Lista stanowisk - Kierownik Biura Reklamy

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Koordynator reklamy

    AVIA STANISŁAW JAŹNICKI   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 - 16 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Odpowiedzialność za planowanie i realizację działań reklamowych firmy, tak aby wszystkie treści reklamowe odpowiadały wizerunkowi marki firmy oraz potrzebom docelowych grup klientów. Koordynowanie promocji reklamowych online i offline, w tym reklam w mediach społecznościowych, gazetach,...

Kierownik Biura Reklamy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik biura reklamy jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań marketingowych, związanych ze sprzedażą powierzchni reklamowych, posiadanych przez wydawnictwo. Kierownik opracowuje strategię marketingową wydawnictwa, ustala stawki cenowe, planuje działania promocyjne, mające na celu pozyskanie potencjalnych reklamodawców, a także negocjuje warunki podpisywanych umów. Osoba obsadzona na tym stanowisku monitoruje otoczenie rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych reklamodawców, a także utrzymuje kontakty z najbardziej istotnymi spośród nich. Kierownik biura reklamy analizuje dostępną powierzchnię reklamową, konstruuje kompleksową ofertę, skierowaną do potencjalnych reklamodawców, zarządza zespołem specjalistów, powołanym do realizowania polityki reklamowej wydawnictwa.


WYMAGANIA

Najczęściej spotykane wymagania kwalifikacyjne, jakich mogą spodziewać się osoby zainteresowane pracą w charakterze kierownika biura reklamy w wydawnictwie, to przede wszystkim konieczność posiadania wykształcenia wyższego na kierunku związanym z reklamą i promocją lub marketingiem. Równie istotnym czynnikiem, decydującym o przyjęciu danej osoby na to stanowisko jest posiadane przez nią doświadczenie – najlepiej wieloletnie, zdobyte w branży wydawniczej, na stanowisku związanym z organizacją działalności reklamowej wydawnictwa. Kierownik biura reklamy musi posiadać obszerną wiedzę z zakresu reklamy i promocji, znajomość technik reklamowych, oraz technicznej wiedzy z zakresu składu publikacji i rozeznanie w bieżącym otoczeniu rynkowym. Kierowniczy charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego personelu, a także predyspozycji interpersonalnych, pozwalających na negocjowanie warunków z potencjalnymi reklamodawcami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika biura reklamy jest przestrzeń tegoż biura, znajdującego się w formalnych ramach wydawnictwa. Kierownik kontaktuje się ze strategicznymi klientami biura, a także opracowuje strategię reklamową wydawnictwa i zarządza działaniami podległego personelu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje oczywiście w branży wydawniczej.


ZAROBKI

Zarobki są przeważnie uzależnione od osiąganych przez kierownika wyników finansowych – system prowizyjny.

Praca Kierownik Biura Reklamy
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?

Jak napisać CV? Rodzaje CV

Jak napisać CV? Rodzaje CV

– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.

Niedziele handlowe 2025

Niedziele handlowe 2025

Zgodnie z nową propozycją zmiany w ustawach o dniach wolnych i ograniczeniu handlu w niedziele i święta, w grudniu przyszłego roku mają obowiązywać aż trzy niedziele handlowe poprzedzające Gwiazdkę. Zmian szykuje się sporo, dlatego wyjaśniamy, ile faktycznie będzie oraz kiedy wypadają niedziele handlowe 2025, a także kto już teraz może mieć otwarty sklep nawet w niedzielę niehandlową.