kontaktuje się osobiście ze strategicznymi klientami, a także ze zwierzchnikami regionalnymi i szczebla centralnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w firmach i instytucjach, których działalność ma charakter ogólnokrajowy i wykorzystujących oddziały regionalne, przede wszystkim należących do branży bankowości i ubezpieczeniowej.


ZAROBKI

Średnie zarobki na tym stanowisku szacowane są na około 11 tysięcy złotych brutto.

Praca Kierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.