Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik ds. Klientów Strategicznych

Lista stanowisk - Kierownik ds. Klientów Strategicznych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Kierownik Grupy Handlowej

    SIG Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Organizacja i rozwój sprzedaży materiałów budowlanych; Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Zarządzanie grupą handlową; Pozyskiwanie nowych klientów; Realizowanie planów sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i...
  • Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: województwo lubuskie (okolice Gorzowa Wielkopolskiego, Zielona Góra, Świebodzin, Żagań, Międzyrzecz) Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych...

Kierownik ds. Klientów Strategicznych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne procedury i normy, mające zmaksymalizować działania podległego personelu specjalistów do spraw klientów strategicznych, którego to zespołu prace kontroluje i nadzoruje. Kierownik jest ostatecznym organem decyzyjnym w zakresie współpracy z klientami strategicznymi, jako najbardziej doświadczony w tym zakresie pracownik firmy, prowadzi szkolenia dla nowych pracowników działu i udziela wsparcia dotychczasowym.


WYMAGANIA

Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać się mogą osoby aplikujące na stanowisko kierownika ds. klientów strategicznych pierwsze miejsce zajmuje bez wątpienia kwestia posiadanego wykształcenia – preferowani są kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak marketing i zarządzanie lub podobnym. Równie istotnym czynnikiem, decydującym o przyjęciu na stanowisko, jest doświadczenie kandydata – najlepiej kilkuletnie, zdobyte na stanowisku związanym z obsługą klientów strategicznych w dużej firmie. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, oraz organizowania pracy własnej i podległego personelu. Zdolności analityczne i numeryczne także są w tym przypadku wskazane.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika ds. Klientów strategicznych jest przede wszystkim przestrzeń biurowa firmy. kierownik wykonuje większość obowiązków za pośrednictwem komputera, a także w indywidualnych kontaktach z klientami szczególnie istotnymi dla firmy.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w wielu branżach – przede wszystkim jednak ubezpieczeniowej i bankowości.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku sięgają 10000 złotych brutto miesięcznie, w zależności od wielkości firmy i stażu pracownika.

Praca Kierownik ds. Klientów Strategicznych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   Poznań    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: województwo wielkopolskie (Poznań, Leszno, Kościan, Wolsztyn, Piła) Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i dostarczenie klientowi wymaganych dokumentów oraz materiałów technicznych;...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.