Praca.pl Praca Kadra zarządzająca
Dyrektor ds. Marketingu

Praca Dyrektor ds. Marketingu

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Marketing Director

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B   7 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Obowiązków: Tworzenie strategii marketingowej oraz ścisła współpraca z Zarządem w zakresie realizacji planów operacyjnych. Zarządzanie zespołem marketingowym. Realizowanie polityki sprzedażowo-marketingowej firmy. Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji....
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Pard Europe Sp. z o.o   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu; Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    9 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...