Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Informatyka / Administracja
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Lista stanowisk - Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Polecane oferty - Informatyka / Administracja

  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki.  Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń przekazywanych użytkownikowi przez producenta przy ich zakupie. Konsultanci ds. Wsparcia Technicznego powinni rozumieć potrzeby klientów w odniesieniu do technologii i infrastruktury IT  oraz umieć je zastosować w celu przyspieszenia procesów biznesowych. Wśród ich zadań znaleźć się może pomoc przy wybieraniu i zamawianiu produktu przez klienta, a także przeprowadzanie szkoleń użytkowników. Konsultanci mogą być zaangażowani zarówno w sprzedaż, jak i obowiązki techniczne. Do podstawowych obowiązków Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego należą: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), udzielanie wsparcia Klientowi, identyfikacja potrzeb Klientów, rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca z dostawcami usług w zakresie bieżących zgłoszeń.
 
WYMAGANIA

Często pracodawcy oferujący pracę na stanowisku Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego nie wymagają wykształcenia wyższego i oferują pełny pakiet szkoleń przygotowujący pracownika do wypełniania zawodowych obowiązków. Mimo to, wykształcenie wyższe (zwłaszcza kierunkowe) okazać się może cennym atutem w procesie rekrutacyjnym i zwiększyć może szanse kandydata na zatrudnienie. Do najczęściej spotykanych wymogów na stanowisko Konsultanta należą: znajomość języków obcych (w tym również innych niż język angielski), zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w obsłudze klienta i na podobnym stanowisku pracy oraz dobra organizacja pracy.

WARUNKI PRACY

Miejscem wykonywania pracy w zawodzie Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego jest biuro , nierzadko większa przestrzeń biurowa, na której znajdują się liczne stanowiska konsultantów. Praca obejmuje ośmiogodzinny dzień pracy, przy czym w wielu firmach konsultanci zatrudniani są w systemie zmianowym. Ze względu na charakter wykonywanej pracy można się spodziewać konieczność zostania po godzinach lub pracy w godzinach nocnych. Ma to miejsce szczególnie w przypadku firm obsługujących Klientów zagranicznych, dzwoniących do Polski z innych stref czasowych. Niektóre firmy dopuszczają możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu, choć jest to rzadko spotykane.
 
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia dla Konsultantów ds. Wsparcia Technicznego oferują przede wszystkim duże firmy z branży informatycznej i telekomunikacyjnej.
 
ZAROBKI

Wynagrodzenie w zawodzie Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego zależy od miasta, w którym znalazło się zatrudnienie, polityki finansowej firmy, doświadczenia zawodowego pracownika, jego umiejętności i kwalifikacji oraz uzyskiwanych wyników.  Gratyfikacja pracownika waha się w granicach od 2 tysięcy zł do 5 tysięcy złotych i więcej. W wielu firmach efektywna praca nagradzana jest premiami.

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Informatyka / Administracja

  • Asseco Data Systems S.A.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • LeverX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    RESPONSIBILITIES Perform System Configuration; Author Functional Specifications; End user training; Communication with the customer (onsite + remote) Presales activities; Guiding junior consultants; ‘Nice to have’ skills: Knowledge of SAP EPD is nice to have; REQUIREMENTS Looking for experienced...
  • LeverX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    RESPONSIBILITIES Functional SAP experience, including hands on FI Configuration responsibilities in the following areas: General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, Assets Accounting, Period-closing functionality, Treasury functionality, Cost Element Accounting, Cost Center Accounting,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.