Lista stanowisk - Dyrektor ds. Marketingu

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Marketing Director

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie strategii marketingowej oraz ścisła współpraca z Zarządem w zakresie realizacji planów operacyjnych. Zarządzanie zespołem marketingowym. Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej firmy. Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji....
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...

Dyrektor ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor ds. Marketingu to osoba odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie działań marketingowych firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie danymi marketingowymi, sporządzanie planów marketingowych służących realizacji docelowych zysków, kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych i PR, przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji, a także kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy, analizowanie prowadzonych działań promocyjnych, zarządzanie podległym zespołem.


WYMAGANIA

Dyrektor ds. Marketingu powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze marketingu) oraz znać dobrze j. angielski i obsługę komputera. Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się wiedzą na temat zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, znać doskonale narzędzia marketingowe (ATL, BTL, PR) oraz umieć zarządzać budżetami akcji marketingowych i badać ich skuteczność, a także mieć minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu. Mile widziana jest też umiejętność znajdowania i wdrażania kreatywnych rozwiązań. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, komunikatywnością, bardzo dobrymi umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów - prowadzenia ich od początku do końca oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami/klientami, wizyty w agencjach reklamowych, udział w działaniach promocyjnych, np. w halach targowych i wystawienniczych itp. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zasadniczo odbywa się w systemie 8 - godzinnym. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu, np. na dyrektora zarządzającego, dyrektora generalnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Dyrektor ds. Marketingu może pracować we wszystkich firmach, gdzie zostały utworzone działy marketingu, tj. w firmach z sektora IT, telekomunikacji, FMCG, chemicznych, farmaceutycznych.


ZAROBKI

Wynagrodzenie dyrektora ds. marketingu kształtuje się od około 7 tys. zł - 25 tys. zł i wyżej. Do tego może dochodzić premia i bonusy zależne od wyników oraz od sukcesów całego zespołu (np. podpisania umowy z klientem, przekroczenia danego poziomu sprzedaży, zawarcia współpracy z nowym klientem) + komórka, laptop, samochód służbowy, szkolenia.

Praca Dyrektor ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.